SNC
przez Zuzka, 2014-10-24 22:49:48
Kiedyś pracowałam w tej firmie w Rzeszowie i bardzo bym chciała powrócić ,,składałam cv ale cisza, dziewczyny jeśli będziecie potrzebowały solidnego pracownika na sklepie , proszę dajcie znać.

Tradecorp
przez Nena Goo, 2015-04-17 11:17:05
Ja polecam, pracowałam 5 miesięcy prawie, jak na call center dobrze płaca, 12 zł na godzinę to rzadkość, a klimat w pracy jedyny taki w całym Rzeszowie,
Fajne szkolenia, fajni znajomi z którymi do teraz utrzymuje kontakt.
i pozdrawiam cała firme!

Tradecorp
przez frytki, 2014-08-23 10:06:43
Fajni ludzie, fajni teamleaderzy, fajne szkolenie :) bardzo sympatyczna atmosfera i dobre zarobki :) Polecam :)

Wiemy jak wygląda praca w tych firmach:

"Wywiad z Jolanta Zendran - EuCO - Europejskie Centrum Odszkodowań S.A"
Europejskie Centrum Odszkodowań S.A. (EuCO) jest liderem rynku odszkodowań w Europie Środkowo-Wschodniej. Na czym dokładnie polega działalność waszej firmy? Pomagamy osobom poszkodowanym i ich bliskim uzyskać od towarzystw ubezpieczeniowych należne odszkodowania i świadczenia. Grupa Kapitałowa EuCO działa na terenie Polski, Czech, Słowacji, Węgier i Rumunii. Od 2010 roku EuCO jest notowane na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie.
W jaki sposób jesteście obecni w Polsce? Zatrudniamy 195 osób w centrali spółki, natomiast sieć agentów w całej Polsce, którzy zajmują się sprzedażą usług i bezpośrednią obsługą klienta to około 27 tysięcy osób.
Jak pani myśli, za co klienci cenią wasze usługi? Kilkanaście lat temu niewielu Polaków wiedziało, że mogą starać się o odszkodowania od towarzystw ubezpieczeniowych. Od 2004 roku EuCO pokazuje społeczeństwu, że każdy ma pełne prawo do walki o należne świadczenia. Zwraca uwagę, że wszyscy poszkodowani w wypadkach oraz ich bliscy mogą liczyć na wsparcie silnej organizacji, która będzie bronić ich interesów - organizacji, która jest równym partnerem dla towarzystw ubezpieczeniowych. EuCO pomogło już 120 tysiącom osób i wywalczyło dla nich ponad miliard złotych odszkodowań - w swoich szeregach posiada specjalistów z zakresu prawa, medycyny pracy, rzeczoznawstwa, lekarzy orzeczników oraz własną Kancelarię Radców Prawnych, która reprezentuje klientów przed sądami. ...
"Wywiad z Sławomir Gradek - Jurajska Sp. z o.o."
Jaki był kluczowy moment dla firmy Jurajska? Był to rok 2013, kiedy to zmieniliśmy formę prawną ze spółdzielni na spółkę z ograniczoną odpowiedzialnością. Miało to ogromny wpływ na wszelkie kwestie organizacyjne i strategiczne. Zmiany w strukturze, wdrażane systemy motywacyjne, szkolenia, jasno sprecyzowane cele firmy i polityka personalna przyczyniły się do tego, że nasi pracownicy mają poczucie, że pracując na swój sukces, pracują na sukces całej firmy i odwrotnie. Prorynkowa postawa firmy wpływa na wzrost ich zaangażowania w wykonywaną pracę. Doskonałe odzwierciedlenie ma to również w wynikach sprzedażowych, zwłaszcza z ostatnich dwóch lat. Firma, realizując nową strategię stawia na rozwój sprzedaży. W pierwszym kwartale 2015 łączna sprzedaż wód butelkowanych Jurajskiej (liczona w litrach) zwiększyła się o 17% w stosunku do pierwszego kwartału roku 2014. Natomiast sprzedaż wody mineralnej w półtoralitrowych butelkach urosła aż o 52% - to znacznie szybciej niż średnia rynkowa - co pozwala mam patrzeć z optymizmem w przyszłość.
Proszę przybliżyć nam produkty Państwa firmy? Naszym kluczowym produktem jest Naturalna Woda Mineralna Jurajska – naturalnie czysta i o zrównoważonej zawartości minerałów, pochodząca z ekologicznie czystej Jury Krakowsko-Częstochowskiej. Może być spożywana codziennie i przez każdego, a dzięki zawartości składników mineralnych, nie tylko nawadnia organizm, ale ma działanie profilaktyczno-zdrowotne. Dla osób starszych proponujemy wody funkcjonalne – połączenie naturalnej wody mineralnej z dodatkami funkcjonalnymi: naturalnym wapniem pochodzącym z alg morskich oraz magnezem z witaminą B6. Ponieważ skład mineralny naszej wody jest optymalny również dla najmłodszych, wkrótce wprowadzamy do sprzedaży produkt dla dzieci – wodę mineralną Jurajska Junior.   ...
"Wywiad z Paweł Niedzielski - Labo Print S. A."
Jak opisałby Pan firmę w kilku zdaniach? Labo Print to cyfrowa drukarnia wielkoformatowa, jednakże od jakiegoś czasu to wyrażenie nie do końca wystarczająco dobrze nas określa. W ciągu kilku lat z pięcioosobowej firmy z jedną maszyną, przekształciliśmy się w przedsiębiorstwo zatrudniające ponad 200 osób, dysponujące 3 zakładami i pracujące na blisko 30 nowoczesnych urządzeniach. Warto też wspomnieć, że jesteśmy jedyną drukarnią cyfrową w naszym kraju notowaną na giełdzie (GPW w Warszawie) i jedną z zaledwie kilku w Europie.
Posiadacie wieloletnie doświadczenie. Co wyróżnia Was wśród innych firm w tej branży? Wszechstronność, to chyba najlepsze określenie, będące naszym wyróżnikiem. Jesteśmy w stanie wydrukować praktycznie wszystko, począwszy od standardów takich jak papierowe plakaty, siatki winylowe, banery, przez flagi i inne tekstylia, folie okienne i samochodowe, a na zadruku pleksi, PVC i innych tworzyw skończywszy. Wprawdzie druk wielkoformatowy nie ma dla nas tajemnic i nadal stanowi podstawową część naszego biznesu, lecz nie zatrzymujemy się, pojawiając się w kolejnych segmentach rynku, jakimi są opakowania tekturowe i standy oraz drukowane cyfrowo etykiety. Jedno miejsce, a tak wiele możliwości. ...