Sprawdź co piszą o Twoim pracodawcy - dodaj swoją opinię! więcej >>
Brak ofert pracy spełniających podane kryteria.
Z.M.P Kryzbyt
przez Zenon Laskowik, 2017-08-30 19:33:12
Praca godna polecenia.Pracuje,już tam 18 lat.Bardzo wysoki socjal.Karta Multi sport i prywatne leczenie.Wczasy pod gruszą i dzieciaki otrzymują tzw."ołówkowe" i paczki na Święta.
Częste wyjazdy integracyjne dla całych rodzin.Głównie :Toszek i Rybnik (zbieranie grzybów i zawody wędkarskie) Wynagrodzenie jak na te warunki bardzo dobre około 2200 zł./na rękę.Pracuje obecnie 137 osób w systemie jednozmianowym.Dodatkowo firma opłaca autokary firmowe,które przywiozą i odwiozą cię na miejsce.Gorąco polecam.Pracuje się w miłej i rodzinnej atmosferze

Marat
przez dicky, 2017-03-02 14:33:52
ja pracuję w tej firmie od jakiegoś czasu i nie narzekam, jest ok

Marat
przez Obecny pracownik, 2017-09-14 19:46:13
Firma w porządku, polecam pracę w tej firmie. Zarobki też są ok, można się dużo nauczyć i rozwijać jeżeli tylko się chce.

Jeśli chcesz podzielić się opinią na temat swojego pracodawcy, trafiłeś na właściwą stronę - Dodaj swoją opinie. więcej >>

Wpisy z naszego BLOGA:

Od kilku lat Polska zyskuje miano kraju, w którym panują dobre warunki dla podejmowania pracy przez obcokrajowców. Ukraińcy i Białorusini chętnie przyjeżdżają do nas w poszukiwaniu zatrudnienia. Tymczasem Polacy uciekają na Zachód w tym samym celu. Zastępstwo dla polskich pracowników Od chwili przystąpienia Polski do Unii Europejskiej i tym samym o...
Czytaj więcej >>
Praca z EURESem Twoim sukcesem
18 sierpień 2017
Na stronach Powiatowego Urzędu Pracy w Rybniku pojawiło się już w połowie kwietnia 2017 roku ogłoszenie dotyczące możliwości uczestnictwa przez osoby bezrobotne w programie realizowanym pod hasłem „Praca z EURESem Twoim sukcesem”. O programie Projekt „Praca z EURESem Twoim sukcesem” jest organizowany przez Wojewódzki Urząd Pracy w Katowicach w rama...
Czytaj więcej >>
XVIII Targi Pracy w Rybniku
18 sierpień 2017
W kwietniu w 2017 roku stopa bezrobocia w skali całego kraju wyniosła 7,7 proc., a w województwie śląskim 6,2 proc. Jeszcze lepsza sytuacja na rynku pracy notowana była w samym Rybniku, gdzie bez pracy pozostawało 5,3 proc. dorosłych mieszkańców. Szansą na zdobycie zatrudnienia przez osoby pozostające bez pracy były majowe XVIII Targi Pracy, które ...
Czytaj więcej >>
Praca dla statystów w Rybniku
18 sierpień 2017
Statystowanie w filmach być może nie jest marzeniem osób aspirujących do zawodu aktora, ale nie ulega wątpliwości, że może wspaniałą przygodą i sposobem na w miarę łatwy zarobek. W Rybniku w czerwcu 2017 roku kręcony będzie serial medyczny „Diagnoza”, a telewizja TVN, jego producent, szuka do niego statystów. Casting w Rybniku Niewykluczone, że mie...
Czytaj więcej >>
Ilu jest bezrobotnych w Rybniku i z jakich form aktywizacji zawodowej mogą oni skorzystać w Powiatowym Urzędzie Pracy? Czy w Rybniku mamy do czynienia  z rynkiem pracodawcy czy pracownika? Bezrobocie w Rybniku i okolicach W całym województwie śląskim w lutym 2017 roku stopa bezrobocia wynosiła 6,8 proc. W powiecie rybnickim była ona jednak wyższa &...
Czytaj więcej >>
Urząd Pracy w Rybniku 10 kwietnia 2017 roku publikował informację o nowym programie aktywizacji zawodowej. Tym razem jednak oferty pracy w Rybniku i na rynku lokalnym nie były kierowane ogólnie do osób bezrobotnych, ale do osadzonych w zakładzie karnym. Mowa tu o programie „Praca dla więźniów”. Na czym on polega? Program dla osadzonych Niedaleko Ry...
Czytaj więcej >>
Targi w Rybniku
07 lipiec 2017
Targi pracy są imprezą, na której pracownicy i pracodawcy mają szansę na osobiste spotkanie i nawiązanie kontaktu. Osoby poszukujące pracy mogą zapoznać się z najnowszymi ofertami zatrudnienia, bezpośrednio od pracodawców, z urzędów pracy i od różnorodnych organizacji. Targi Pracy w Rybniku mają dokładnie ten sam charakter. O rybnickich targach 15 ...
Czytaj więcej >>
Pracodawcy w Rybniku mają spory problem ze znalezieniem pracowników o odpowiednio wysokich kwalifikacjach – takie właśnie osoby mają największe szanse na atrakcyjne warunki umów. W bardzo trudnej sytuacji znajdują się zatem młodzi ludzie, dla których propozycji zatrudnienia po prostu brakuje. Dlaczego tak się dzieje? Co jest tego przyczyną? Młodzi ...
Czytaj więcej >>
Z oficjalnych danych na temat bezrobocia w Rybniku wynika, iż bez zatrudnienia pozostaje tu ok. 3500 osób. Jak na miasto liczące przeszło 140 tys. mieszkańców nie jest to dużo, niemniej należy pamiętać o tym, iż nie każdy, kto pozostaje bez zatrudnienia, zgłasza się do urzędu pracy. Niemałym problemem – jak zresztą wszędzie – jest też […]...
Czytaj więcej >>

