Opis oferty pracy
Pracownik działu obsługi klientaDołącz do zespołu obsługującego klientów księgarni internetowej. Jeżeli jesteś pełny energii, werwy oraz siły do działania poszukujemy właśnie Ciebie!
Miejsce pracy: Lublin
Obowiązki, które będą do Ciebie należeć:
-Obsługa klientów drogą telefoniczną i mailową.
-Udzielanie wsparcia i rozwiązywanie problemów klienta.
-Współpraca z innymi działami firmy w celu zapewnienia kompleksowej opieki klienta.
Nasze wymagania:
-Znajomość obsługi komputera.
-Umiejętności komunikacyjne i interpersonalne.
-Otwartość na kontakt z klientem i umiejętność radzenia sobie w sytuacjach konfliktowych.
Co możemy zaoferować?
-Niezapomniane przygody w świecie klientów, którzy potrzebują kogoś kto rozwiąże ich problem.
-Przyjazną atmosferę, w której liczy się współpraca zawodowa.
-Zniżki na książki i podręczniki.
-Benefity – karta sportowa oraz prywatna opieka medyczna.
Jak aplikować?
Prześlij swoje CV oraz kilka słów o tym, dlaczego Ty powinieneś dołączyć do naszego zespołu obsługi klienta.
@