Brak ofert pracy spełniających podane kryteria.
eurowag W.A.G payment solutions
przez J., 2017-03-27 10:17:32
Rotacji brak. Płaca ok. Atmosfera bardzo w porządku. Polecam

Biostat
przez Ania, 2017-03-16 16:29:17
Ja tam długo pracowałam i uważam, że jest Ok. Nie każdemu się musi wszystko podobać ale to jest praca.

violettas-pflegeagentur24h.de
przez Sabina Masny, 2017-03-20 14:20:10
Ja również jestem bardzo zadowolona z pracy w tym miejscu, więc mogę polecić wam tą agencję pracy.

Wiemy jak wygląda praca w tych firmach:

"Wywiad z Kamil Tabaka - NOVUM Sp. z o.o. Sp.k."

Jak wyglądały początki firmy? Firma została założona w 1996 roku przez dwóch braci Sławomira i Andrzeja Chmielińskiego. Początki działalności firmy to produkcja pierwszych bezpiecznych, drewnianych placów zabaw w zakładzie produkcyjnym w Gromie. W chwili obecnej NOVUM posiada już cztery zakłady produkcyjne, w których produkujemy certyfikowane elementy wyposażenia placów zabaw z drewna i stali, meble do placówek edukacyjnych oraz szyjemy kształtki piankowe i granulatowe, służące do zabawy przedszkolakom. 
Czyli firma NOVUM jest firmą rodzinną? Tak, jest to przedsiębiorstwo rodzinne, dwupokoleniowe. Oprócz zarządzających Prezesów do zespołu dołączył syn jednego z właścicieli – Igor Chmieliński, który zajmuje się od kilku lat rozwojem eksportu.  
Jak obecnie wygląda oferta produktowa? Jeżeli chodzi o wachlarz produktów możemy poszczycić się na chwilę obecną oprócz urządzeń na place zabaw, kompleksowym wyposażeniem placówek edukacyjnych w meble i pomoce edukacyjne a także nowymi liniami urządzeń fitness do siłowni zewnętrznych oraz urządzeń na psie place zabaw. Ciągle się rozwijamy i wprowadzamy na rynek nowe produkty. ...
"Wywiad z Natalia Urbańska - Divante"
Czym zajmuje się Divante? Jesteśmy spółką IT działającą w branży e-commerce. Realizujemy projekty dla klientów zewnętrznych, zarówno polskich, jak i zagranicznych. Są to klienci z różnych branż, m.in. bankowej, telefonii komórkowej czy gier komputerowych.    
Jakie konkretnie usługi oferujecie swoim klientom? Na zlecenie naszych klientów tworzymy dedykowane wdrożenia e-commerce. Są to głównie sklepy internetowe, platformy sprzedażowe, systemy B2B, B2C i inne rozwiązania webowe, które ułatwiają prowadzenie biznesu w sieci.  
Gdzie, ilu i jakich pracowników zatrudniacie? Siedziba naszej firmy jest zlokalizowana we Wrocławiu. Zespół liczy około 170 osób, przede wszystkim programistów PHP. Poza tym są to frontend developerzy, projektanci UX, testerzy oprogramowania, analitycy biznesowi, specjaliści od efektywności oraz project managerowie. Oprócz tego mamy u siebie również tradycyjne działy, takie jak handlowy, marketingowy, HR, administracja i finanse.  
Gdzie najlepiej szukać waszych ofert pracy? Pełen zestaw aktualnych ogłoszeń znajduje się na stronie internetowej divante.pl w zakładce „kariera”. Poza tym korzystamy z Pracuj.pl. Zdarza nam się również publikować oferty na portalach typowo branżowych, np. dedykowanych programistom. Wybrane ogłoszenia promujemy na stronie Divante Kariera na Facebooku.   ...
"Wywiad z Igor Krajnow - ZTM"
Jakim taborem dysponuje ZTM? Zarząd Transportu Miejskiego nie jest operatorem lecz organizatorem komunikacji miejskiej. To oznacza, że nie mamy własnego taboru. Zlecamy usługi przewozowe różnym firmom, którym potem płacimy. Przewozy tramwajowe, metrem oraz SKM świadczą wyłącznie firmy komunalne. W przypadku autobusów mamy zarówno operatora komunalnego jak i przewoźników prywatnych. ZTM jednak jako organizator określa warunki jakie powinien spełniać tabor, którym wożeni są nasi pasażerowie. I tak w przypadku autobusów wymagamy żeby były niskopodłogowe, wyposażone w klimatyzację, monitoring, biletomaty, systemy do liczenia pasażerów, nowoczesną informację pasażerską, oraz systemy lokalizacyjne pozwalające lepiej zarządzać ruchem. Wymagamy oczywiście by były również przystosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych, czyli żeby miały specjalne platformy umożliwiające wjazd wózkom, przyciski oznaczone alfabetem Braille’a oraz systemy głosowego zapowiadania przystanków. W ostatnich dwóch umowach, które zawarliśmy z przewoźnikami autobusowymi wprowadziliśmy zapisy mówiące o tym, że każdy autobus dopuszczony do wykonywania usług na nasze zlecenie musi uzyskać nasz certyfikat. Warto dodać, że wszystkie autobusy kursujące dziś po warszawskich ulicach są niskopodłogowe. Niską podłogę mają również wszystkie pociągi SKM i metra. W przypadku tramwajów udział pojazdów niskopodłogowych przekroczył już 40 proc. ...