Opis oferty pracy
OPISDla Klienta, firmy technologicznej oferującej nowoczesne oprogramowania w obszarze miękkiego zarządzania zasobami ludzkimi, poszukujemy pracownika na stanowisko Specjalisty ds. wsparcia technicznego.
Praca dla osób z niepełnosprawnością w formule pracy zdalnej.
Zadania:
· obsługa platformy i Zen Desk do komunikacji pisemnej z klientami,
· obsługa klientów i/lub przekazywanie zgłoszeń do odpowiednich działów,
· obsługa czatu szybkiej odpowiedzi.
Wymagania:
· aktualne orzeczenie o stopniu niepełnosprawności,
· bardzo dobra znajomość języka polskiego w piśmie,
· umiejętność obsługi Excela (m.in. tabela przestawna),
· doświadczenie w obsłudze klienta,
· znajomość języka angielskiego (min. poziom B1),
· empatia i cierpliwość w kontaktach z klientami,
· wysoka kultura osobista.
Firma oferuje:
· stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
· pracę w systemie pracy zdalnej,
· benefity: opieka medyczna, dofinansowania do kursów/lekcji językowych, bony do wykorzystania na zakupy m.in allegro),
· pracę od poniedziałku do piątku z możliwością elastycznego rozpoczynania dnia pracy (7-9),
· oferta dotyczy pracy stałej.
Osoby zainteresowane ofertą pracy bardzo prosimy o aplikowanie poprzez formularz rekrutacyjny