Neuroidea

1.9 Dodaj merytoryczną opinię

o firmie

Neuroidea to firma łącząca tradycyjne metody badań z nowoczesnymi pomiarami biometrycznymi. Nasz zespół składa się z psychologów i ludzi biznesu, którzy tworzyli pierwszy w Polsce projekt badań neuro-marketingowych. Mają oni wieloletnie doświadczenie w badaniach naukowych, agencjach reklamowych i badawczych.
Ich pasja to wykorzystywanie wiedzy naukowej do rozwiązywania problemów czysto marketingowych.

Neuroidea to również szereg metodologów i statystyków, którzy projektują, analizują, kontrolują i wnioskują na podstawie rzetelnych procedur badawczych po to by odpowiedzieć na pytania stawiane przez klientów.

Jacek Kowalski

Doświadczenie zawodowe zdobywał w: Young&Rubicam, TBWA i Optimum Media/OMD. Współpraca z Henkel Polska, Danone Polska, Tchibo Polska, CocaCola. Współautor ECM (Exploring Consumers Mind), pierwszego badania neuromarketingowego w Polsce. Członek zarządu fundacji LOHAS. Obecnie Prezes Zarządu Neuroidea Sp. z o.o.

Beata Pawłowska

Współtwórca metodologii pierwszego w Polsce projektu neuromarketingowego. Doświadczenie zdobyte w agencji badawczej oraz agencji reklamowej GREY przy obsłudze takich marek jak: P&G, Danone, Unilever, Nivea, Nestle, Polkomtel, Orlen. Współautor książki „Nieuświadomiony Afekt. Najnowsze Odkrycia”. Obecnie Dyrektor Działu Badań Neuroidea Sp. z o.o.

Neuroidea