Asystent/Asystentka ds. Administracyjno-Księgowych

Sosnowiec
Oferta opublikowana29.04.2024
Oferta wygasa08.07.2024
Tryb pracystacjonarna
Rodzaj umowyumowa o pracę
Tryb rekrutacjirekrutacja zdalna
Wymiar etatupełny etat
Branżafinanse / księgowość

Wstęp

  • SMART-HR - Jesteśmy Agencją Rekrutacyjną realizującą ambitne projekty rekrutacyjne dla naszych Klientów. Cechuje nas precyzja w działaniu oraz krótki czas realizacji zleceń. Dla naszego Klienta – międzynarodowej firmy produkcyjnej, w związku z intensywnym rozwojem na rynku polskim, poszukujemy osoby na stanowisko: Asystent/Asystentka ds. Administracyjno-Księgowych Miejsce pracy: Sosnowiec, woj. śląskie

Osoba zatrudniona na tym stanowisku odpowiedzialna będzie za:

  • Weryfikację merytoryczną i formalną dokumentów księgowych oraz ich rejestrację w programie księgowym,
  • Kontrolę i analizę zapisów księgowych,
  • Księgowanie faktur sprzedaży i zakupu,
  • Wprowadzanie przelewów do systemu bankowości elektronicznej,
  • Przygotowanie raportów na wewnętrzne potrzeby firmy,
  • Archiwizacja obsługiwanych dokumentów księgowych,
  • Ścisłą współpracę z zewnętrznym biurem rachunkowym oraz Centralą w Anglii.

Od kandydatów oczekujemy:

  • Wykształcenia wyższego kierunkowego (Finanse, Rachunkowość, Ekonomia),
  • Bardzo dobrej znajomości języka angielskiego,
  • Doświadczenia na analogicznym stanowisku,
  • Sumienności oraz terminowości,
  • Zaangażowania oraz bardzo dobrej organizacji pracy własnej.

Pracodawca oferuje:

  • Stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę w międzynarodowej, dynamicznie rozwijającej się firmie,
  • Zatrudnienie na pełen etat w oparciu o umowę o pracę,
  • Atrakcyjne wynagrodzenie,
  • Niezbędne narzędzia pracy,
  • Pełne wdrożenie w nowe obowiązki, przy wsparciu doświadczonego zespołu,
  • Duże możliwości rozwoju zawodowego,
  • Przyjazną atmosferę pracy.
Zainteresowała Cię ta oferta?Aplikuj na to stanowisko!
Klauzula informacyjna
Bez nazwy-1

Oferty wybrane dla Ciebie

Oferty wybrane dla Ciebie