Opis oferty pracy
Zakres obowiązków- Obsługa klientów niemieckojęzycznych poprzez czat oraz mail
- Udzielanie informacji dotyczących statusów zamówień oraz dostaw
- Rozwiązywanie problemów i reklamacji klientów
- Zapewnianie wysokiej jakości obsługi klienta
- Współpraca z innymi działami firmy w celu rozwiązania problemów klientów
- Przegląd zgłoszonych problemów w uzgodnionym czasie realizacji i standardach jakości
- Zachowanie profesjonalizmu i pozytywnego podejścia w kontakcie z klientem
Oczekiwania
- Znajomość języka niemieckiego na poziomie B2
- Język angielski na poziomie komunikatywnym w celu komunikacji wewnętrznej
- Doskonałe umiejętności interpersonalne i wielozadaniowość
- Doskonała umiejętność obsługi komputera oraz MS Office
Praca:
- Stacjonarna w centrum Katowic
- Umowa o pracę lub umo w a zlecenie
Informacje dodatkowe:
- elastyczny grafik
- Dni pracy: pon. pt. + okazjonalnie weekendy
- Zapewniamy trening przygotowujący do pracy, wliczony w wynagordzenie.
Rekrutacja zdalna:
- Screen 10 minut.
- Video Interview 30 minut.
- Weryfikacja językowa zadanie online do wypełnienia.