Sklep ok,lubię w nim robić zakupy,ale ekspedientka na dziale mięsnym bardzo opryskliwa i nie miła także nie polecam.
opsluga do kitu
Na tym forum nie piszemy o obsłudze sklepu tylko o warunkach pracy w firmie Dino Polska. Od kilku miesięcy nie wypowiadali się tu pracownicy, a osoby, które tu wchodzą, szukają informacji o tym, jaka jest atmosfera w pracy i na jakie wynagrodzenie można liczyć. Wasze posty są bardzo ważne, ponieważ pomagają kształtować obraz firmy i na tej podstawie użytkownicy forum podejmują decyzję o aplikowaniu. Na stronie https://marketdino.pl/kariera/ pracodawca szuka osób do pracy w marketach, magazynie, centrali, a także w terenie. Zajrzyjcie tam.
Większość osób w tym wątku wypowiada się z punktu widzenia klienta. Czekam na opinie pracowników firmy. Jak obecnie wygląda sytuacja w Dino Polska na tle innych przedsiębiorstw? Wasze informacje dotyczące benefitów pozapłacowych, warunków zatrudnienia lub atmosfery w pracy mogą okazać się bardzo cenną wskazówką dla osób będących w trakcie poszukiwania pracy. Zachęcam Was do dodawania swoich opinii.
Już kilka razy zostałam oszukana w ten sposób, że cena artykułu (np. masło osełka, makaron i inne artykuły)na półce była inna niż ta, którą zapłaciłam. Dwa razy upomniałam się, dostałam zwrot nadpłaty, potem już nie sprawdzałam w sklepie paragonu, w domu okazało się, że ten "proceder" trwa. Staram się więc jak najrzadziej chodzić do tego sklepu.
pani ekspedientka, młoda dziewczyna nie raczy nawet przywitac się z klientem, nie wspominając już o słowach Dziękuję i zapraszam ponownie.. porażka. Przez taką obsługę nie ma się ochoty tam robić zakupów..
Sklep Wislica dobrze zaopatrzony. .Na obsluge na stoisku miesnym czkalam 15 min. W koncu kiedy przyszla sprzedawczyn i zwrocilam uwage ze tak dlugo czekalam dostalam odpowiedz ze pora zmienic sklep. Calej tej sytuacji przysluchiwala sie kierowniczka sklepu ,zadnej reakcji
Sklep w Wiślicy bardzo fajny. Bardzo świeże owoce i warzywa i obsługa bardzo miła. Widać, że pracownicy bardzo się starają. Polecam