Dandara Group
przez nowy, 2014-09-10 14:42:50
Ja od niedawna pracuje w Tunbridge Wells jako murarz i jestem bardzo zadowolony. Otrzymalem pomoc od samego poczatku, odebrano mnie z lotniska. Mialem takze zakwaterowanie na poczatek oplacone przez firme a po okolo tygodnia koledzy z pracy pomogli mi znalesc pokuj blisko budowy. Z zarobkow jestm zadowolony i juz sie zaklimatyzowalem. praca przy domkach, trzeba swoja norme dziennie zrobic, jak ktos jest murarz to spokojnie sobie poradzi i tyle. najwazniejsze ze pewna firma i robota na 4-5 nastepnych lat.

X-KOM
przez Kamil, 2014-08-21 19:48:33
Dziś byłem na rozmowie jako doradca w salonie (Warszawa). Pan Michał którego serdecznie pozdrawiam, jest przesympatycznym człowiekiem. Rozmowa odbyła się punktualnie. Jeśli ktoś twierdzi, że firma jest nie poważna i oferuje 1200 zł to niestety jest w błędzie albo po prostu chce się pozbyć konkurencji :) Co do wynagrodzenia jest na prawdę powyżej najniższej krajowej. Co do wiedzy stricte informatycznej, oczywiście trzeba ją posiadać. To chyba logiczne, tak jakby ktoś chciał sprzedawać samochody gdzie nie ma pojęcia o motoryzacji :) Jeśli ktoś ma niedosyt po rozmowie, to już niestety jego problem, na koniec rozmowy jak w każdej firmie jest czas na zadawanie pytań... Więc trzeba było korzystać. Rozmowę podsumowuję bardzo pozytywnie.

Pozdrawiam Kamil :)

GoWork.pl
przez Agata, 2014-11-13 10:57:50
Polecam! Solidna firma!

Wiemy jak wygląda praca w tych firmach:

