Tworzenie treści marketingowych, takich jak notki prasowe, opisy produktowe, artykuły na bloga i posty na social media, case studies, treści na strony internetowe, raporty branżowe, treści do folderów, ulotek i eBooków, jak również scenariusze animacji czy filmów video
Korekta i redakcja treści przygotowanych przez inne osoby z działu marketingu i działów współpracujących (np. product management) oraz prezentacji multimedialnych
Współpraca z działem marketingu w zakresie optymalizacji treści na stronach internetowych
Współpraca z grafikami w celu tworzenia wizualizacji do tworzonych tekstów
Wymagania
Wykształcenie wyższe
Mile widziane doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku
Bardzo dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie
Lekkie pióro – doświadczenie w pisaniu angażujących oraz atrakcyjnych stylistycznie i merytorycznie treści
Dobra organizacja pracy własnej oraz nastawienie na realizację celu
Umiejętność:
redagowania i korekty tekstów w języku polskim i angielskim
wyszukiwania specjalistycznych informacji w Internecie
tworzenia i optymalizacji treści w oparciu o zasady SEO, dobór słów kluczowych i odpowiednie formatowanie tekstu
Mile widziane doświadczenie w branży IT lub innych branżach technologicznych
Oferujemy
Udział w ciekawych projektach marketingowych
Nowe wyzwania wspierające rozwój zawodowy i podnoszące kwalifikacje
Praca, która umożliwia codzienny kontakt z językiem angielskim
Praca w młodym, ale doświadczonym zespole, nastawionym na dzielenie się wiedzą
Szkolenia i konferencje dla rozwoju pracowników
Dostęp do prywatnej opieki medycznej dla Ciebie i Twojej rodziny
Bezpośrednio na naszym kampusie: centrum medyczne iMed24, strefa rekreacyjna z basenem i siłownią, stołówka
Kameralne, kilkuosobowe pokoje, brak gorących biurek
Udogodnienia dla rowerzystów (stojaki, szatnie, rowerownie, stacja naprawcza), a dla tych, co do pracy docierają samochodem – naziemny i podziemny parking
Elastyczne godziny pracy w modelu pracy hybrydowej (3 dni z biura, 2 dni zdalnie)
Zainteresowała Cię ta oferta?Aplikuj na to stanowisko!