prowadzenie rejestrów i ewidencji wymaganych przepisami
przygotowanie korespondencji do wysłania
odbiór i ewidencja korespondencji przychodzącej
przygotowywanie akt spraw zgodnie z klasyfikacją
sporządzanie sprawozdań z wykonywanych czynności
przygotowanie i klasyfikacja akt do archiwizacji
przygotowanie i klasyfikacja akt do brakowania
przygotowanie projektów wystapień i pism
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy
wykształcenie: średnie na kierunku administracja
doświadczenie zawodowe/staż pracy:
co najmniej 6 miesięcy doświadczenia zawodowego staż pracy w administracji rządowej
znajomość obowiązujących przepisów i ich interpretacji zwłaszcza o Narodowym Zasobie Archiwalnym i Archiwach , KPA, Instrukcja kancelaryjna, Prawo budowlane wraz z aktami wykonawczymi
zdolność analitycznego myślenia, samodzielność w podejmowaniu decyzji, komunikatywność
znajomość funkcjonowania PINB
znajomość obsługi komputera
umiejętność pracy w zespole
Posiadanie obywatelstwa polskiego
Korzystanie z pełni praw publicznych
Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe
wykształcenie: brak
doświadczenie w pracy administracyjnej, umiejętność praktycznego zastosowania i redagowania decyzji, postanowień i pism urzędowych
łatwość nawiązywania kontaktów
Dokumenty i oświadczenia niezbędne:
CV i list motywacyjny
Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
Termin i miejsce składania dokumentów:
Dokumenty należy złożyć do: 2024-03-31
Decyduje data:wpływu oferty do urzędu
Miejsce składania dokumentów: Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego
ul. Inwalidów Wojennych 14
43-603 Jaworzno
Warunki pracy
Praca w siedzibie Inspektoratu - warunki pracy dobre, narzędzia pracy - komputer i urzadzenia biurowe.
Zainteresowała Cię ta oferta?Aplikuj na to stanowisko!
Inne informacje:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%. - pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami