Informacje podstawowe
Miejsce pracy: Łódzka 140/1, 42-218 Częstochowa, powiat: m. Częstochowa, woj: śląskie
Zakres obowiązków: Samodzielne prowadzenie KPIR i ryczałtów, sporządzanie deklaracji VAT i PIT. Znajomość kadr i płac nie jest wymagana- biuro posiada osobny dział kadr i płac. Wymagania: -doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku minimum 2 lata -wykształcenie kierunkowe minimum średnie -znajomość przepisów podatkowych -znajomość programu Comarch ERP Optima będzie dodatkowym atutem Praca od poniedziałku do piątku od 8.00 do 16.00, bez nadgodzin. Dla ułatwienia pracy korzystamy ze skanowania dokumentów zamiast wprowadzania ręcznego (z programu do skanowania przeszkolimy) i importów dokumentów od klientów.
Rodzaj zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość: jedna zmiana
Liczba godzin w tygodniu: 40
Wynagrodzenie brutto: od 6 000 PLN
System wynagrodzenia: Czasowy ze stawką miesięczną
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania:: NIE
Zatrudnienie od zaraz: NIE
Data rozpoczęcia: 02.04.2024
Wymagania konieczne
Wykształcenie: średnie zawodowe
Uprawnienia: Księgowa
Pozostałe wymagania
Staż pracy ogółem: lata: 2
Inne wymagania: znajomość przepisów podatkowych, doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku minimum 2 lata, znajomość programu Comarch ERP Optima będzie dodatkowym atutem; znajomość kadr i płac nie jest wymagana - biuro posiada osobny dział kadr i płac
Pracodawca
Nazwa: PW Progres Marzena Banaś
Adres: Łódzka 140/1, 42-218 Częstochowa, powiat: m. Częstochowa, woj: śląskie
Nazwa Urzędu Pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Częstochowie
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: CV; Najpierw kontakt telefoniczny w celu umówienia spotkania; W przypadku osób zarejestrowanych jako osoby bezrobotne w PUP Częstochowa wymagane jest skierowanie do pracy do pobrania u swojego doradcy klienta