Co to jest LISEK?
LISEK to wygodne zakupy, z dostawą w 10 minut.
W LISKU znajdziesz wszystko to, co w tradycyjnym sklepie: artykuły spożywcze, kosmetyczne, chemiczne, dla dzieci i zwierząt.
Brzmi świetnie! Gdzie znajdę LISKA?
LISEK to aplikacja mobilna, którą znajdziesz w Google Play i App Store.
Na naszej stronie lisek.app znajdziesz bezpośrednie linki do LISKA w tych sklepach.
Jak działa LISEK?
Korzystanie z LISKA jest bardzo proste.
KROK 1
Pobierz aplikację z Google Play lub App Store.
KROK 2
Przejdź przez szybki proces rejestracji, by móc robić zakupy. W trakcie rejestracji podaj adres, na który chcesz zamówić zakupy.
KROK 3
Zaloguj się. Teraz możesz dodawać produkty do koszyka. KROK 4
Gdy wybrałeś już wszystkie produkty, przejdź do koszyka i zawołaj LISKA.
Opłać zamówienie w aplikacji za pomocą bezpiecznego systemu płatności PayU.
KROK 5
Poczekaj 10 minut, kurier zapuka do Twoich drzwi.
KROK 6
Możesz polecać LISKA znajomym i korzystać z kuponów na 10 PLN na zakupy.
Gdzie działa LISEK?
Lisek działa w następujących miastach: Warszawa, Piaseczno, Ząbki, Trójmiasto, Poznań, Wrocław, Kraków, Katowice, Łódź.
Czy LISEK będzie powiększał zasięg działania?
Tak, w niedalekiej przyszłości. Zapisz się do naszego newslettera na stronie lisek.app lub śledź nasz profil na Facebooku, żeby być na bieżąco.
W jakich godzinach działa LISEK?
Lisek działa codziennie w godzinach przedstawionych poniżej, z dostawą do domu również w każdą niedzielę:
Warszawa, Piaseczno i Ząbki:
poniedziałek - środa: 7:00 - 24:00
czwartek: 7:00 - 1:00
piątek - sobota: 7:00 - 1:00
niedziela: 7:00 - 1:00
Trójmiasto:
poniedziałek - środa: 8:00 - 23:00
czwartek: 8:00 - 24:00
piątek - sobota: 8:00 - 24:00
niedziela: 8:00 - 23:00
Poznań:
poniedziałek - środa: 8:00 - 24:00
czwartek: 8:00 - 1:00
piątek - sobota: 8:00 - 1:00
niedziela: 8:00 - 1:00
Wrocław:
poniedziałek - środa: 8:00 - 23:00
czwartek: 8:00 - 24:00
piątek - sobota: 8:00 - 24:00
niedziela: 8:00 - 24:00
Kraków:
poniedziałek - środa: 7:00 - 23:00
czwartek: 7:00 - 24:00
piątek - sobota: 7:00 - 24:00
niedziela: 7:00 - 24:00
Katowice:
poniedziałek - środa: 7:30 - 23:00
czwartek: 7:30 - 23:00
piątek - sobota: 7:30 - 23:00
niedziela: 7:30 - 23:00
Łódź:
poniedziałek - środa: 8:00 - 23:00
czwartek: 8:00 - 24:00
piątek - sobota: 8:00 - 24:00
niedziela: 8:00 - 24:00
Jastarnia:
poniedziałek - środa: 8:00 - 23:00
czwartek: 8:00 - 24:00
piątek - sobota: 8:00 - 24:00
niedziela: 8:00 - 24:00
Naprawdę dostarczacie zakupy w 10 minut? Czy to możliwe?!
Tak.
A za polecenie LISKA znajomym dostaję 10 PLN na zakupy?
Tak.
Do Twojego konta przypisany jest kod na 10 PLN na zakupy, który możesz przesłać znajomym.
Gdy go wykorzystają, Ty również otrzymasz 10 PLN na zakupy.
W aplikacji w menu głównym wybierz opcję „Poleć znajomym”.
