Wywiad udzielony przez użytkownika Aleksandra
Były pracownik
Chcemy Cię lepiej poznać. Napisz proszę, jaką historią chcesz się z nami podzielić?
Chciałabym się podzielić historią z pracy w sklepie Levis w Galerii Mokotów, po której została mi wręcz trauma.
Na jakim stanowisku pracowałeś/aś i na czym ono polegało?
Pracowałam jako sprzedawca w sklepie firmowym. Moim zadaniem była między innymi obsługa klientów, doradzanie im oraz dbanie o czystość sklepu.
Co było powodem zakończenia współpracy z firmą?
Nie byłam w stanie połączyć pracy ze studiami. Nie dałam rady także dłużej pracować przez kierownictwo sklepu.
Jakie są widełki wynagrodzeń na tym stanowisku?
Około 2100zł za pół etatu (minimalna krajowa w 2020 roku).
Jak długo pracowałeś/aś w tej firmie?
4 miesiące
Czy poleciłbyś/poleciłabyś pracę w tej firmie swojemu przyjacielowi? Uzasadnij swoją odpowiedź
Absolutnie nie. Nie poleciłabym tej pracy najgorszemu wrogowi, ponieważ warunki pracy są tam bardzo złe.
Jakie były możliwości rozwoju na Twoim stanowisku / w Twoim dziale? Z czego to wynikało?
Nie było możliwości rozwoju. W moim odczuciu biuro ustalało tak wysokie cele sprzedażowe, żeby nikt ich nie zrealizował, przez co ścieżka awansu oraz premie były mocno ograniczone. Dodatkowo jeśli nie miało się przyjacielskich stosunków z kierowniczką to o awansie można było tylko pomarzyć.
Jak wyglądały szkolenia w Twojej firmie? Czy były zaplanowane i jak często się odbywały? Jakich obszarów/ tematyki dotyczyły? W przypadku braku szkoleń, jak myślisz, z czego to wynikało? W jakich obszarach chciałbyś być szkolony i dlaczego?
Szkolenia odbywały się w aplikacji. Często trzeba było je robić nawet w dni wolne, bo kierownictwo nie akceptowało wykonywania ich w trakcie pracy. Szkolenia dotyczyły najczęściej obsługi klienta i znajomości produktów. Tak naprawdę były to powtarzane w kółko te same treści.
Jak oceniasz atmosferę panującą w firmie? Jak myślisz, z czego to wynikało?
Według mnie atmosfera była tragiczna. Odczuwałam ciągły stres spowodowany tłumaczeniem się przełożonemu z każdego kroku. Często nie można było normalnie iść na przerwę. Szefostwo sprawdzało też codziennie monitoring, żeby zobaczyć, jak pracował zespół na zmianie. Zmiany często wynosiły 12 godzin i w tym czasie nie można było nawet usiąść.
Jak oceniasz warunki i ustalenia z pierwszego dnia pracy względem przestrzegania tych ustaleń przez pracodawcę? Jeżeli pracodawca nie przestrzegał warunków, opisz dokładnie o jakie warunki chodziło i co nie było przestrzegane.
Pracodawca nie przestrzegał ustalonych warunków (praca przez dłuższy czas niż było to ustalane, brak możliwości usiadnięcia sobie przez chwilę podczas zmiany) i nie szanował swoich pracowników (sprawdzanie monitoringu, konieczność tłumaczenia się ze wszystkiego). Kierowniczka doprowadza pracowników do takiego stanu, że sami się zwalniają.
Dzięki GoWork masz właśnie możliwość zasugerowania swojemu byłemu CEO/ Właścicielowi istotnych zmian. Co byś mu powiedział/a o organizacji i doradził/a co poprawić w firmie?
Proponuje zmienić kierownictwo w sklepie w Galerii Mokotów i zacząć traktować pracowników jak ludzi, a nie jak roboty.
Dziękujemy za wypełnienie formularza zarobków.
Przejdź do następnego kroku. Przejdź dalejChcesz być na bieżąco z odpowiedziami?
Zapisz się na powiadomienia o nowej opinii już teraz
Psst! To jeszcze nie koniec!
Potwierdź swoją subskrypcję!
Odbierz maila
Na podany adres e-mail wysłaliśmy wiadomość z prośbą o potwierdzenie subskrypcji (RODO)
Potwierdź subskrybcję
Kliknij w link potwierdzający subskrypcję w mailu i bądź na bieżąco!
Oceń firmę
Otrzymuj powiadomienia na temat firmy