Wywiad udzielony przez użytkownika Radek
Były pracownik
Na jakim stanowisku pracowałeś/aś i na czym ono polegało? Napisz, co robiłeś/aś na co dzień w firmie, czym się zajmowałeś/aś?
Pracowałem na stanowisku przedstawiciela medycznego. Na co dzień uczestniczyłem w przetargach szpitalnych.
Co było powodem zakończenia współpracy z firmą? Czy z pracy zrezygnowałeś/-aś sam, czy zwolniono Cię? Czy jakaś konkretna sytuacja wpłynęła na zakończenie Twojej współpracy z firmą?
Sam zrezygnowałem ze współpracy z powodu tego, jak byłem traktowany przez przełożonego. Przykłady niektórych zachowań opisuję poniżej.
Jakie są widełki wynagrodzeń na tym stanowisku (kwoty netto)?
Widełki wynagrodzeń na tym stanowisku to około 5000 zł netto.
Jak długo pracowałeś/aś w tej firmie?
Pracowałem w tej firmie rok.
Jakie dwa (lub więcej) pozytywne aspekty pracy w tej firmie mógłbyś/mogłabyś wskazać?
Dział Księgowości jest bardzo pomocny, osoby pracujące w biurze są pozytywne i zaangażowane.
Jakie dwa (lub więcej) negatywne aspekty pracy w tej firmie mógłbyś/mogłabyś wskazać?
Niepożądane zachowania przełożonego, co opisuję poniżej. Brak możliwości rozwoju.
Jakie były możliwości rozwoju na Twoim stanowisku / w Twoim dziale? Z czego to wynikało?
Nie ma możliwości rozwoju na stanowisku, o czym jest się informowanym na początku współpracy.
Czy firma planowała szkolenia i jak często się odbywały? Napisz jakich obszarów/ tematyki dotyczyły.
Odbyłem tylko raz jednodniowe szkolenie, które niczego nowego mnie nie nauczyło.
Jak oceniasz atmosferę pomiędzy pracownikami firmy?
Atmosferę między pracownikami oceniam pozytywnie. To zgrany i pomocny zespół.
Jak oceniasz atmosferę pomiędzy pracownikami a pracodawcą/kadrą zarządzającą?
Według mnie atmosferę między pracownikami a pracodawcą można ocenić negatywnie.
Co najbardziej wpływało, według Ciebie, na atmosferę w firmie. Wskaż przykłady sytuacji i zachowań.
Na negatywną atmosferę w firmie wpływały według mnie telefony pracodawcy o różnych porach dnia, które nic nie wnosiły do rozwoju oraz jego niepożądane zachowania. Przykładowa sytuacja miała miejsce, kiedy na prośbę pracodawcy sprzedałem firmowy samochód. Następnie przełożony w wulgarny sposób poinformował mnie, że to mój problem, w jaki sposób wrócę do domu 20 kilometrów bez auta.
Czy pracodawca wywiązywał się z ustalonych warunków współpracy? Jeśli nie, co nie było zgodne z ustaleniami?
Zdarzało się, że pracodawca mówił o swoich uprzedzeniach wobec osób pochodzących z Warszawy i wobec samego miasta, uzasadniając tym samym brak premii dla mnie i innych pracowników mieszkających w stolicy.
Dzięki GoWork masz właśnie możliwość zasugerowania swojemu byłemu CEO/ Właścicielowi istotnych zmian. Co byś mu powiedział/a o organizacji i doradził/a co poprawić w firmie?
Sugeruję traktować pracowników z większym szacunkiem.
Wywiad udzielony przez użytkownika Radek
Były pracownik
Chcemy Cię lepiej poznać. Napisz proszę, jaką historią chcesz się z nami podzielić?
Chcę opowiedzieć o krótkiej, szybkiej i owocnej współpracy. Niestety przerwał ją brak wypłaconej premii. Pracodawca po roku skontaktował się ze mną z pytaniem, czy mógłbym przekazać swój "teren" innej osobie - odpowiedziałem, że oczywiście, ale po wypłaceniu zaległej premii.