"Wywiad z Krzysztof Głuszczyński - KRUK S.A."
Jesteście firmą specjalizującą się w restrukturyzacji długów. Brzmi poważnie, ale też bardzo ogólnie, dlatego proszę uchylić nieco rąbka tajemnicy. Na czym dokładnie polega wasza działalność? Jak już pan wspomniał zajmujemy się restrukturyzacją. Jeśli trafia do nas dług, to w pierwszej kolejności proponujemy polubowne rozwiązanie problemu. Pracownicy kontaktują się, żeby wspólnie ustalić możliwy sposób spłaty. Odbywa się to na kilka sposobów: pisemnie (monit, wezwanie do zapłaty, prośba o kontakt), mailowo, telefonicznie lub SMS-owo. Pracownik firmy może także złożyć wizytę w domu. Wszystko po to, aby omówić przyczyny powstania zaległości i uzgodnić sposób jej uregulowania. W Grupie KRUK możliwe jest rozłożenie zadłużenia na dogodne raty, dopasowane do finansowych możliwości naszych klientów. Obsługujemy zarówno sprawy własne, kupione od banków i innych instytucji, jak również serwisujemy sprawy na zlecenie partnerów biznesowych.
Deklarujecie, że pomagacie odzyskać wiarygodność finansową. W jaki sposób to się odbywa? W KRUK-u zawsze poszukujemy rozwiązań typu win-win. Naszą rolę postrzegamy jako przywrócenie zadłużonej osoby lub firmy do tzw. regularności, czyli spłaty zaległości i powrotu do terminowego regulowania kolejnych rat, faktur czy innych zobowiązań wynikających z umowy pomiędzy stronami. W  szerokim wachlarzu działań, którymi dysponujemy, najważniejsze znaczenie odgrywa unikatowa strategia prougodowa. Zakłada ona umożliwienie osobie zadłużonej spłaty należności na drodze porozumienia, którego warunki są akceptowalne dla obu stron (osoby zadłużonej i wierzyciela). Rozłożenie długu na raty sprawia, że nasi klienci są w stanie dokonywać regularnych wpłat. Rozwiązanie to uwzględnia sytuację osoby zadłużonej i jednocześnie umożliwia stopniowe egzekwowanie zaległości. To polubowne rozwiązanie sprawia, że można powrócić do obrotu gospodarczego, a także uniknąć postępowania sądowego i komorniczego. Grupa KRUK chce także wpisywać pozytywną informację o uregulowanych zobowiązaniach zarówno z tytułu wcześniejszego zadłużenia, jak i pożyczek gotówkowych do biura informacji gospodarczej (Rejestr Dłużników ERIF BIG SA). W ten sposób chcemy stopniowo odbudowywać wiarygodność finansową osób zadłużonych oraz przywracać je do normalnego funkcjonowania na rynku. ...
"Wywiad z Sylwia Majdak - Sii Sp. z o.o."
Sii jest liderem usług IT i inżynierii w Polsce. Jak Państwo do tego doszli? Sukces osiągnęliśmy przede wszystkim odwagą i determinacją z jaką pochodzący z Francji Prezes Sii – Gregorie Nitot, wszedł na polski rynek oraz ciężką pracą wszystkich pracowników. Nasi pracownicy na co dzień angażują się i oddają z pasją swoim obowiązkom. To właśnie wszyscy nasi Power People tworzą wspólnie niepowtarzalną kulturę organizacyjną, wychodzą z wieloma inicjatywami i z entuzjazmem podchodzą do ich realizacji. To co cechuje naszych pracowników, to między innymi ambicja i chęć dążenia do nieustannego udoskonalania siebie, co wpływa tym samym na ulepszenie działań i procesów zachodzących w firmie. Jednym z celów naszej firmy jest ciągłe wyprzedzanie konkurencji (co wychodzi nam skutecznie :)). Potrafimy zaspokajać nowe potrzeby powstające w wyniku dynamicznych zmian jakie zachodzą w otoczeniu biznesowym. Obecnie w Sii Polska zatrudniamy 2500 specjalistów, którzy codziennie pracują na sukces firmy i budują zaufanie kolejnych Klientów.
Czym wyróżniacie się Państwo spośród firm konkurencyjnych? Tym co wyróżnia nas spośród firm konkurencyjnych jest przede wszystkim różnorodność realizowanych projektów aż w 11 centrach kompetencji dla ponad 100 wymagających Klientów z całego świata. Dzięki tak ogromnej różnorodności i szybkiemu, dynamicznemu rozwojowi jesteśmy w stanie dać naszym pracownikom możliwość zmiany projektu, w którym pracują - już po 18 miesiącach! Wyróżnia nas również 15 wartości, którymi kierujemy się na co dzień, jak np.: ambicja, pasja, pozytywne nastawienie, praca zespołowa i zaangażowanie. Rozumiemy potrzeby naszych pracowników i klientów, dostosowujemy się do nich i jesteśmy elastyczni w naszych działaniach. W Sii oferujemy możliwość uczestnictwa w projektach realizowanych zarówno u Klientów jak i w naszym wewnętrznym dziale projektowym. W przypadku projektów outsourcingowych dbamy o ciągłość zatrudnienia i nastawiamy się na długofalową współpracę z naszymi pracownikami. Kluczowymi cechami jest nieustanny dynamiczny wzrost oraz stabilność finansowa firmy. Na co dzień dbamy o odpowiednią atmosferę w pracy, co zostało również potwierdzone licznymi nagrodami jak tytuły Great Place to Work oraz AudIT. ...
"Wywiad z Petr Welsch - Partners Financial Services S.A."
Jak wyglądały początki Partners Financial Services w Polsce? Ekspansja każdej firmy na nowy rynek to proces czasochłonny i skomplikowany. W naszym wypadku nie było inaczej. Firma weszła na rynek Polski w 2012 roku, po przeprowadzeniu wstępnych badań rynku, które wskazały, że tak jak w Czechach czy na Słowacji, tak i w Polsce istnieje duży popyt na jakościowe doradztwo finansowe. Rynek „doradztwa finansowego” niestety został zepsuty w ciągu ostatnich lat, powodując dużą nieufność klientów do doradców oraz usług przez nich świadczonych.
Co wyróżnia Was wśród konkurencji? Po wejściu na rynek Polski w 2012 roku, firma spotkała się z dużym zainteresowaniem ze strony doradców. Charakteryzujemy się bowiem nie tylko silną marką na rynku czeskim i posiadamy wyjątkowe know-how, ale przede wszystkim wyróżnia nas: unikatowa filozofia jakość usług silne wartości  To właśnie dzięki tym 3 cechom firma odniosła ogromny sukces w Czechach już w ciągu pierwszych lat działalności; sukces który chcemy powtórzyć w Polce.  
Polski a Czeski rynek bardzo się od siebie różnią? Przez pierwsze 2,5 roku po wejściu na rynek Polski doświadczyliśmy, czego tak naprawdę potrzebują i chcą tutejsi klienci oraz doradcy. Żadna statystyka ani wcześniej przeprowadzone badania nie są w stanie w 100% przygotować firmy do szybkiej ekspansji, zwłaszcza na rynek kilkukrotnie większy niż ten, na którym operowaliśmy. Warunki w Polsce, nastawienie ludzi są zupełnie inne niż w Czechach czy na Słowacji, dlatego musieliśmy dostosować nasz model biznesowy oraz wsparcie oczekiwane przez doradców i klientów do tutejszych wymagań. ...