Fixit Polska Sp. z o.o.

0 Dodaj merytoryczną opinię

Opinie o Fixit Polska Sp. z o.o.

Pracodawca

 Aktualność
Witamy na profilu Fixit Polska Sp. z o.o. (Fixit24).
W Fixit24 dbamy o komfort użytkowników obiektów należących bądź wynajmowanych przez klientów sieciowych.  
Cieszymy się, że interesujesz się możliwościami pracy w naszej firmie. Doceniamy wszelkie pozytywne opinie i dobre słowa. Jesteśmy otwarci na konstruktywną krytykę, która pomaga nam doskonalić naszą pracę i podnosić standardy. Zachęcamy do dzielenia się merytorycznymi opiniami, które staną się cennym punktem odniesienia dla naszego rozwoju jako organizacji. Pragniemy być informowani rzetelnie. Pomoże to potencjalnym pracownikom zdobyć klarowny obraz naszej firmy. Komentarze niezgodne z regulaminem zostaną usunięte przez Administratora. 

Dziękujemy za Państwa zaangażowanie i wsparcie. Mamy świadomość, że największą wartością firmy są zatrudnieni w niej ludzie. Zapraszamy do aplikowania! 

#fixit24 #peopleofquality 
ikona autora wywiadu

Wywiad udzielony przez użytkownika Piotr Kruczyński

Pracownik firmy - Prezes Zarządu

13.12.2023 02:12

Czym zajmuje się Państwa firma?

Piotr Kruczyński ikona wywiad

Fixit24 odpowiada za utrzymanie techniczne powierzonych nam w opiekę nieruchomości. Specjalizujemy się w obsłudze obiektów sieciowych, takich jak sklepy, biura czy apteki. Głównym filarem naszej działalności jest działanie w zakresie ogólnobudowlanym i usługi tzw. „złotej rączki”, to tych zleceń otrzymujemy najwięcej. Oczywiście nie ograniczamy się do tego typu prac, oferując szereg działań specjalistycznych w zakresie instalacji elektrycznych, wodno-kanalizacyjnych, klimatyzacyjnych czy przeciwpożarowych.

W jakich miastach Państwo działacie?

Piotr Kruczyński ikona wywiad

Oferujemy usługi na terenie całej Polski, z zastrzeżeniem, że w niektórych regionach korzystamy ze wsparcia firm podwykonawczych. Jest to rozwiązanie optymalne pod względem kosztów, jak i jakości. Współpraca ze stałymi, sprawdzonymi partnerami technicznymi jest również jednym z założeń Fixit24. Jeśli chodzi o własne serwisy mobilne, to na ten moment działamy w województwach: mazowieckim, lubelskim, łódzkim, wielkopolskim, dolnośląskim, lubuskim i zachodniopomorskim. Praktycznie w każdym kwartale rozszerzamy zakres terytorialny obsługi w ramach serwisów zatrudnionych bezpośrednio w Fixit. Na ten moment mówimy o obsłudze ponad 4.000 lokalizacji i realizacji 63.000 zleceń w skali roku. Biorąc pod uwagę, że jest to czwarty rok działalności firmy, uważam, że jest to bardzo dobry wynik.

Jak wyglądały początki firmy? Skąd pomysł na działalność w tej branży?

Piotr Kruczyński ikona wywiad

Moja przygoda z branżą facility management (przyp. red.: zarządzania obiektami) trwa już prawie 20 lat. Po kilkunastu latach przyszedł moment, aby rozpocząć działanie na własny rachunek. Naturalnym wyborem był sektor, który dobrze już znałem, z tą różnicą, że skupiliśmy się na obsłudze klienta sieciowego. W ten sposób nie próbowaliśmy rywalizować z wielkimi korporacjami w segmencie nieruchomości komercyjnych, takich jak biurowce czy galerie handlowe. Wygląda na to, że Klienci pozytywnie odbierają nasze działania, gdyż regularnie zwiększa się ilość obsługiwanych przez nas lokalizacji.

Jak wygląda struktura Państwa firmy?

Piotr Kruczyński ikona wywiad

Pomimo dużej ilości obsługiwanych obiektów jesteśmy dość małą, stale rozwijającą się firmą, stąd nasza struktura jest płaska. Poszczególne działy i zespoły raportują bezpośrednio do zarządu spółki. Oczywiście sercem firmy jest Dział Operacyjny, który zapewnia sprawną obsługę realizowanych przez nas kontraktów. W dziale operacyjnym mamy trzy zespoły. Pierwszy – serwisów mobilnych, opiera się na technikach, odpowiadających bezpośrednio za wykonanie prac w placówkach naszych Klientów. Drugi – koordynacyjny, zajmuje się rozdysponowaniem zadań, rozliczeniem zrealizowanych prac oraz raportowaniem do naszych Klientów. Trzeci – inwestycji budowlanych, realizuje prace inwestycyjne, w większości są to tzw. fitout’y, podczas których przejmujemy lokal w stanie deweloperskim i całościowo wykonujemy w nim prace wykończeniowe, aby powstał sklep gotowy do eksploatacji. To do tych trzech zespołów najczęściej rekrutujemy nowych pracowników.

