Informacje podstawowe
Miejsce pracy: Zygmunta Krasińskiego 54/56, 01-755 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Zakres obowiązków: Zakres obowiązków: - organizowanie pracy na zajmowanym stanowisku w sposób zgodny z zasadami nowoczesnej organizacji pracy poprzez: prawidłową i terminową realizację zadań; wszechstronne wykorzystanie swojej wiedzy, umiejętności i kwalifikacji; - zapewnienie należytej ochrony dokumentów znajdujących się w PE w myśl postanowień ustawy o ochronie informacji niejawnych z dnia 10 sierpnia 2010 r. oraz przepisów pracy biurowej w resorcie Obrony Narodowej; przyjmowanie, rejestrowanie, przechowywanie dokumentów niejawnych i jawnych oraz prowadzenie w zakresie stosownych rejestrów dokumentów; - udostępnienie lub przekazywanie dokumentów; - wykonywanie prac biurowo-kancelaryjnych związanych z wytwarzaniem, obiegiem dokumentów oraz ich kompletowaniem; - odbiór korespondencji od cywilnych operatorów pocztowych oraz poczty wojskowej.
Rodzaj zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość: jedna zmiana
Liczba godzin w tygodniu: 40
Liczba godzin w miesiącu: 160
Wynagrodzenie brutto: od 4 300 PLN
Opis wynagrodzenia: + dodatek stażowy
System wynagrodzenia: Czasowy ze stawką miesięczną
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania:: NIE
Zatrudnienie od zaraz: NIE
Data rozpoczęcia: 02.04.2024
Data zakończenia: 01.07.2024
Wymagania konieczne
Zawody: Pracownik biurowy (wymagany staż - lata: 4)
Wykształcenie: średnie ogólnokształcące
Języki: polski, w mowie - B1 - średnio zaawansowany, w piśmie - B1 - średnio zaawansowany, angielski, w mowie - B2 - wyższy średnio zaawansowany, w piśmie - B2 - wyższy średnio zaawansowany
Pozostałe wymagania
Staż pracy ogółem: lata: 4
Inne wymagania: Wykształcenie: średnie ogólnokształcące, zaświadczenia o przeszkoleniu z informacji niejawnych, uprawnienia: aktualne poświadczenie bezpieczeństwa, co najmniej do klauzuli "poufne", 4 lata doświadczenia zawodowego, znajomość języka angielskiego na poziomie B2, komunikatywna znajomość języka polskiego. Zakres obowiązków: - organizowanie pracy na zajmowanym stanowisku w sposób zgodny z zasadami nowoczesnej organizacji pracy poprzez: prawidłową i terminową realizację zadań; wszechstronne wykorzystanie swojej wiedzy, umiejętności i kwalifikacji; - zapewnienie należytej ochrony dokumentów znajdujących się w PE w myśl postanowień ustawy o ochronie informacji niejawnych z dnia 10 sierpnia 2010 r. oraz przepisów pracy biurowej w resorcie Obrony Narodowej; przyjmowanie, rejestrowanie, przechowywanie dokumentów niejawnych i jawnych oraz prowadzenie w zakresie stosownych rejestrów dokumentów; - udostępnienie lub przekazywanie dokumentów; - wykonywanie prac biurowo-kancelaryjnych związanych z wytwarzaniem, obiegiem dokumentów oraz ich kompletowaniem; - odbiór korespondencji od cywilnych operatorów pocztowych oraz poczty wojskowej. [Zgłoszenia: e-mail: Aplikuj, tel. 261 852 302]
Pracodawca
Nazwa: Wojskowy Instytut Medycyny Lotniczej
Adres: Zygmunta Krasińskiego 54/56, 01-755 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Nazwa Urzędu Pracy: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: Po uzgodnieniu z pracodawcą