Pierwszy krok:
Wejdź na stronę: www.karierakalisz.pl bądź na www.meringer.pl/praca i wybierz stanowisko, które Cię interesuje.
Marta, nasza Specjalistka HR przegląda WSZYSTKIE nadesłane CV i zapoznaje się z odpowiedziami w formularzach.
Drugi krok:
Porozmawiaj z nami poprzez wywiad telefoniczny.
Przechodzisz dalej – Marta dzwoni i rozmawiacie kilka minut. O Twoich planach, ambicjach i wątpliwościach. Wyjaśniasz nieścisłości z CV, zadajesz nurtujące Cię pytania.
Trzeci krok:
Zadanie praktyczne.
Ta część naszej rekrutacji zależna jest od stanowiska. Najczęściej jest to zadanie praktyczne do wykonania zdalnie lub w naszej siedzibie. W przypadku stanowisk w Dziale Sprzedaży jest to próbka zadań typowych na stanowisku pracy. Większość z Was bardzo sobie to chwali – nie kupujecie kota w worku, wiecie czego się można spodziewać po podpisaniu umowy.
Czwarty krok:
Rozmowa z bezpośrednim przełożonym.
W tym etapie rozmawiasz ze swoim bezpośrednim Przełożonym, omawiacie ewentualne warunki współpracy i termin podpisania umowy.