Opis oferty pracy
W związku z dynamicznym rozwojem naszego Działu Obsługi Klienta terminali płatniczych (POS) poszukujemy kandydata na stanowisko:KONSULTANT INFOLINII - Help Desk POS
Miejsce pracy: Warszawa, Al. Jerozolimskie 162 - PRACA STACJONARNA
Na początek możemy Ci zaoferować:
* Długą współpracę na podstawie umowy o pracę lub umowę zlecenie.
* Wynagrodzenie zasadnicze oraz premia uzależniona od wyników.
* Możliwość rozwoju w międzynarodowej, największej na polskim rynku firmie serwisującej terminale POS.
* Pakiet benefitów (min. kartę MultiSport, prywatną opiekę medyczną, ubezpieczenie grupowe).
* Kompleksowe szkolenie wprowadzające oraz wsparcie podczas pierwszych rozmów.
Zadania, jakie stawiamy przed Tobą to:
* Obsługa infolinii przychodzącej: wesprzesz naszych klientów w drobnych naprawach ich terminali płatniczych.
* Zamykanie zleceń: po zrealizowanym zleceniu, zamkniesz je w naszym systemie.
* Weryfikacja i aktualizacja danych: Zweryfikujesz i w razie potrzeby zaktualizujesz dane naszego klienta w systemie.
* Raportowanie.
Od Kandydatów przede wszystkim oczekujemy:
* Gotowości do pracy w trybie zmianowym 24/7 (również weekendy i święta).
* Sumienności i skrupulatności w wykonywaniu powierzonych zadań.
* Wysokiej kultury osobistej.
* Mile widziane: doświadczenie w zakresie obsługi klienta oraz statusu studenta!
Jeśli szukasz miejsca w którym praca w przyjaznym i otwartym na ludzi miejscu pozwoli Ci rozwinąć się zawodowo - Aplikuj!