Informacje podstawowe
Miejsce pracy: Rynek 4, 42-600 Tarnowskie Góry, powiat: tarnogórski, woj: śląskie
Zakres obowiązków: koordynowanie w skali Urzędu spraw związanych z udostępnianiem informacji publicznej, prowadzenie rejestru upoważnień i pełnomocnictw, prowadzenie ewidencji wniosków dotyczących uprawnień informacyjnych i kontrolnych radnych, prowadzenie rejestru wniosków i interpelacji radnych, współudział w pracach związanych z organizacją wyrobów i referendów
Rodzaj zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość: jedna zmiana
Liczba godzin w tygodniu: 40
Liczba godzin w miesiącu: 160
Wynagrodzenie brutto: od 4 500 PLN
System wynagrodzenia: Czasowy ze stawką miesięczną
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania:: NIE
Zatrudnienie od zaraz: NIE
Data rozpoczęcia: 06.05.2024
Wymagania konieczne
Wykształcenie: średnie ogólnokształcące
Wymagania pożądne
Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat), kierunek: Administracja, Ekonomia
Pozostałe wymagania
Inne wymagania: W przypadku wykształcenia średniego wymagane jest 3 letni staż pracy, obsługa komputera, pakietu Office. Szczegółowe informacje dotyczące wymagań na stronie www.bip.tarnowskiegory.pl w zakładce Oferty Pracy
Pracodawca
Nazwa: Urząd Miejski w Tarnowskich Górach
Adres: Rynek 4, 42-600 Tarnowskie Góry, powiat: tarnogórski, woj: śląskie
Nazwa Urzędu Pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Tarnowskich Górach
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: Zgodnie z informacją zawartą na stronie www.bip.tarnowskiegory.pl w zakładce Oferty Pracy