Specjalista/ka ds. obsługi klienta z językiem niemieckim i angielskim

Warszawa
Oferta opublikowana21.03.2024
Oferta wygasa12.06.2024
Tryb pracystacjonarna, hybrydowa, zdalna
Rodzaj umowyumowa o pracę, umowa zlecenie
Tryb rekrutacjirekrutacja stacjonarna
Wymiar etatupełny etat, część etatu

Twój zakres obowiązków

  • e-mailowa i telefoniczna obsługa klienta w języku niemieckim
  • likwidowanie szkód turystycznych
  • organizowanie pomocy w podróży m. in. wizyty lekarskie, hospitalizacje, transporty dla klientów niemieckojęzycznych

Nasze wymagania

  • gotowość do odbycia 2 tygodniowego szkolenia w siedzibie firmy w Warszawie
  • znajomość języka niemieckiego na poziomie min. B2 – warunek konieczny
  • znajomość języka angielskiego na poziomie min. B1 – warunek konieczny
  • gotowość do pracy zmianowej lub tylko w weekendy/w porze nocnej
  • dobra organizacja czasu pracy
  • doświadczenie w branży ubezpieczeniowej

To oferujemy

  • atrakcyjne wynagrodzenie
  • prywatna opieka medyczna i ubezpieczenie na życie
  • po miesięcznym szkoleniu w biurze, możliwość pracy zdalnej
  • stabilne zatrudnienie na podstawie umowy zlecenia lub o pracę
  • elastyczny czas pracy
  • poszerzanie kompetencji językowych
  • świetna lokalizacja
  • zgrany zespół oraz wsparcie przełożonego
  • częste wyjścia integracyjne
  • dofinansowanie do wakacji
  • bony okolicznościowe
  • pyszna kawa w naszym biurze bez ograniczeń

Benefity

Spotkania integracyjne
Możliwość pracy zdalnej
Elastyczny czas pracy
Prywatna opieka medyczna
Zainteresowała Cię ta oferta?Aplikuj na to stanowisko!
Klauzula informacyjna
Bez nazwy-1

Oferty wybrane dla Ciebie

Oferty wybrane dla Ciebie