Brak ofert pracy spełniających podane kryteria.
Omnibus
przez Anna, 2014-10-03 14:27:47
Muszę przyznać, że pomimo iż naczytałam się takich opinii i nie dokońca byłam pewną czy dostane wynagrodzenie jeżeli przyjdę tutaj do pracy to zaryzykowałam i przyszłam. Okazało się, że panie w biurze są miłe i uprzejme, atmosfera jest ok. Wypłata na czas. Nie warto kierować się takimi opisami ...

EGB Investments S.A.
przez asdf, 2014-10-04 14:32:57
Odpowiedź na: [pietro - 2014-10-03 23:26:15]:
dabi napisał, że nie przepada za branżą windykacyjną, natomiast do szarych pracowników nic nie ma ;)
raczej ciężko znaleźć kogoś, komu branża windykacyjna przypada do gustu, w końcu zawsze źle się kojarzyła i raczej zawsze tak będzie się kojarzyć ;)
a praca w EGB - całkiem w porządku.

Wydawnictwo FORUM Sp. z o.o
przez ktośtam, 2014-11-18 22:54:14
czytam te wszystkie opinie i dziwią mnie niezmiernie. Jestem pracownikiem Forum i bardzo pozytywnie oceniam zarówno atmosferę, profesjonalizm współpracowników jak również jakość produktów. Nie rozumiem czemu wszystkie Wasze opinie dotyczą call center. Wydawnictwo Forum Media Polska to nie tylko telesprzedaż. To przede wszystkim dział produkcji, dział reklamy, księgowości, również dział obsługi klienta i oczywiście wiele innych. Oceniacie firmę w bardzo uproszczonym zarysie. Zgodzę się, że nie jest to firma na całe życie, ale w moim wypadku chodzi co najwyżej o zarobki. w dziale CS zarobki nie sa kosmiczne. Natomiast na resztę nie narzekam. Wiadomo że w każdej pracy trzeba się napracować, nigdzie nie ma łatwo, ale tu pracuje mi się dobrze. Czuję że jestem otoczona profesjonalnymi pracownikami i naprawdę cenię sobie poziom merytoryczny naszych produktów. Moja rozmowa rekrutacyjna także nie pozostawiała zastrzeżeń...

Wpisy z naszego BLOGA:

Wiemy jak wygląda praca w tych firmach:

"Wywiad z Marzena Arszyńska - Sabre Polska Sp. z o.o."
Jak zaczynała firma Sabre? Historia Sabre sięga jeszcze lat 50 tych XX wieku i spontanicznej rozmowy przeprowadzonej na pokładzie samolotu lecącego z Los Angeles do Nowego Jorku. Dwóch wydawałoby się przypadkowych pasażerów, wymieniało poglądy na temat ówczesnych realiów podróży i uciążliwości rezerwacji lotów. Owymi pasażerami okazali się B. Smith, pracownik działu sprzedaży IBM, oraz C.R. Smith, prezes American Airlines. Przypadkowa rozmowa przeistoczyła się w plan biznesowy wdrożony kilka lat później. Tak zrodziło się Sabre - Semi-Automated Business Research Environment – rewolucyjny system rezerwacji podróży.
Co się wydarzyło od tamtej pory? Dziś systemy Sabre są używane przez 400 linii lotniczych na całym świecie i zabierają na pokład ponad 500 milionów pasażerów rocznie. W 2000 roku równo 50 lat od momentu pierwszej instalacji systemu Sabre na komputerze IBM, otworzone zostało biuro w Krakowie.
Jak wyglądały początki działalności Sabre w Polsce? W momencie otwarcia krakowskie biuro Sabre liczyło sobie 10 pracowników. Dziś, 15 lat później, zatrudniamy ponad 1200 osób i cały czas rośniemy. Tym samym jesteśmy największym centrum rozwoju oprogramowania Sabre poza siedzibą firmy w Dallas. Nasi pracownicy tworzą innowacyjne rozwiązania, które ułatwiają podróżowanie milionom ludzi na całym świecie i przekładają się na sukcesy naszych klientów z branż lotniczej, hotelarskiej czy turystycznej. ...
"Wywiad z Anna Biskup - Lidl Polska"
Firma Lidl Polska jest obecna na polskim rynku od 2002 r. Jak wygląda wasza obecna struktura? Aktualnie mamy ponad 550 sklepów oraz 8 centrów dystrybucji znajdujących się na terenie całej Polski. Centrala naszej firmy mieści się w Jankowicach w gminie Tarnowo Podgórne koło Poznania. Na terenie całego kraju zatrudniamy łącznie ponad 14.000 pracowników.
Na jakie stanowiska rekrutujecie najczęściej? Nasza firma przez cały czas się rozwija – otwieramy nowe sklepy oraz centra dystrybucyjne. Dlatego w Lidl Polska istnieje duże zapotrzebowanie na pracowników sklepów, zastępców kierowników sklepów, managerów sklepów, kierowników rejonów sprzedaży czy pracowników magazynów. Obecnie zachęcamy do aplikowania na stanowisko pracownika sklepu. Z kolei do działów w centrali oraz do centrów dystrybucyjnych poszukujemy specjalistów m. in. w takich obszarach jak: Zakupy, Sprzedaż, Marketing, Finanse, Księgowość, Logistyka, ale także HR, Administracja oraz Inwestycje. Przez cały czas rekrutujemy kandydatów do pracy na różnych stanowiskach w obszarze IT. ...
"Wywiad z Anna Socha - Polimex - Mostostal S.A."
Ostatnio dość głośno było o firmie Polimex-Mostostal, proszę powiedzieć dlaczego? Polimex przez ostatnie dwa lata przechodził restrukturyzację, zarówno finansową jak i organizacyjną. Dziś Polimex-Mostostal to zupełnie inna firma. Jeszcze w 2012 r. zakres realizowanych przez nas projektów był bardzo szeroki, od budownictwa ogólnego, poprzez przemysłowe, drogowe, energetyczne i petrochemiczne. Dla przykładu, Polimex jest generalnym wykonawcą Muzeum Historii Żydów Polskich, Muzeum Chopina, Europejskiego Centrum Solidarności czy stadionu warszawskiej Legii. Obecnie Polimex-Mostostal działa jako holding wyspecjalizowany w dwóch rynkach: energetycznym i petrochemicznym. Realizujemy dwa strategiczne projekty - budujemy bloki energetyczne w Kozienicach i Opolu. W zakresie budownictwa petrochemicznego realizujemy inwestycje dla Orlenu, Lotosu, Totala. Przez dwa lata kojarzono nas głównie z problemami płatniczymi i nieustającą restrukturyzacją. Dziś naszym głównym celem jest powrót do rentowności, dostosowanie organizacji do potrzeb biznesowych i znacząca poprawa wizerunku firmy.
Powiedziała Pani, że PxM jest holdingiem. Jak ten holding wygląda? Polimex-Mostostal jest spółką-matką, która ma dwie główne spółki-córki, Polimex Energetyka i Naftoremont-Naftobudowa. To są kluczowe spółki operacyjne. Mamy jeszcze w Grupie Kapitałowej spółkę PRInż-1 odpowiedzialną za budownictwo infrastrukturalne. ...