Jak przebiega rekrutacja w Państwa firmie?

Piotr Kruczyński ikona wywiad

Za proces rekrutacji odpowiada Dział HR wraz z kierownikiem zespołu, którego dotyczy rekrutacja. Pozwala to nam na wyszukanie i zatrudnienie odpowiednich kandydatów zarówno pod kątem obecnych umiejętności, potencjału rozwoju, ale również właściwej mentalności. Najczęściej rekrutacja jest dwuetapowa – po pozytywnej rozmowie kwalifikacyjnej zapraszamy kandydata na dzień próbny, podczas którego możemy zweryfikować w praktyce deklarowane umiejętności. Jeżeli obie strony są zadowolone z warunków współpracy, Dział HR przygotowuje wszelkie niezbędne dokumenty, ze skierowaniem na badania lekarskie na czele. Staramy się, aby biurokracja i wszelkie pozwolenia czy uprawnienia nie stanowiły problemu w sprawnej rekrutacji, ale pewne elementy są absolutnie niezbędne.

Jak wygląda proces wdrożenia nowego pracownika w Państwa firmie?

Piotr Kruczyński ikona wywiad

Wdrożenie jest procesem wielowątkowym. W zależności od stanowiska będzie się on różnić detalami, ale pewne zasady są stałe. Zaczynając od oczywistego szkolenia BHP, do którego przywiązujemy dużą wagę, przechodzimy do wdrożenia w zakresie aplikacji IT stosowanych w naszej firmie, aby nowy pracownik miał maksymalnie ułatwioną komunikację z kolegami i przełożonymi czy raportowanie wykonanych prac. W razie potrzeby wysyłamy również pracowników na szkolenia zewnętrzne, dotyczące uprawnień SEP, F-gazowych czy UDT. Wszystko zależy od wymogów na danym stanowisku i posiadanych wcześniej uprawnień. Co do bezpośredniego wdrożenia w obowiązki służbowe – w pierwszym okresie ustalamy grafik pracy tak, aby nowy pracownik miał możliwość nabierać doświadczenie od starszych kolegów i koleżanek. Jednocześnie wysoko zawieszamy poprzeczkę oczekiwań wobec bezpośrednich przełożonych, których zadaniem jest odpowiednie wdrożenie i przeszkolenie pracowników. Po określonym okresie następuje weryfikacja postępów i skorygowanie ewentualnych błędów, uzupełnienie braków umiejętności. Mamy pełną świadomość, że rozwój wymaga nie tylko zaangażowania i chęci, ale również czasu.

Jakie plany związane z zatrudnieniem macie Państwo w najbliższym czasie?

Piotr Kruczyński ikona wywiad

Jak już wspomniałem, najczęstsze rekrutacje dotyczą działu operacyjnego, zwłaszcza serwisantów i koordynatorów. Ze względu na ciągły rozwój firmy dość regularnie pojawiają się nasze ogłoszenia. Obecnie najbardziej poszukujemy techników w zachodnich rejonach Polski, ale regularnie rekrutujemy też pracowników w centralnych regionach kraju.

W jaki sposób dbacie Państwa o rozwój pracowników?

Piotr Kruczyński ikona wywiad

Oprócz szkoleń, o których już wspominałem, takich jak SEP czy f-gazy, korzystamy ze szkoleń organizowanych przez producentów urządzeń elektrycznych, chłodniczych, klimatyzacyjnych i ekspresów do kawy. Jako pracodawca zawsze zachęcamy pracowników do dalszego rozwoju i co roku przeznaczamy pewną kwotę na przydatne szkolenia. W branży usługowej, w której funkcjonujemy, kluczowym aspektem są umiejętności serwisantów czy koordynatorów. Chcąc być jednym z liderów rynku FM placówek sieciowych, musimy stale podnosić nasze kompetencje, w myśl zasady, kto się nie rozwija, ten się cofa.

Jakie macie Państwo plany rozwojowe?

Piotr Kruczyński ikona wywiad

Posiadamy ambitne plany na najbliższe 3, 5 i 10 lat. Nie chciałbym zbyt szeroko omawiać tutaj strategii firmy. Na ten moment mogę zdradzić, że w 2024 roku planujemy utworzyć Akademię Fixit24. Działalność skierowana jest do zdolnej młodzieży, aby jej pomóc w płynnym wejściu na rynek pracy. W ramach tego projektu planujemy cykl szkoleń, praktyk oraz stypendia dla wybranych kandydatów.



Pytanie Nowy wpis
 Pytanie

Czy w Fixit Polska Sp. z o.o. wypłacają dodatkowe nagrody dla pracowników?

