CBS Butler
przez CBSbutler, 2014-08-21 09:33:07
Ciekawy: to, że zadowoleni pracownicy "raczej nie mają powodów by je śledzić" nie znaczy, że na nie nie zaglądają' ale zdecydowana większość osób, która z forum korzysta, to osoby które albo chcą się czegoś dowiedzieć, albo chcą wyrazić swoje niezadowolenie;
Jeśli Pan jest zadowolony z obsługi w sklepie internetowym, dobrej obsługi w kawiarni to uzna Pan to za coś, co się Panu należy ( i jak najbardziej) i nie będzie Pan raczej się fatygował, żeby gdzieś zostawić opinię - podobało mi się. Jednak jeśli coś byłoby nie tak, zupa byłaby przesolona lub sklep przysłałby towar nie do końca odpowiadający Pana oczekiwaniom to jest duża szansa, że gdzieś zostawiłby Pan swoją opinię. Tak działa internet i oczywiście każdy ma prawo wyrazić swoją opinię.

Jednak o ile niektóre uwagi są konstruktywne i bierzemy je do siebie o tyle część zarzutów na forum jest nie do końca adekwatna.

1. osoby narzekające na stawkę - każda osoba przed wyjazdem dostaje informację o stawce nie tylko ustnie ale również mailowo - w mailu potwierdzającym ofertę; kandydat zgadzając się na ofertę pracy akceptuje stawkę
2. osoby narzekające na cenę mieszkania - tak jak wyżej, wszystko podane jest ustnie i pisemnie przed rozpoczęciem pracy
3. osoby narzekające na jakość mieszkania - staramy się wynajdować mieszkania w podanym zakresie cenowym, jak najbliżej miejsca pracy, płacimy kaucje za wynajem i bierzemy na siebie odpowiedzialność - czasem mieszkanie trzeba wynająć na pół roku, rok - a nie mamy żadnej gwarancji, że pracownik tyle zostanie; wszyscy pracownicy są informowani, że mogą na miejscu samodzielnie znaleźć sobie mieszkanie - takie jakie im odpowiada - i wtedy firma wystawi wszelkie potrzebne do wynajmu zaświadczenia; wypowiedzenie mieszkania trwa jeden miesiąc;
4. osoby narzekające na koordynatorów - koordynatorzy mają dużo obowiązków i nie zawsze są w stanie natychmiast odebrać telefon i natychmiast udzielić odpowiedzi i rozwiązać każdy problem; to także ludzie i tak samo, jak każdy pracownik zasługuje na szacunek ze strony koordynatora, tak samo koordynator zasługuje na szacunek ze strony pracownika; znacznie łatwiej jest załatwić i rozwiązać każdy problem rozmową a nie pretensjami;

BHH Mikrohuta
przez Ramzes, 2014-08-21 11:03:42
Zarobki są niskie,ale tak jak wszędzie na samym początku. W zależności od tego,jak kto się sprawdza dostaje podwyżkę po okresie próbnym. Jeśli ktoś nie nadaje się do tej pracy,to mimo wszystko zostaje mu przedłużona umowa z niewielką motywacyjną podwyżką, tak by miał jeszcze czas na dostosowanie się. Praca w lato uciążliwa - gorąco na hali. Atmosfera bardzo dobra. Nikt nie stoi jak Kapo, jednak swoje trzeba zrobić, czy to na 1,czy na 3 zmianie

Polymus sp. z.o.o
przez anonim, 2014-08-21 22:39:07
Projekt dla T-Mobile bardzo na plus, kasa zazwyczaj na czas, premie do wyrobienia przy odpowiednim zaangażowaniu, dodatkowe konkursy dla bardziej zaangażowanych. Przy uczciwym podejściu i rzetelnej pracy jest ok. Wielkim minusem jest za to sprzedaż ubezpieczeń, na którą jest coraz większe ciśnienie.

Wiemy jak wygląda praca w tych firmach:

"Wywiad z Paulina Trzaskowska - Media System Sp. z o.o."
Media System funkcjonuje na rynku od ponad pięciu lat i zaczynaliście od zespołu składającego się z 26 osób. Zgadza się. Początki firmy Media System to własnie taka grupa ludzi, która krok po kroku dążyła do realizacji założonych celów. Te pierwsze kroki były odważne, ale bardzo przemyślane, dlatego dziś jesteśmy w miejscu w którym jesteśmy.
Czym dokładnie się zajmujecie? Świadczymy usługi szeroko rozumianego Business Process Outsourcing. Nasze projekty skupiają się głównie wokół sprzedaży telefonicznej oraz zewnętrznych grup sprzedażowych. Aczkolwiek w zakres naszych usług wpisuje także helpdesk, infolinia, merchandising, promocja sprzedaży oraz marketing, szkolenia i obsługa księgowa. Od kilku lat z powodzeniem wspieramy naszych klientów w pomnażaniu zysków i zwiększaniu efektywności prowadzonych działań.
Zaczynaliście od 26 osób. Ilu ludzi teraz liczy Wasz zespół? Obecnie przekroczyliśmy magiczną liczbę 300 osób. Tak, tak! A zaczynaliśmy od 26. Większość z tych osób jest na stanowiskach konsultantów telefonicznych pracujących na różnych kampaniach. Jest to najliczniejszy dział w firmie. Jednakże nie należy zapominać o naszych terenowych siłach sprzedaży czyli przedstawicielach handlowych, regionalnych koordynatorach, promotorach. Jest to bardzo ważny dział w firmie. Całość oczywiście spaja rozbudowany i sprawnie działający dział administracji.    ...
"Wywiad z Małgorzata Chylewska - Fabryka Mebli Biurowych MDD Sp. z o.o."
Co składa się na Waszą ofertę? Przez lata budowaliśmy ofertę bazując na trendach i stale rosnących potrzebach naszych klientów. Obecnie możemy pochwalić się jedną z najbardziej kompleksowych propozycji wyposażenia dla sektora wnętrz publicznych i środowiska pracy biurowej. Oferujemy rozwiązania dla biur, gabinetów, sal konferencyjnych, stref odpoczynku czy recepcji. Jednak nasza oferta to nie tylko meble. Naszym partnerom biznesowym proponujemy audyt stanowiska pracy, przygotowanie projektu, doradztwo aranżacyjne czy nawet wizualizacje pomieszczeń. 
Jakie wartości przyświecają firmie? Stawiamy na szeroko pojętą współpracę. Przez lata budowaliśmy długofalowe relacje z naszymi partnerami biznesowymi, co pozwoliło nam zbudować silną sieć dystrybucji w kraju i za granicą. Dzięki zaangażowaniu i pasji rozwijamy nowe kompetencje, stając się wsparciem dla naszej sieci sprzedaży, ale również dla architektów, projektantów czy deweloperów. Nie moglibyśmy jednak realizować tych działań, bez naszej największej wartości - zasobów ludzkich. Dlatego też, dużą uwagę przykładamy do rozwoju naszych pracowników. Rozbudowany system szkoleń kompetencyjnych, stanowiskowych, kursy językowe lub szkolenia indywidualne dostosowane do wymagań stanowiska pracy, które dają duże możliwości podnoszenia kwalifikacji. ...
"Wywiad z Anna Madej - Fideltronik Poland Sp. z o.o."
Fideltronik został założony w 1986 roku. Jaka jest geneza firmy? Fideltronik to firma, która powstała z fascynacji i pasji do elektroniki jej założyciela i Prezesa – p. Zbigniewa Fidelusa. Od 30 lat działalności, za naturalnym rozwojem i wielkim sukcesem Firmy stoi ta sama pasja i zaangażowanie ludzi związanych z Fideltronik, teraz oczywiście już na znacznie szerszym polu działalności. Obok elektroniki, pojawiły się bowiem równie ważne technologie informatyczne, a także najnowsze osiągnięcia naukowo – technologiczne, takie jak sztuczna inteligencja, internet of things (IoT) czy robotyka.
Fideltronik posiada obszerną historię. Które wydarzenie uznaliby Państwo za kluczowe dla dalszego rozwoju firmy? Fideltronik od samego początku swojego istnienia jest firmą inżynierską. Pierwszym znaczącym produktem w naszej historii były zasilacze UPS, które od początku lat 90’ produkujemy i sprzedajemy do dzisiaj. W 1995 roku nastąpił kolejny przełom, kiedy to zdecydowaliśmy się na świadczenie usług produkcji kontraktowej dla naszych klientów. Kompleksowość oferty składającej się zarówno z usług inżynierskich jak i produkcyjnych pozwoliła nam wyjść na zagraniczne rynki, czego konsekwencją było pozyskanie pierwszego klienta spoza Polski w 1999 roku. W roku 2004, pod marką Fitech został otwarty dział projektujący systemy testujące dla produkcji oraz dział automatyki przemysłowej. Od 2016 rozwijamy działalność związaną z najnowszymi osiągnięciami technologii – sztuczną inteligencją, internetem rzeczy i robotyką. ...