Opis oferty pracy
Agencja Nieruchomości z siedzibą w Warszawie (dzielnica Ursynów) poszukuje osoby, która wesprze zespół agentów w pozyskiwaniu nieruchomości do sprzedaży. Praca polegać będzie na wykonywaniu telefonów oraz wysłaniu maili do właścicieli nieruchomości przeznaczonych na sprzedaż i oferowaniu współpracy z naszą agencją.Oferujemy pracę od poniedziałku do piątku w biurze na Ursynowie.
Po okresie próbnym, możliwa praca w systemie hybrydowym.
Zakres obowiązków:
· Aktywne pozyskiwanie nowych ofert sprzedaży nieruchomości poprzez zaproszenia do współpracy podczas rozmowy telefonicznej
· Uzupełnianie na bieżąco oraz weryfikowanie danych w systemach
· Zapewnienie najwyższej jakości obsługi, zgodnie z przyjętymi standardami
Nasze wymagania:
· Doświadczenie w pracy w call center lub telesprzedaży - warunek konieczny! Osobom bez doświadczenia dziękujemy
· Łatwość w nawiązywaniu kontaktów i budowania relacji z Klientami
· Poprawna polszczyzna
· Biegła obsługa komputera; MS office
· Umiejętność pracy w zespole
· Wysoka kultura osobista
Co oferujemy:
· Podstawę oraz premię za pozyskanie oferty
· Zgrany, sympatyczny zespół
· Realne możliwości awansu
. Narzędzia pracy (laptop, telefon)
. Szkolenie i wsparcie agentów agencji
Zainteresowanych zapraszamy do wysłania CV