PRZESŁANIE APLIKACJI I SELEKCJA
Odpowiadając na aktualne oferty pracy, kandydaci przesyłają swoją aplikację za pośrednictwem formularza rekrutacyjnego. Następnie weryfikujemy zawarte w CV doświadczenie i kwalifikacje oraz określamy dopasowanie kandydatury do wymagań stanowiska.
WYWIAD TELEFONICZNY
W przypadku niektórych stanowisk spotkanie rekrutacyjne może zostać poprzedzone wywiadem telefonicznym. W trakcie krótkiej rozmowy weryfikujemy doświadczenie, motywację i oczekiwania Kandydata, a także udzielamy odpowiedzi na pierwsze pytania dotyczące naszej oferty.
SPOTKANIE REKRUTACYJNE
Kandydaci, których aplikacje przeszły pozytywnie proces selekcji i wstępną weryfikację, otrzymują zaproszenie na spotkanie rekrutacyjne.
W pierwszym spotkaniu z kandydatem zazwyczaj bierze udział osoba z działu HR oraz bezpośredni przełożony. Podczas spotkania przedstawiamy szczegóły dotyczące pracy na danym stanowisku, rozmawiamy m.in. o dotychczasowym doświadczeniu zawodowym kandydata, motywacji do pracy oraz jego planach dalszego rozwoju kariery. Na tym etapie zdarza się również, że prosimy o rozwiązanie testu, przeanalizowanie sytuacji biznesowej lub odegranie scenki biznesowej.
W zależności od stanowiska, kandydaci mogą zostać zaproszeni na jeszcze jedno lub dwa spotkania, do których dołączą osoby zarządzające, eksperci lub osoby z potencjalnego zespołu.
PODJĘCIE DECYZJI
Po ukończeniu wszystkich etapów selekcji podejmujemy decyzję, który kandydat najbardziej odpowiada wymaganiom i profilowi stanowiska. Wszyscy kandydaci otrzymują od nas informację zwrotną na temat ich statusu w procesie rekrutacji.
ZATRUDNIENIE I ONBOARDING
Wybrany kandydat otrzymuje od nas ofertę pracy. Po jej przyjęciu przekazujemy przyszłemu pracownikowi niezbędne przed zatrudnieniem informacje.
Pierwsze dni pracy poświęcone są na wdrożenie - nowi pracownicy biorą udział w spotkaniu onboardingowym i w dedykowanych szkoleniach. Od tej chwili rozwijamy się i pracujemy razem.