RtR
W zespole RTR istotną rolą jest dostarczanie informacji (finansowych, regulacyjnych, podatkowych). Codzienne zadania to terminowe, skuteczne i wydajne przetwarzanie transakcji związanych z księgą główną (tj. Środki trwałe, wpisy do dziennika), uzgadnianie kont księgi głównej i podmiotów prowadzących księgę oraz wykonywanie czynności zamykających okres (rozliczenia międzyokresowe, ujmowanie przychodów, raportowanie).
PtP
Pracownicy z zespołu PTP utrzymują relacje z naszymi dostawcami, zapewniając, że dokumentacja jest odpowiednio przechowywana od momentu odbioru do momentu zapłaty. Koordynują wprowadzanie faktur z naciskiem na alokację kosztów (przetwarzanie i rozstrzyganie, w tym międzyfirmowe), a także koordynują płatności i są kluczowym punktem kontaktowym dla naszych lokalnych dostawców. Codzienne obowiązki obejmują również wykonywanie działań zamykających na koniec miesiąca (w tym uzgodnień GL / AP, GR / IR) oraz uzgodnień oświadczeń dostawcy.
OtC&Treasury
Pracownicy z zespołu OTC&TReasury są kluczowymi osobami odpowiedzialnymi za należności, które mają wpływ na nasz kapitał obrotowy netto. Zespół jest odpowiedzialny za utrzymanie satysfakcjonujących relacji z naszymi klientami. Pracownik tego działu bierze udział w procesach windykacyjnych, zarządzania sporami i wnioskami pieniężnymi. Codzienne obowiązki obejmują również fakturowanie i raportowanie międzyfirmowe. Rola pracowników OtC&TReasury jest również niezbędna pod kątem działań kontrolnych i skarbowych (bankowość i cashpool).
HRO
Celem zespołu HRO jest zapewnienie profesjonalnego administrowania i przechowywania danych naszych pracowników, realizację wynagrodzeń, prawidłowe obliczanie premii i dokładną rejestrację czasu pracy, koordynację zwrotów kosztów podróży i wydatków. Pracownicy zespołu HRO zajmują się również rekrutacją, onboardingiem nowych pracowników, a także dbają o ich rozwój.
www.eltelnetworks.com