Brak ofert pracy spełniających podane kryteria.
Hotel Niedźwiadek Sp. z o.o.
przez pracownik, 2014-10-30 22:48:21
Odpowiedź na: [marcin F - 2014-10-28 16:31:44]:
Marcinie. Szukają kucharza, kelnera, barmana. Napisz maila do naszego dyrektora dyrektor@hotelniedzwiadek.pl, umów się na spotkanie i napewno się dogadacie co do współpracy. Dyrektor przemiły i pomocny. więcej odwagi ! :)

Lightcraft Sp. z o.o.
przez Excentryk, 2015-08-10 16:29:35
Pracuję od niedawna, więc wypowiem się dokładniej za parę miesięcy, ale na razie jest OK :) super klimat, umowa w porządku, i to, że jest własny kucharz na miejscu powoduje, że nie mam zastrzeżeń, na razie.

SPM POLAND SP. Z O.O.
przez Pati, 2016-11-26 13:41:15
Pracuje już od pół roku i nie mam na co narzekać. Jasne kokosów nie ma, ale jest dużo lepiej niż w jakiejś innej firmie no i w Bieruniu super atmosfera.

Wiemy jak wygląda praca w tych firmach:

"Wywiad z Magdalena Marcinkowska - Skrivanek sp. z o.o."
Jakie usługi świadczy firma Skrivanek? Do kogo są one kierowane? Skrivanek to szkoła językowa i agencja tłumaczeń. Zapewniamy naszym klientom usługi językowe w zakresie nauczania języków obcych, audytów językowych, tłumaczeń pisemnych i ustnych, usług graficznych (DTP) oraz lokalizacji. Grupą docelową są dla nas klienci korporacyjni – firmy i instytucje z różnych branż i sektorów, różnej wielkości, działające w Polce i na świecie. Z naszej oferty korzystają też osoby indywidualne zlecające tłumaczenia zwykłe oraz przysięgłe, bądź zainteresowane podnoszeniem swoich kompetencji językowych.
Jaka jest misja Państwa firmy? Chcemy ułatwiać naszym klientom rozwój i skuteczną komunikację na całym świecie, zapewniając im wysoką jakość usług językowych, sprawną i szybką obsługę, elastyczność, a także szeroką ofertę języków i rozwiązań. Lubimy i chcemy rozmawiać z naszymi klientami, aby poznać ich potrzeby i oczekiwania oraz wspólnie zidentyfikować priorytety. Dzięki temu możemy dostarczyć rozwiązania, nawet w wyjątkowych sytuacjach tak, by cele biznesowe i szkoleniowe naszych klientów zmieniły się w rzeczywistość. ...
"Wywiad z Anna Kowalska - Deante"
Deante to jeden z polskich liderów wyposażenia kuchni i łazienek. Co wpłynęło na tę pozycję? Firma została założona w 1990 roku, a więc w okresie bardzo sprzyjającej koniunktury, która zainicjowała powstanie wielu firm z branży budowlanej i wyposażenia wnętrz. My również wykorzystaliśmy ten czas, a następnie zainwestowaliśmy w rozwój w kolejnych latach. Początkowo zajmowaliśmy się dystrybucją wyposażenia przeznaczonego do łazienek i kuchni, jednakże obecnie skupiamy się na własnej produkcji. Od 2010 r. w grupie Deante funkcjonuje fabryka baterii, a od 2011 r. fabryka zlewozmywaków, zlokalizowana w Tomaszowie Mazowieckim, na terenie Łódzkiej Specjalnej Strefy Ekonomicznej.
Jak ćwierć wieku temu wyglądała ta branża i co się zmieniło? 25 lat temu popyt na produkty wyposażenia wnętrz był bardzo duży, a asortyment mniej zróżnicowany i nie tak dostępny, jak dziś. Obecnie konkurencja prześciga się w propozycjach estetycznych i funkcjonalnych. Producenci i dystrybutorzy muszą rywalizować zarówno na rynku tradycyjnym, jak i w sieciach marketów budowlanych oraz sklepach internetowych. ...
"Wywiad z Ewelina Kluss - NaturAvena Sp. z o.o."
W czym specjalizuje się firma NaturAvena? NaturAvena to jedna z wiodących, polskich spółek produkujących i dystrybuujących żywność ekologiczną oraz naturalną.  
Dlaczego tak wiele firm decyduje się na współpracę z Państwem? Ponieważ z nami się udaje! Spółka powstała w 2009 roku, budując krok po kroku sieć kontaktów i historię współpracy z wieloma odbiorcami. To konsekwencja działania, ciężka praca, ambitne cele oraz dotrzymywanie słowa powodują, że inni chcą z nami współpracować.  
A według jakich kryteriów Państwo wybieracie dostawców? Nasz Dział Rozwoju Produktów bada rynek, dotyczący potrzeb klientów, a także śledzi trendy na bardziej rozwiniętych rynkach. Powstaje niekończąca się lista produktów, które potencjalnie chcemy wprowadzać. Poszukujemy wielu dostawców konkretnego surowca. Wybieramy najlepszego.
Spółka powstała w 2009 roku, a dzisiaj jest jednym z czołowych dystrybutorów żywności ekologicznej. W jaki sposób udało się Państwu osiągnąć tak wielki sukces w tak krótkim czasie? Początki nie były usłane różami. Zaczęliśmy z dużym rozmachem, gdyż wszystko wskazywało na to, że mamy świetną sytuację współuczestniczenia we wschodzącej branży w Polsce. Badając rynki zachodnie byliśmy pewni, że nie ma lepszego momentu na start biznesu ekologicznego. Jednak pierwsze lata działalności firmy mocno zweryfikowały nasz optymizm. Mieliśmy przecież do czynienia z globalnym kryzysem, który spowodował, że ludzie zaczęli mocniej oszczędzać, a produkty ekologiczne zdawały się być dobrem luksusowym, o którym i tak nic nie było wówczas wiadomo. Na szczęście, przez ostatnie lata trendy proekologiczne wróciły ze zdwojoną siłą. Zdajemy sobie sprawę, że obecnie powstaje wiele nowych firm z żywnością bio, jednak my mamy dużą przewagę nad nową konkurencją. Mimo trudnych początków, mieliśmy sporo czasu na spokojną ekspansję. Zdążyliśmy już się rozwinąć i jest nam łatwiej. ...