Oferta opublikowana17.04.2024
Oferta wygasa16.07.2024
Tryb rekrutacjirekrutacja stacjonarna

Dyrektor poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

Urząd Morski w Szczecinie

Dyrektor poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Inspektor do spraw księgowości budżetowej
w Wydziale Finansowo-Księgowym

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • Przygotowuje dokumenty księgowe w celu wprowadzenia do odpowiedniego programu finansowo-księgowego.
  • Dokonuje dekretacji na odpowiednie konto księgowe i wprowadza przygotowane dokumenty do odpowiedniego programu finansowo-księgowego.
  • Uzgadnia i weryfikuje salda i obroty kont inwestycyjnych dotyczących prowadzonych inwestycji i dokonywanych zakupów inwestycyjnych w celu kontroli zgodności księgowań.
  • Uzgadnia i weryfikuje salda i obroty kont rozrachunkowych dotyczących list płac i deklaracji VAT oraz pliku kontrolnego JPK.
  • Rozlicza pod względem finansowym nakłady na budownictwo inwestycyjne i zakupy gotowych dóbr inwestycyjnych.
  • Sporządza protokoły weryfikacyjne i załączniki do bilansu w odpowiadającym jej zakresie w celu podsumowania dokonanych księgowań w bieżącym roku budżetowym.
  • Weryfikuje prawidłowość księgowań dotyczących projektów finansowanych z udziałem środków UE w celu kontroli poprawności księgowań dotyczących analityki projektów zgodnie z wytycznymi.

Wymagania związane ze stanowiskiem pracy

  • wykształcenie: średnie
  • doświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 6 miesięcy doświadczenia zawodowego doświadczenia w księgowości
  • Znajomość przepisów: ustawa o rachunkowości, ordynacja podatkowa, ustawa o podatku od towarów i usług.
  • Umiejętność obsługi komputera i pakietu MS Office.
  • W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Wymagania dodatkowe

  • wykształcenie: średnie ekonomiczne
  • Znajomość obsługi programów finansowo-księgowych.

Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Oświadczenie, że w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. kandydatka/kandydat nie pracowała/ł, nie pełniła/ł służby w organach bezpieczeństwa państwa i nie była/był współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów. Nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później.
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:

  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia

Termin i miejsce składania dokumentów:

  • Dokumenty należy złożyć do: 2024-05-07
  • Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
  • Miejsce składania dokumentów:
    Urząd Morski w Szczecinie
    Plac Stefana Batorego 4
    70-207 Szczecin

    lub osobiście w Kancelarii Urzędu, I piętro pok. 130

Warunki pracy


  • praca przy komputerze ponad 4 godziny dziennie,
  • brak podjazdu - obecność wind,
  • brak odpowiednio dostosowanych toalet dla potrzeb niepełnosprawnych.
Zainteresowała Cię ta oferta?Aplikuj na to stanowisko!

Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
- pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami

  • WYMAGANE DOKUMENTY TJ. ŻYCIORYS (C.V.), LIST MOTYWACYJNY I OŚWIADCZENIA MUSZĄ BYĆ WŁASNORĘCZNIE PODPISANE. 
  • WYNAGRODZENIE ZASADNICZE:  5700,00 ZŁ BRUTTO + DODATEK ZA WYSŁUGĘ LAT.

Oferty wybrane dla Ciebie

Oferty wybrane dla Ciebie