Wybierz komunikator i/lub platformę społeczną i wyślij automatyczną wiadomość osobom, którym przydadzą się szybkie dostawy do późna w nocy, 7 dni w tygodniu :)
Twój znajomy pobiera aplikację, rejestruje się i podaje swój sekretny kod od Ciebie.
Robi zakupy w LISKU, a Ty otrzymujesz od nas bardzo miłą wiadomość wraz z kodem na 10 PLN na zakupy.
I tak bez końca – im więcej znajomych, tym więcej miłych wiadomości od LISKA :)
LOGOWANIE I LOKALIZACJA
Czy muszę być zalogowany, żeby korzystać z aplikacji?
Nie musisz być zalogowany, żeby przeglądać produkty w aplikacji. Jednak, gdy chcesz zamówić zakupy, najpierw musisz się zarejestrować, a później zalogować. Dobra wiadomość jest taka, że gdy raz to zrobisz, LISEK będzie Cię pamiętał.
Jestem w obszarze działania LISKA, a aplikacja wyświetla, że jestem poza nim.
Jest kilka powodów, dla których może tak być.
1. Dla naszej aplikacji nie została włączona funkcja udostępniania lokalizacji. Jeśli tak jest – włącz ją w ustawieniach telefonu.
2. Lokalizacja nie działa poprawnie, w takiej sytuacji zmień lokalizację ręcznie. Kliknij adres wyświetlający się na samej górze ekranu startowego i ustaw pinezkę w miejscu, w którym jesteś (tak jak w innych popularnych aplikacjach). Możesz również wpisać swój adres w profilu użytkownika.
Czy mogę zamawiać LISKA na kilka adresów?
Oczywiście! Jeśli każdy z adresów znajduje się w obszarze działania LISKA. Adresami możesz zarządzać w profilu użytkownika.
Czy mogę zamówić LISKA na adres w obszarze dostarczania, znajdując się poza nim?
Tak, wystarczy, że ustawisz pinezkę w odpowiednim miejscu lub dodasz adres w profilu użytkownika. Pamiętaj tylko, że musisz być zalogowany.
PŁATNOŚCI
Czy w LISKU mogę płacić gotówką?
Nie, LISEK działa bezgotówkowo. Płatności możesz dokonać w aplikacji za pomocą bezpiecznego systemu PayU, wybierając płatność kartą, BLIK lub przelewem ekspresowym.
Jaka jest minimalna wartość zamówienia?
1 zł.
Ile kosztuje dostawa w LISKU?
Przy zamówieniu do 29.99 zł - 7,99 zł.
Przy zamówieniu od 30 zł do 99,99 zł - 4,99 zł.
Przy zamówieniu powyżej 100 zł otrzymasz kupon na 10 zł do wykorzystania przy kolejnych zakupach w Lisku i dostawę masz gratis.
PROBLEMY TECHNICZNE
Kurier się spóźnia. Co mogę zrobić?
Możesz zadzwonić do kuriera – jego numer wyświetla się na ekranie ze statusem zamówienia.
Możesz zadzwonić również do Centrum Obsługi Klienta, które działa pod numerem: +48 22 627 93 67.
Kurier się spóźnia. Co mogę zrobić?
W takiej sytuacji możesz poczekać na uzupełnienie zamówienia lub zdecydować się na zwrot pieniędzy za brakujący produkt. Zwrotu dokonujemy od ręki.
Produkt dostarczony przez kuriera jest uszkodzony lub przeterminowany.
Zgłoś ten fakt kurierowi lub Centrum Obsługi Klienta. Dostarczymy do Ciebie pełnowartościowy produkt lub zwrócimy pieniądze na Twoje konto.
Nie podobało mi się zachowanie kuriera.
Zgłoś ten problem do Centrum Obsługi Klienta. Wszystkie opinie naszych klientów są dla nas bardzo ważne. Jesteśmy na początku drogi i cały czas się uczymy.
Mam problemy techniczne z aplikacją.
Sprawdź w odpowiednim dla Twojego systemu sklepie, czy masz najnowszą wersję aplikacji. Jeśli możesz, zaktualizuj ją. Jeśli problem nie jest zależny od aktualizacji, skontaktuj się z Centrum Obsługi Klienta, które działa pod numerem: +48 22 627 93 67.