Pracownik działu obsługi klienta

Lublin
Oferta opublikowana08.05.2024
Rodzaj umowyumowa o pracę
Tryb rekrutacjirekrutacja stacjonarna
Wymiar etatupełny etat

Opis oferty pracy

Pracownik działu obsługi klienta

Dołącz do zespołu obsługującego klientów księgarni internetowej. Jeżeli jesteś pełny energii, werwy oraz siły do działania poszukujemy właśnie Ciebie!

Miejsce pracy: Lublin

Obowiązki, które będą do Ciebie należeć:

-Obsługa klientów drogą telefoniczną i mailową.

-Udzielanie wsparcia i rozwiązywanie problemów klienta.

-Współpraca z innymi działami firmy w celu zapewnienia kompleksowej opieki klienta.

Nasze wymagania:

-Znajomość obsługi komputera.

-Umiejętności komunikacyjne i interpersonalne.

-Otwartość na kontakt z klientem i umiejętność radzenia sobie w sytuacjach konfliktowych.

Co możemy zaoferować?

-Niezapomniane przygody w świecie klientów, którzy potrzebują kogoś kto rozwiąże ich problem.

-Przyjazną atmosferę, w której liczy się współpraca zawodowa.

-Zniżki na książki i podręczniki.

-Benefity – karta sportowa oraz prywatna opieka medyczna.

Jak aplikować?

Prześlij swoje CV oraz kilka słów o tym, dlaczego Ty powinieneś dołączyć do naszego zespołu obsługi klienta.

@
Zainteresowała Cię ta oferta?Aplikuj na to stanowisko!

Oferty wybrane dla Ciebie

Oferty wybrane dla Ciebie