Specjalista ds. obsługi klienta z j. niemieckim

Katowice
Oferta opublikowana04.04.2024
Rodzaj umowyumowa o pracę
Tryb rekrutacjirekrutacja stacjonarna
Wymiar etatupełny etat
Branżakadra zarządzająca

Opis oferty pracy

Oferta:
Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę lub umowę zlecenie
Atrakcyjne wynagrodzenie (7500 brutto + premia do 800 zł)
Welcome bonus w wysokości 5 000 zł brutto (wypłacany w 2 transzach)
Praca w trybie stacjonarnym z biura w Katowicach
System zmianowy: praca od poniedziałku do niedzieli w godzinach 6-22 (4 dni weekendowe pracujące w miesiącu oddawane jako dni wolne w tygodniu)
Elastyczny grafik pracy przygotowywany z miesięcznym wyprzedzeniem
Benefity: Prywatna opieka medyczna, dofinansowanie do karty sportowej, dostęp do platformy do nauki języków,
Możliwość zdobywania doświadczenia zawodowego w międzynarodowej organizacji

Zadania:
Profesjonalna obsługa zapytań klientów z rynku niemieckojęzycznego w zakresie rozwiązywania problemów związanych z obsługą znanej platformy zakupowej (problemy z rejestracją konta, logowaniem, sposobami płatności, dostawami, magazynowaniem itp.)
Codzienny kontakt z klientem biznesowym w języku niemieckim
Obsługa zapytań poprzez e-mail, połączenia przychodzące i czaty,
Budowanie dobrego wizerunku firmy dbając o najwyższą jakość procesów.

Wymagania:
Bardzo dobra znajomość języka niemieckiego (B2/C1) oraz angielskiego (B1/B2)
Wysoka kultura osobista
Zorientowanie na cel oraz umiejętność wyznaczania priorytetów
Otwartość na pracę w systemie zmianowym
Doświadczenie w pracy w dziale obsługi klienta będzie dodatkowym atutem

Oferta dotyczy pracy stałej.
Zainteresowała Cię ta oferta?Aplikuj na to stanowisko!

Oferty wybrane dla Ciebie

Oferty wybrane dla Ciebie