Oferta opublikowana07.03.2024
Oferta wygasa05.06.2024
Tryb rekrutacjirekrutacja stacjonarna

Dyrektor poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

Archiwum Państwowe w Warszawie

Dyrektor poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Archiwista do spraw kształtowania narodowego zasoby archiwalnego
Oddziale Kształtowania Narodowego Zasoby Archiwalnego

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • Prowadzi sprawy związane z brakowaniem dokumentacji niearchiwalnej
  • Wykonuje kontrole postępowania z dokumentacją o różnym stopniu trudności w nadzorowanych podmiotach oraz sporządza właściwą dla tych spraw dokumentację
  • Udziela konsultacji klientom zewnętrznym z zakresu działalności komórki organizacyjnej

Wymagania związane ze stanowiskiem pracy

  • wykształcenie: średnie
  • doświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 1 rok doświadczenia zawodowego w administracji publicznej w obszarze związanym z zarządzaniem dokumentacją
  • znajomość przepisów ustawy z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach i przepisów wykonawczych do ustawy
  • umiejętność analizowania i wnioskowania
  • komunikatywność
  • odporność na stres
  • W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944-1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Wymagania dodatkowe

  • wykształcenie: wyższe humanistyczne, studia podyplomowe na kierunku archiwistyka, zarządzanie dokumentacją
  • umiejętność reprezentowania jednostki na zewnątrz
  • umiejętność samodzielnego rozwiązywania problemów
  • szkolenie kancelaryjno - archiwalne
  • szkolenie z funkcjonowania systemów teleinformatycznych klasy ezd

Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:

  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia

Termin i miejsce składania dokumentów:

  • Dokumenty należy złożyć do: 2024-03-22
  • Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
  • Miejsce składania dokumentów:
    Archiwum Państwowe w Warszawie
    ul. Krzywe Koło 7
    00-270 Warszawa

Warunki pracy

Budynek zabytkowy, nie jest dostosowany dla potrzeb osób niepełnosprawnych, w budynku brak wind i podjazdów dla wózków inwalidzkich. Stanowisko pracy usytuowane na II piętrze.


Stres związany z prowadzeniem kontroli w państwowych i samorządowych jednostkach organizacyjnych. Kontakt z kurzem mogący powodować alergie oraz narażenie na czynniki biologiczne tj. grzyby i pleśnie. Podczas wykonywania czynności kontrolnych możliwy wysiłek fizyczny przy przenoszeniu kontrolowanej dokumetacji.

Zainteresowała Cię ta oferta?Aplikuj na to stanowisko!

Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.

Oferty wybrane dla Ciebie

Oferty wybrane dla Ciebie