Nowy wpis

Pracodawca

@Pytanie

W Fixit24 wypłacane są nagrody oraz funkcjonują inne benefity pozapłacowe. Pozdrawiamy!

Cibirock
Pracownik

Pracuję dla Fixit od jakiegoś czasu i doświadczenia, które zdobyłem podczas pracy tutaj są nieocenione. Po pierwsze, firma zapewnia niezwykle przyjazne i inspirujące środowisko pracy. Kultura korporacyjna promuje otwartość, szacunek i współpracę, co tworzy atmosferę, w której wszyscy czują się docenieni i motywowani do osiągania sukcesów. Szef jest zaangażowany w rozwój pracowników i oferuje szkolenia oraz możliwości rozwoju zawodowego. Jest to niezwykle motywujące. Po drugie, @Pracodawca oferuje atrakcyjne wynagrodzenie i benefity. Zarobki są konkurencyjne na rynku pracy, a dodatkowe korzyści, takie jak prywatna opieka zdrowotna, czy karta Multisport, uprzyjemniają wynagrodzenie. Doceniam również transparentność dotyczącą wynagrodzeń i możliwość negocjacji podwyżek w oparciu o osiągnięcia i wkład w firmę. Po trzecie, firma ma świetne perspektywy rozwoju i rozbudowuje swoją działalność. Dynamiczny rynek, w którym działa, zapewnia wiele możliwości rozwoju i awansu. Jestem pełen optymizmu co do przyszłości związanej z moim pracodawcą. Dodatkowo, chciałbym podkreślić, że firma dba o pracowników nie tylko w sferze zawodowej, ale również w zakresie równowagi między pracą a życiem prywatnym. Istnieje elastyczność w wykonywaniu obowiązków i zrozumienie dla osobistych potrzeb, co pozwala na skuteczne pogodzenie życia zawodowego z życiem rodzinny czy innymi zobowiązaniami. Jestem niezwykle szczęśliwy z pracy w tym miejscu. Ta firma nie tylko oferuje atrakcyjne wynagrodzenie, ale również stwarza inspirujące środowisko pracy, dba o rozwój pracowników i zapewnia perspektywy rozwoju zawodowego. Jestem pewien, że moja przyszłość związana z tą firmą będzie obfitować w sukcesy i satysfakcję.

Krkmen19
Były pracownik
@Cibirock

Jezeli Pan najnizsza kajowa nazywa konkurencyjna na rynku pracy na stanowisku technika to pozdrawiam. Znam ludzi co tam pracuja 9-10lat i tyle wlasnie zarabiaja. Dodawanie kart i bonow i nawyzanie tego "konkurecja na rynku pracy w tej branzy jest po prostu smieszne.

Nowy wpis

Pracodawca

@Krkmen19

Szanowny KRKMEN19, wydaje mi się, że Twój komentarz dotyczy innej firmy (często jesteśmy myleni z serwisem z innej branży), lub ktoś wprowadził Cię w błąd. Fixit Polska działa od 4 lat, zarobki są jak najbardziej rynkowe i nie oferujemy kart podarunkowych ani bonów. Pozdrawiamy serdecznie

krkmen19 Nowy wpis
Inne
@Fixit Polska Sp. z o.o.

Faktycznie, przepraszam i zwracam honor.

Pracodawca

 Aktualność
Witamy na profilu Fixit Polska Sp. z o.o. (Fixit24).
W Fixit24 dbamy o komfort użytkowników obiektów należących bądź wynajmowanych przez klientów sieciowych.  
Cieszymy się, że interesujesz się możliwościami pracy w naszej firmie. Doceniamy wszelkie pozytywne opinie i dobre słowa. Jesteśmy otwarci na konstruktywną krytykę, która pomaga nam doskonalić naszą pracę i podnosić standardy. Zachęcamy do dzielenia się merytorycznymi opiniami, które staną się cennym punktem odniesienia dla naszego rozwoju jako organizacji. Pragniemy być informowani rzetelnie. Pomoże to potencjalnym pracownikom zdobyć klarowny obraz naszej firmy. Komentarze niezgodne z regulaminem zostaną usunięte przez Administratora. 

Dziękujemy za Państwa zaangażowanie i wsparcie. Mamy świadomość, że największą wartością firmy są zatrudnieni w niej ludzie. Zapraszamy do aplikowania! 

#fixit24 #peopleofquality 

Zostaw merytoryczną opinię o Fixit Polska Sp. z o.o. - Warszawa

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie

Często zadawane pytania

  • Jak się pracuje w Fixit Polska Sp. z o.o.?

    Zobacz opinie na temat firmy Fixit Polska Sp. z o.o. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 1.

  • Jakie są opinie pracowników o pracy w Fixit Polska Sp. z o.o.?

    Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 1, z czego 0 to opinie pozytywne, 0 to opinie negatywne, a 1 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!

Fixit Polska Sp. z o.o.
Przejdź do nowych opinii