Informacje podstawowe
Miejsce pracy: Pstrowskiego 28b, 10-602 Olsztyn, powiat: m. Olsztyn, woj: warmińsko-mazurskie
Zakres obowiązków: Szczegóły oferty https://bip.zdw.olsztyn.pl 1. Przygotowanie inwestycji do realizacji w zakresie: współpracy z Wydziałem Przygotowania Inwestycji przy przygotowaniu dokumentacji technicznej związaną z realizacją zadań, przyjmowania dokumentacji projektowej umożliwiającej wykonanie robót oraz prowadzenie w tym zakresie stosownego rejestru, opracowania harmonogramu realizacji projektu. 2. Realizacja zadań inwestycyjnych w zakresie: pełnienia funkcji koordynatora realizacji projektu, koordynowanie i nadzór nad działaniem nadzoru inwestorskiego i autorskiego, realizacji zawartych umów dla zadań inwestycyjnych w zakresie technicznym i formalnym, przygotowania i przeprowadzenia procedury odbioru końcowego robót, dokonywanie rozliczeń końcowych i wystawianie dowodów OT po zakończeniu inwestycji. 3. Udział w przeglądach i odbiorach pogwarancyjnych robót wspólnie z przedstawicielem właściwego RDW, Wydziału Dróg, Zespołu ds. Inżynierii Ruchu oraz Zespół ds. Mostów. 4. Przestrzeganie obowiązujących terminów rozliczeń częściowych i końcowego robót i projektu. 5. Analiza wykorzystania środków finansowych na realizowanym zadaniu. 6. Sporządzanie analiz i informacji o realizacji zadań. 7. Udział według kompetencji w przygotowaniu dokumentacji przetargowych w zakresie realizacji inwestycji - opisu przedmiotu zamówienia, szacunku wartości zamówienia, projektu umowy oraz udział w procedurach przetargowych w zakresie ustalonym przez Dyrektora. 8. Nadzór, koordynacja i współpraca z Wykonawcami robót i Inżynierem Kontraktu w zakresie właściwej i terminowej realizacji projektów. 9. Współpraca z osobami prawnymi i fizycznymi uczestniczącymi w procesie realizacji projektu oraz przedstawicielami jednostek samorządu terytorialnego w zakresie wspólnej realizacji inwestycji. 10. Przygotowywanie Harmonogramów realizacji przydzielonych projektów. 11. Weryfikacja Harmonogramów Rzeczowo-Finansowych sporządzanych przez wykonawców oraz nadzór nad ich właściwą i terminową realizacją. 12. Udział w radach budowy oraz w innych naradach i spotkaniach z wykonawcami na każdym etapie realizacji projektów. 13. Udział w odbiorach częściowych i końcowych robót, w tym w rozliczaniu finansowym i rzeczowym Projektu oraz przy przekazaniu zakończonych robót i inwestycji do użytkowania. Godziny pracy 7-15
Rodzaj zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość: jedna zmiana
Liczba godzin w tygodniu: 40
Wynagrodzenie brutto: od 5 000 PLN
Opis wynagrodzenia: Pierwsza umowa na okres 6 miesięcy z możliwością przedłużenia.
System wynagrodzenia: Czasowy ze stawką miesięczną
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania:: NIE
Zatrudnienie od zaraz: NIE
Data rozpoczęcia: 01.05.2024
Data zakończenia: 30.10.2024
Wymagania konieczne
Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat), budowlane
Uprawnienia: prawo jazdy kategoria - B
Pozostałe wymagania
Inne wymagania: Wymagania niezbędne: 1. Wykształcenie: wyższe budowlane. 2. Znajomość zagadnień z zakresu drogownictwa, zamówień publicznych, wyceny robót budowlanych. 3. Doświadczenie w samodzielnym tworzeniu dokumentów, w tym opracowywaniu umów na roboty budowlane, usługi, dostawy itp. 4. Prawo jazdy kat. B. 5. Wysoka kultura osobista, umiejętność pracy w zespole, zdolność szybkiego podejmowania decyzji. 6. Niekaralność prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe. 7. Posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych. 8. Stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na wskazanym stanowisku. 9. Umiejętność pracy na komputerze, obsługa programu Microsoft Office. 10. Obywatelstwo polskie, z zastrzeżeniem art. 11 ust. 2 i 3 ustawy o pracownikach samorządowych. Wymagania pożądane: 1. Wykształcenie: wyższe w specjalności drogowej, mostowej. 2. Doświadczenie: min. 2 lata udokumentowanego doświadczenia w pracy przy przebudowie/remoncie dróg. 3. Uprawnienia budowlane w zakresie budowy dróg, mostów. 4. Doświadczenie w planowaniu, realizacji i rozliczaniu robót budowlanych, znajomość procedur FIDIC, znajomość procedur pozyskiwania i wydatkowania środków z Unii Europejskiej, budżetu państwa i innych źródeł. 5. Znajomość programu AutoCad w stopniu umożliwiającym czytanie dokumentacji projektowej.
Pracodawca
Nazwa: Zarząd Dróg Wojewódzkich w Olsztynie
Adres: Pstrowskiego 28b, 10-602 Olsztyn, powiat: m. Olsztyn, woj: warmińsko-mazurskie
Nazwa Urzędu Pracy: Miejski Urząd Pracy w Olsztynie
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: https://bip.zdw.olsztyn.pl/3161-menu/praca-w-zdw/nab%C3%B3r-na-wolne-stanowiska.htm