Telefoniczna obsługa klienta w agencji nieruchomości

Warszawa
Oferta opublikowana26.04.2024
Rodzaj umowyinny
Tryb rekrutacjirekrutacja stacjonarna
Wymiar etatupełny etat

Opis oferty pracy

Agencja Nieruchomości z siedzibą w Warszawie (dzielnica Ursynów) poszukuje osoby, która wesprze zespół agentów w pozyskiwaniu nieruchomości do sprzedaży. Praca polegać będzie na wykonywaniu telefonów oraz wysłaniu maili do właścicieli nieruchomości przeznaczonych na sprzedaż i oferowaniu współpracy z naszą agencją.

Oferujemy pracę od poniedziałku do piątku w biurze na Ursynowie.

Po okresie próbnym, możliwa praca w systemie hybrydowym.

Zakres obowiązków:

· Aktywne pozyskiwanie nowych ofert sprzedaży nieruchomości poprzez zaproszenia do współpracy podczas rozmowy telefonicznej

· Uzupełnianie na bieżąco oraz weryfikowanie danych w systemach

· Zapewnienie najwyższej jakości obsługi, zgodnie z przyjętymi standardami

Nasze wymagania:

· Doświadczenie w pracy w call center lub telesprzedaży - warunek konieczny! Osobom bez doświadczenia dziękujemy

· Łatwość w nawiązywaniu kontaktów i budowania relacji z Klientami

· Poprawna polszczyzna

· Biegła obsługa komputera; MS office

· Umiejętność pracy w zespole

· Wysoka kultura osobista

Co oferujemy:

· Podstawę oraz premię za pozyskanie oferty

· Zgrany, sympatyczny zespół

· Realne możliwości awansu

. Narzędzia pracy (laptop, telefon)

. Szkolenie i wsparcie agentów agencji


Zainteresowanych zapraszamy do wysłania CV
Zainteresowała Cię ta oferta?Aplikuj na to stanowisko!

Oferty wybrane dla Ciebie

Oferty wybrane dla Ciebie