Stary zbok ochroniesz zaczepił mnie i moją siostre twierdząc że coś ukradliśmy
Pani kasjerka z Chybia nie wydała mi 30 naklejek świeżaków twierdząc, ze zapisała na karcie i mogę odebrać z karty przy okazji kolejnych zakupów / dała mi taki paragon,zejest do wybrania 30 sztuk naklejek / ..chcąc wybrać naklejki na podstawie karty okazało się,ze są nie zapisane na niej, natomiast na podstawie samego paragonu z info o tym,ze mogę wybrać po prostu odmówiono mi wydania,bo kasjerki z Brennej nie wiedziały jak to zrobić i wtedy zawołały panią kierownik ...i przyszła i żałuje,ze w ogóle upomniałem się o należne naklejki , bo kierownik sklepu Biedronka w Brennej pomimo uroczego wyglądu okazała się bardzo niekompetentną osobą, rozwiązanie problemu ograniczyła do niemiłego zachowania w stosunku do klienta -w obecności innych osób podważyła zdanie klienta twierdząc,ze cyt „jaką mam pewność,że to pani nie wybrała naklejek gdzie indziej”, a przecież mogła sprawdzić historię na karcie klienta. ...wina pewnie leży po stronie systemu lub kasjerki z Chybia ale jak pokazuje się potwierdzenie,ze są naklejki do wybrania to powinna wiedzieć co z tym fantem zrobić , a nie obrażać klienta ...DROGA Biedronko;) jak szczycicie się państwo jakąś biedronkową akcją to przeszkolcie właściwie waszych pracowników , bo połowa z nich w razie problemu ani be ani me ..tyle w temacie. ...Proszę wnikliwej przyjrzeć się również pracy Pani kierownik z Biedronka -Brenna- w końcu to kierownik, a nie jakaś klientka ze wsi Brenna, którą bez konsekwencji można w obraźliwy sposób zbyć.ps.w nosie mam już te wasze świeżaki, trudno mój pies prezentu nie dostanie ,...a ha przenoszę się do delikatesów centrum ..tam chociaż pracownicy są mili dla klienta