Na jakim stanowisku pracowałeś/aś i na czym ono polegało?
Byłem przedstawicielem medycznym, zajmowałem się pozyskiwaniem nowych klientów.
Czy miałeś/aś możliwość pracy zdalnej? Jeżeli nie, z czego wynikała ta decyzja?
Nie, nie miałem możliwości pracy zdalnej.
Co było powodem zakończenia współpracy z firmą?
Brak chęci wypłacenia zaległem premii przez pracodawcę. Mam tu na myśli premię za uzyskane wyniki sprzedażowe.
Jakie są widełki wynagrodzeń na tym stanowisku?
Około 5 tysięcy złotych.
Jak długo pracowałeś/aś w tej firmie?
Przez rok, w tym czasie kilka miesięcy bez umowy.
Czy poleciłbyś/poleciłabyś pracę w tej firmie swojemu przyjacielowi? Uzasadnij swoją odpowiedź
Cytując klasykę: "Nigdy w życiu". Ta praca to telefony po 23:00 w nocy i przed 5:00 rano, duża kontrola, sprawdzanie na każdym kroku - co do przejechanego kilometra i minuty pracy przedstawiciela. Sięgało to tak daleko, że pracodawca robił telefonem zdjęcia licznika w samochodzie, z którego korzystał przedstawiciel.
Jakie były możliwości rozwoju na Twoim stanowisku / w Twoim dziale? Z czego to wynikało?
Nie było żadnych możliwości rozwoju - ta firma to nie korporacja, w której można wspinać się po zawodowych stopniach.
Jak oceniasz atmosferę panującą w firmie? Jak myślisz, z czego to wynikało?
Wszyscy w tej firmie oszukują się wzajemnie i manipulują. Każdy boi się kontaktu z pracodawcami - jeden z nich jest uprzejmy i kulturalny, a drugi odnosi się do pracowników w sposób nieprzyjemny i wrogi. Zdarzały się sytuacje, że właściciel pozwalał pozostałym pracownikom słuchać rozmowy, podczas której zwalniał jakąś osobę. Pierwszy raz spotkałem się też z sytuacją, że pracodawca wyrywa pracownikowi telefon z ręki i sprawdza go - doświadczyłem tego tylko w tej firmie.
Jak oceniasz warunki i ustalenia z pierwszego dnia pracy względem przestrzegania tych ustaleń przez pracodawcę? Jeżeli pracodawca nie przestrzegał warunków, opisz dokładnie o jakie warunki chodziło i co nie było przestrzegane.
Warunki nie były przestrzegane, wszystkie ustalenia były "na słowo", bez odpowiednich zapisów.
Dzięki GoWork masz właśnie możliwość zasugerowania swojemu byłemu CEO/ Właścicielowi istotnych zmian. Co byś mu powiedział/a o organizacji i doradził/a co poprawić w firmie?
Poleciłbym pracodawcy, żeby uporał się ze swoimi problemami - to moja jedyna sugestia.
Podziel się wiedzą o zarobkach w firmie Garmex Andrzej Jafiszow Wojciech Kamiński sp.j..
Dziękujemy za wypełnienie formularza zarobków.
Przejdź do następnego kroku. Przejdź dalejChcesz być na bieżąco z odpowiedziami?
Zapisz się na powiadomienia o nowej opinii już teraz
Psst! To jeszcze nie koniec!
Potwierdź swoją subskrypcję!
Odbierz maila
Na podany adres e-mail wysłaliśmy wiadomość z prośbą o potwierdzenie subskrypcji (RODO)
Potwierdź subskrybcję
Kliknij w link potwierdzający subskrypcję w mailu i bądź na bieżąco!
Oceń firmę
Otrzymuj powiadomienia na temat firmy