W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
- pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami
- W ofercie podaj numer ogłoszenia, na które aplikujesz.
- Oświadczenia podpisz własnoręcznie i wstaw datę ich sporządzenia.
- Jeśli ofertę składasz elektronicznie za pośrednictwem ePUAP, własnoręcznie podpisane oświadczenia dołącz w formie zeskanowanych dokumentów. Przed rozmową kwalifikacyjną poprosimy Cię o dostarczenie oryginałów tych oświadczeń.
- W ofercie podaj dane kontaktowe - adres e-mail, numer telefonu, adres do korespondencji.
- Złożone przez Ciebie dokumenty zweryfikujemy pod względem formalnym na podstawie zapisów ogłoszenia dotyczących wymaganych dokumentów.
- Kompletna aplikacja to taka, która zawiera wszystkie wymagane dokumenty i własnoręcznie podpisane oświadczenia.
- Nie rozpatrzymy oferty, którą nadałeś po terminie. Dotyczy to też uzupełniania ofert.
- Nie rozpatrzymy oferty: dostarczonej faksem, zawierającej braki formalne, złożonej przez osobę, która nie spełnia wymagań formalnych, złożonej za pomocą środków komunikacji elektronicznej, jeżeli nie podpiszesz jej podpisem elektronicznym.
- Nie przesyłaj wszystkich dokumentów, które uznasz, że mogą Ci pomóc w naborze. Prześlij tylko te, których wymagamy lub zalecamy.
- Prosimy o składanie dokumentów w sposób wskazany w ogłoszeniu.
- Zwróć uwagę na warunki pracy, które wskazaliśmy w ogłoszeniu – rzetelnie oceń, czy odpowiada Ci taka praca.
- Jeśli zostaniesz zakwalifikowany do kolejnego etapu, powiadomimy Cię o tym mailowo (lub telefonicznie - jeżeli nie podałeś adresu e-mail). Tak samo zrobimy, jeżeli nie uda Ci się przejść do dalszego etapu. Prosimy o regularne sprawdzanie skrzynki e-mail.
- Wzór oświadczeń znajdziesz na naszej stronie internetowej pod adresem: https://bip.witd.rzeszow.pl/wp-content/uploads/2024/03/Oswiadczenia-w-zwiazku-z-ubieganiem-sie-o-stanowisko-aplikanta.docx
- Osoby wyłonione w drodze naboru zostaną skierowane na badania lekarskie oraz psychologiczne w celu stwierdzenia braku przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania czynności inspektora Inspekcji Transportu Drogowego.
- Osoba, która zostanie wskazana do zatrudnienia, a która urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r. przed zatrudnieniem zostanie poproszona o złożenie oświadczenia lustracyjnego lub informacji o złożeniu oświadczenia lustracyjnego (według wzoru określonego w nw. ustawie), zgodnie z art. 7 ustawy z dnia 18 października 2006 roku o ujawnieniu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944 – 1990 oraz treści tych dokumentów.
- Oferty kandydatek/kandydatów, którzy nie zostali zatrudnieni, zniszczymy po 3 miesiącach od zakończenia naboru. Do tego czasu będzie można je odebrać w urzędzie (ale nie odeślemy ich).
- Wysokość proponowanego miesięcznego wynagrodzenia zasadniczego na stanowisku aplikanta w okresie odbywania kursu: 4 802,34 zł brutto (przy mnożniku kwoty bazowej 1,827) plus dodatek za wieloletnią pracę. Po złożeniu z wynikiem pozytywnym egzaminu kwalifikacyjnego kończącego kurs specjalistyczny II stopnia wysokość proponowanego wynagrodzenia zasadniczego na stanowisku młodszego kontrolera transportu drogowego: nie mniej niż 6 600 zł brutto plus dodatek za wieloletnią pracę oraz dodatek inspekcyjny.
- Planowany termin rozpoczęcia kursu specjalistycznego dla służby kontroli transportu drogowego: 20 maja 2024 r.