Wiemy jak wygląda praca w tych firmach:

"Wywiad z Sylwia Krawiecka - rankomat.pl"
Jaka była geneza Rankomatu? Nasza firma powstała w 2008 roku. Kalkulator rankomat.pl uruchomiliśmy w kwietniu następnego roku, wtedy też sprzedana została pierwsza polisa. Początkowo zamierzaliśmy poprzestać na sprzedaży polis online - bezpośrednio przez internet, jednak wówczas Polacy bardzo sceptycznie podchodzili do takiej formy zakupu ubezpieczeń komunikacyjnych. Dlatego wprowadziliśmy fachową pomoc konsultantów telefonicznych. Pomysł ten okazał się „strzałem w dziesiątkę”. Zaangażowanie zaledwie kilkuosobowego zespołu pracowników Call Center w Warszawie przyniosło nam pierwsze sukcesy. Od czasu pierwszej sprzedanej przez telefon polisy udało nam się stworzyć bardzo silną i stabilną firmę. Obecnie jesteśmy największą, internetową porównywarką na polskim rynku. Posiadamy centralę w Warszawie (Zarząd, Finanse, Call Center), a także biura w Bielsku-Białej (Dział Sprzedaży z Call Center, IT, Marketing, Redakcja, Kadry) i w Krakowie (Marketing). Wspierają nas również osoby pracujące zdalnie, z domu.
Jak w tym czasie zmienił się Państwa serwis? Rankomat powstał jako niezależna porównywarka ubezpieczeń komunikacyjnych. Obecnie rozwój serwisu zmierza w kierunku multiporównywarki, w której świadomy konsument znajdzie oszczędności w wielu obszarach: ubezpieczeń komunikacyjnych, turystycznych, nieruchomości. W ostatnim czasie uruchomiliśmy także nową porównywarkę lokat. Najbliższe plany naszej spółki to również stworzenie komplementarnej porównywarki finansowej wszystkich, obok lokat, produktów bankowych takich jak kredyty czy konta osobiste. ...
"Wywiad z Bram Schouten - AB Midden Nederland"
Jak wyglądały początki firmy AB Midden Nederland w Polsce? W 1999 roku brakowało w Holandii rąk do pracy i gdy dowiedzieliśmy się, że istnieje możliwość zatrudnienia Polaków posiadających niemiecki paszport, zaczęliśmy wynajmować mieszkania, by móc ich zatrudnić i tym sposobem odpowiedzieć na tutejsze zapotrzebowanie do pracy.
Jaki wpływ na sytuację firmy miało wejście Polski do Unii Europejskiej? Na pewno to wydarzenie odegrało dużą rolę. Od kiedy 1 maja 2004 otworzyły się rynki pracy dla Polaków, wielu z nich przyjechało do Holandii w poszukiwaniu pracy.  
Firma istnieje na rynku już ponad 50 lat. Jak branża zmieniła się przez ten czas? Nasze korzenie leżą w sektorze mleczarskim. Przez pierwsze 20 lat dochodziły do niego kolejne branże rolnicze. Zatrudniamy fachowców między innymi przy hodowli krów, trzody chlewnej, szkółkach drzew i krzewów, uprawie owoców i warzyw. Około 1000 firm posiada członkostwo w naszej spółce. Kiedy właściciel jednej z nich choruje, wysyłamy któregoś z naszych pracowników, by przejął jego obowiązki. Członkostwo u nas zapewnia taką możliwość. Od 1995 roku wysyłamy do tych firm również personel do produkcji i w tym momencie jest to największa część naszej firmy. Poszerzyliśmy też naszą działalność poza sektor rolniczy. Zatrudniamy osoby również w logistyce, technice, budownictwie i przemyśle spożywczym. ...
"Wywiad z Grażyna Misiura - Ambra S.A"
Z doświadczenia wiemy, że co firma, to obyczaj. Niektóre firmy stawiają na powiew świeżości w zasobach ludzkich i na nowości, a niektóre starają się utrzymać stałą kadrę bez zmian personalnych. Proszę powiedzieć jak to wygląda u Państwa? Nie ma jednej dobrej drogi, dlatego łączymy rekrutacje wewnętrzne i zewnętrzne. Doceniamy naszych pracowników, dostrzegamy ich potencjał i zachęcamy do podejmowania nowych wyzwań. Zwiększanie zakresu odpowiedzialności i powierzanie nowych zadań to dla nas najbardziej naturalna ścieżka rozwoju. Są jednak sytuacje, w których czujemy potrzebę rekrutacji zewnętrznej. Dotyczy to zarówno najniższych stanowisk, jak i specjalistycznych czy nowo tworzonych, do których organizacja dopiero dojrzewa wraz z rozwojem firmy. Tak było np. w przypadku stanowiska managera ds. komunikacji wewnętrznej i PR.
A czy dużo takich nowych stanowisk w ostatnim czasie zostało utworzonych - takich, których nie było wcześniej? Kilka na przestrzeni ostatnich lat. Oprócz komunikacji wewnętrznej, rozszerzyliśmy np. dział badań i analiz oraz kontroling, w marketingu powstał etat managera ds. eventów. Nowe stanowiska są też naturalną konsekwencją zwiększania portfolio produktów. Wprowadzając w 2013 roku do sprzedaży Cydr Lubelski znacząco wzmocniliśmy obszar dystrybucji i marketingu, zwiększając liczbę: przedstawicieli handlowych, regionalnych kierowników sprzedaży i zatrudniając brand managera dedykowanego marce Cydr Lubelski. ...