Branżaadministracja biurowa, marketing / reklama / pr, finanse / księgowość
Wstęp
O nas
Reesink Logistic Solutions, oddział w Polsce jest częścią międzynarodowej grupy Royal Reesink, z siedzibą główną w Holandii i oddziałami w Niemczech oraz Austrii.
Jako Reesink Logistic Solutions specjalizujemy się w dostarczaniu zaawansowanych, zintegrowanych rozwiązań automatyzacji procesów logistycznych i magazynowych. Jesteśmy dystrybutorem i integratorem innowacyjnych systemów zapewniających automatyzację operacji magazynowych takich jak AutoStore, Geek+, Movu Robotics. Oferujemy naszym klientom kompleksowe usługi od projektowania po serwis, pomagając im maksymalizować efektywność operacyjną.
Kogo szukamy?
W związku z dynamicznym rozwojem naszej działalności poszukujemy osoby, która wesprze nasz zespół jako Asystent/Asystentka ds. Marketingu i Wsparcia Finansów. Szukamy kandydata przede wszystkim z doświadczeniem w marketingu internetowym, szczególnie w zakresie kampanii Google Ads, LinkedIn i innych działań online, który będzie wspierać nas w dalszym rozwoju naszej marki. Dodatkowo, oczekujemy wsparcia w obszarze finansowym, które obejmować będzie wprowadzanie faktur do systemu, rozliczanie delegacji, oraz inne zadania na styku firma-księgowość, głównie praca z systemem księgowym i analizę finansową.
Obowiązki
Marketing:
Prowadzenie kampanii marketingowych w Polsce; w przyszłości rozszerzenie działań na Czechy i Słowację, we współpracy z działem marketingu w centrali firmy w Holandii
o Planowanie i realizacja kampanii Google Ads, LinkedIn oraz innych działań marketingu internetowego mających na celu pozyskanie nowych leadów sprzedażowych oraz zwiększenie świadomości marki.
o Organizacja i współpraca przy eventach branżowych, w tym targach oraz konferencjach.
o Przygotowanie materiałów prasowych oraz nadzór nad realizacją planu wydawniczego, w tym publikacje w wybranych czasopismach i portalach branżowych.
o Ścisła współpraca z działami sprzedaży oraz zarządem w Holandii, Polsce i Niemczech.
Wsparcie księgowe:
o Wprowadzanie faktur kosztowych, rozliczanie delegacji pracowników, wystawianie faktur sprzedażowych, korekt i innych dokumentów księgowych.
o Bieżąca współpraca z księgowością.
o Okresowe przygotowywanie raportów finansowych oraz analiz.
o Monitorowanie budżetów, przygotowywanie raportów i analiz.
o Optymalizacja kosztów działań marketingowych przez analizę efektywności i ROI.
o Obsługa płatności i faktur związanych z działaniami marketingowymi.
Wymagania
Wykształcenie wyższe z zakresu marketingu, ekonomii lub pokrewnego.
Doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku, w tym doświadczenie w obszarze e-marketingu.
Znajomość narzędzi takich jak Google Analytics, Meta Ads, Google Ads.
Bardzo dobra znajomość języka angielskiego; dodatkowym atutem będzie znajomość języka niemieckiego.
Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office (Word, Excel, PowerPoint, Access).
Mile widziane są umiejętności pracy w programach graficznych typu InDesign, Photoshop czy GIMP.
Umiejętności analityczne, zdolności do szybkiej nauki.
Dobra organizacja pracy, zdolności komunikacyjne i umiejętność pracy w zespole.
Oferujemy
• Umowę o pracę na pełny etat w dynamicznie rozwijającej się międzynarodowej firmie.
• Narzędzia pracy: laptop i telefon.
• Możliwość rozwoju zawodowego i podnoszenia kwalifikacji.
• Atrakcyjne wynagrodzenie adekwatne do umiejętności i doświadczenia.
• Pakiet benefitów, w tym opiekę medyczną i ubezpieczenie grupowe.
• Pracę w przyjaznym i wspierającym zespole.
Jeśli posiadasz pasję do marketingu i finansów oraz chcesz rozwijać swoje umiejętności w międzynarodowym środowisku, dołącz do nas!
Zainteresowała Cię ta oferta?Aplikuj na to stanowisko!