JSW IT SYSTEMS Spółka z o.o.

2.4 Dodaj merytoryczną opinię
Centrum Wsparcia

Dostęp do zasobów Centrum Wsparcia jest możliwy wyłącznie z sieci korporacyjnej JSW SA dla uprawnionych i zarejestrowanych użytkowników.

Centrum Wsparcia JSW IT SYSTEMS Sp. z o.o.
Tel.:  +48 32 756 4 123, +48 32 700 2 700

Zakres obowiązków

Czym jest Centrum Wsparcia?
Centrum Wsparcia (Service Desk)- jest punktem komunikacji z użytkownikami (SPOC- single Point of Contact) oraz koordynacji licznych procesów i grup IT.

Zakres obowiązków Centrum Wsparcia
Specjalista Centrum Wsparcia jest odpowiedzialny za:

  • odbieranie oraz rejestrowanie w systemie zgłoszeń dotyczących incydentów lub wniosków o usługę,
  • wykonywanie w uprzejmy i profesjonalny sposób swoich obowiązków,
  • utrzymanie a nawet podwyższanie satysfakcji klienta, 
  • dokumentowanie i dzielenie się wiedzą, 
  • zapewnienie klientowi rzetelnej informacji, 
  • kierowanie zgłoszeń klientów do innych działów, 
  • posiadanie wiedzy o rozwoju sektora. 

www.jswits.pl

 
JSW IT SYSTEMS Spółka z o.o.