Gobarto S.A.

2 Dodaj merytoryczną opinię
Misja i wizja

Swoją stabilną pozycję na rynku mięsnym firma Gobarto S.A. zawdzięcza konsekwentnej budowie grupy wzajemnie uzupełniających się firm, pielęgnowaniu długoletnich relacji z partnerami biznesowymi oraz rozsądnej polityce zarządzania inwestycjami w rozwój mocy produkcyjnych. Strategia firmy zakłada przede wszystkim:

Celem podjętych działań jestumocnienie pozycji lidera na polskim rynku mięsnym oraz wzmocnienie pozycji na arenie międzynarodowej. W wymiarze krajowym spółka nastawiona jest przede wszystkim na stały rozwój technologiczny zakładu, ciągłe poszerzanie możliwości produkcyjnych, a także dążenie do rozszerzenia bazy dostawców żywca, rozwijanie dotychczasowych kontaktów z handlowcami oraz poszukiwanie nowych.Ważnym elementem jest także utrzymywanie korzystnych marż na produktach oraz rozwój segmentów produkcyjnego i dystrybucyjnego.

Na rynku międzynarodowym Gobarto S.A. skupia się przede wszystkim na poszukiwaniu nowych partnerów handlowych oraz rynków zbytu towarów. Wśród priorytetów warto wymienić rozszerzenie obecności produktów w Azji, Afryce i obu Amerykach oraz wzmacnianie długoletnich relacji handlowych na Starym Kontynencie.

 

www.gobarto.pl

 
 
Gobarto S.A.