Informacje podstawowe
Miejsce pracy: Wojska Polskiego 3, 39-300 Mielec, powiat: mielecki, woj: podkarpackie
Zakres obowiązków: -Koordynowanie działań marketingowych dla produktów farmaceutycznych. -Udział w tworzeniu, wdrażaniu promocji i kampanii marketingowych. -Współtworzenie materiałów graficznych, edukacyjnych, katalogów, a także materiałów POSM. -Współpraca z zespołem grafików i innymi specjalistami działu w celu zapewnienia spójności i skuteczności działań marketingowych. -Współpraca z agencjami zewnętrznymi. -Monitorowanie rynku i działań konkurencji
Rodzaj zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość: jedna zmiana
Liczba godzin w tygodniu: 40
Liczba godzin w miesiącu: 160
Wynagrodzenie brutto: od 4 300 PLN
Opis wynagrodzenia: +premia Pracodawca oferuje także: -dobre i stabilne warunki zatrudnienia w oparciu o umowa o pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku, -możliwość rozwoju , szkolenia podnoszące kwalifikacje zawodowe, -dofinansowanie KART MULTISPORT, ubezpieczenie na życie.
System wynagrodzenia: Czasowo-premiowy ze staw. mies
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania:: NIE
Zatrudnienie od zaraz: TAK
Data rozpoczęcia: 08.05.2024
Wymagania konieczne
Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
Pozostałe wymagania
Inne wymagania: -wykształcenie: marketing, zarządzanie, farmacja, kierunki humanistyczne -mile widziane doświadczenie w marketingu -znajomość branży farmaceutycznej -poczucie estetyki i doświadczenie w pracy nad projektami graficznymi -umiejętność pisania i redagowania tekstów -zarządzanie projektem
Pracodawca
Nazwa: Zakłady Farmaceutyczne COLFARM S.A.
Adres: Wojska Polskiego 3, 39-300 Mielec, powiat: mielecki, woj: podkarpackie
Nazwa Urzędu Pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Mielcu
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: Osoby zainteresowane ofertą pracy proszone są o wysyłanie CV za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: Aplikuj