Bolix S.A.

2.4 Dodaj merytoryczną opinię
Proces rekrutacji

 

W procesie rekrutacji zwracamy uwagę nie tylko na nasze wymagania, ale również na potrzeby i oczekiwania kandydata względem pracodawcy. Rzetelnie przedstawiamy naszą kulturę organizacyjną i warunki zatrudnienia. Szukamy kandydatów, którzy dobrze poczują się w strukturach naszej firmy, dlatego proces rekrutacji może odbywać się kilku etapowo. Na każdym etapie możesz liczyć na udzielenie informacji zwrotnej. Jeśli taka informacja do Ciebie nie dotrze, skontaktuj się z nami!

Etap 1
Wypełnienie formularza aplikacyjnego przez kandydata
Aby wziąć udział w procesie rekrutacji wypełnij formularz aplikacyjny i załącz swoje CV. Do formularza możesz zostać poproszony o dołączenie dodatkowych dokumentów takich jak referencje albo list motywacyjny. Pracownicy działu HR pomogą Ci wypełnić formularz w przypadku jakichkolwiek trudności.
 
Etap 2
Analiza aplikacji
W zależności od stanowiska skontaktuje się z Tobą telefonicznie pracownik działu HR albo bezpośrednio kierownik działu, do którego aplikujesz. Jeśli nie mamy dodatkowych pytań zostaniesz zaproszony na rozmowę rekrutacyjną.
 
Etap 3
Kontakt z kandydatem
W zależności od stanowiska skontaktuje się z Tobą telefonicznie pracownik działu HR albo bezpośrednio kierownik działu, do którego aplikujesz. Jeśli nie mamy dodatkowych pytań zostaniesz zaproszony na rozmowę rekrutacyjną.
 
Etap 4
Rozmowa rekrutacyjna
Otrzymane aplikacje analizujemy pod kątem naszych potrzeb oraz wymagań niezbędnych na danym stanowisku. Czytamy każde CV, a trafia ich do nas bardzo wiele. Dlatego aby nam ułatwić wyeksponuj w CV te informacje, które są najważniejsze z perspektywy stanowiska, o które się ubiegasz. Do kolejnego etapu przechodzą tylko wyselekcjonowani kandydaci.
 
Etap 5
Oferta pracy
Po pozytywnym przejściu wszystkich etapów złożymy Ci ofertę pracy i jeśli ją zaakceptujesz przygotujemy odpowiedni proces wdrożeniowy.
 

www.bolix.pl

ŚLEDŹ NAS: 

 
Bolix S.A.