Opinie o Prestige Auto Sp. z o.o. (Toyota Okęcie)
Uważam że praca jest coraz lepsza pieniądze spoko nie mamy na co nażekać
Recepcjonistka ma jakieś obowiązki poza firmą też, że trzeba umieć jeździć autem? Ja bym chciała aplikować ale nie mam samochodu jak coś i mieć nie planuje, świetnie sobie radzę z naszą komunikacją miejską. A taki wymóg jest w ofercie.
(usunięte przez administratora)
Serwisy i to nie tyko Toyoty ze względu na specyfikę prowadzonej działalności w wymaganiach do zatrudnienia podają konieczność posiadania prawa jazdy kategorii B. Pracownicy muszą mieć uprawnienia pozwalające przemieszczać się samochodami testowymi, zastępczymi czy też będącymi w obsłudze po terenie stacji.
Na kasę nie narzekamy, na atmosferę też nie. Jest git
Mając kilkuletnie doświadczenie w pracy jak mechanik w innych markach podjąłem niedawno pracę w Toyota Okęcie. Jestem bardzo pozytywnie zaskoczony przyjęciem i wdrożeniem do pracy w nowym środowisku. Bardzo przyjaźnie nastawieni współpracownicy chętnie dzielący się wiedzą z "nowym" co jest rzadkością w innych serwisach w których miałem okazję wcześniej pracować. Ostatnio fajna niespodzianka wspólne wyjście na kręgle zorganizowana przez Pracodawcę gdzie wspaniale się bawiliśmy.
Zgadzam się w całej rozciągłości. Jest pozytywna atmosfera, jest stabilnie, jest spoko.
To świetnie, że praca w firmie ci podpasowała:) Sam planuje w tym roku aplikować do firmy, podpowiesz mi jak wyglądała Twoja rekrutacja, może warto się nastawić na jakieś pytania. Wdrożenie ile trwa, standardowo 3 miesiące jak okres próbny, czy trochę krócej?
W trakcie procesu rekrutacji była rozmowa z Dyrektorem Serwisu oraz Mistrzem Serwisu. Zanim podjąłem decyzję miałem też dzień na zapoznanie się z procesami wewnętrznymi w firmie. Wdrożenie to trzy miesiące pod opieką doświadczonego pracownika ale jak ktoś ogarnia szybciej to w porozumieniu z kierownictwem ten okres jest skracany i można już pracować samodzielnie. Pytałem się Kolegów to w ich przypadku wyglądało podobnie i wszyscy sobie chwalili ten system tym bardziej, że jest gwarancja wynagrodzenia w tym okresie próbnym więc można skupić spokojnie skupić się na poznaniu wszystkich niuansów pracy
Okej, a czy wymienione przez Ciebie warunki dotyczą również stanowiska pomocnika mechanika samochodowego? Dopytuję, bo małżonek znalazł ofertę pracy na ten wakat i ma zamiar się tutaj przyjąć. Jednak najpierw chce wiedzieć, jak będzie wyglądał jego proces rekrutacji. Poza tym, czy na tym stanowisku również jest jakiś okres wdrożenia? W ofercie nic na ten temat nie napisali, więc zastanawiam się, czego się spodziewać...
Praca, jak praca - normalna. Bez problemów, bez niepotrzebnego napięcia. Naprawdę spoko.
To dobrze, że atmosfera jest bez problemowa. A chwalisz sobie zarobki w tym miejscu? Możesz podać widełki, ile tak mniej więcej zarabiasz? Nie będzie to dla Ciebie problemem?
Jakie są warunki zatrudnienia w Prestige Auto Sp. z o.o. (Toyota Okęcie)?
Jaki jest motywacyjny system wynagradzania sprzedawcy części zamiennych? Próbuję podpytać przynajmniej o podstawę, bo od tego uzależniam, czy dojeżdżałbym na "pralkę" ;)
Odszedłem jakiś czas temu i żałuję. Czy są teraz jakieś wakaty w dziale sprzedaży?
Firma przyjmuje byłych pracowników na tych samych czy może lepszych warunkach? Tak ogólnie czemu się zwolniłeś, miałeś lepszą propozycję? W sprzedaży macie podstawę i prowizję czy cała pensja to system prowizyjny?
Witam. W jakich godzinach pracuje się tutaj jako recepcjonista?
Godziny są stałe? Po nich salon jest zamykany? A pracuje się tu też w sobotę? Stawka jest wtedy taka sama jak w inne dni powszednie czy można coś więcej zarobić?
Salon czynny jest w godzinach 6-22 (dotyczy to.serwisu) ale recepcja i dział handlowy salonu działają w godzinach 8-19. W soboty sa dyzury. Pracujesz przewaznie w 1 sobotę w miesiacu i jest dzień wolny do odbioru za sobote.
Czyli wolne zamiast dodatkowej kasy. A jeśli chodzi o grafik to można sobie ustawić zmianę tylko 8-16 czy trzeba wymiennie też brać te późniejsze godziny?
Dwie soboty w miesiącu są pracujące, kiedy idziesz na urlop wciąż musisz je odrobić więc jest szansa na dwie soboty pracujące pod rząd.
skoro już jesteśmy przy pracy na recepcji, to w jakim wieku są osoby tam pracujące? często jest rotacja na recepcji, no i jesteś w stanie powiedzieć jaką umowę dają i jakie są widełki płacowe?
(usunięte przez administratora)
Dzień dobry, bardzo przepraszamy za zaistniała sytuacje. W chwilach duzego ruchu w salonie wszyscy jestesmy zajeci i czasami wszyscy jestesmy zaangazowani w obsluge klientow co moze powodowac przesuniecia w spotkaniach. Nie usprawiedliwia to tego ze nie został pan poproszony o chwile cierpliwosci. Bardzo prosze o kontakt w celu wyjasnienia sytuacji. Pozdrawiam, moj nr tel 539 604 070.
Czyli nie dają żadnego feedbacku? A czego konkretnie się dowiedziałeś na rozmowie? Głównie chciałbym wiedzieć jaką umowę dają. Tobie coś powiedzieli o warunkach czy tylko przepytywali cię z doświadczenia w branży?
Cześć, znalazłem do nich ofertę na Mechanika w Dziale Serwisu. Mechanikiem zwłaszcza samochodów Toyota jestem od 10 lat, zarobki też oferują całkiem fajne, ale ciekawi mnie benefit w postaci możliwość zakupu nowego samochodu na atrakcyjnych warunkach w programie Toyota Family - ktoś przybliży te warunki, chociażby to ile zniżki dają?
Jakie warunki trzeba spełnić, by zostać członkiem zespołu Prestige Auto Sp. z o.o. (Toyota Okęcie)?
Pakiet medyczny da się rozciągnąć na rodzinę? :) Generalnie chodzi mi o stanowisko doradcy-kosztorysanta w Dziale Blacharsko-Lakierniczym. Ładnie jest wszystko rozpisane w ogłoszeniu, ale szczegóły... Dlatego też gdybyście zechcieli napisać, jak działa ów motywacyjny system wynagrodzeń i jakie szkolenia firma oferuje? :)
Wczoraj odwiedziłem tę (28.11) tę placówkę z myślą że uda mi się umówić na serwisowanie auta oraz uzyskanie kilku wyjaśnień dotyczących nowej Corolli. Przez ponad 15 minut błąkałem się po salonie i mimo ośmiu wpatrzonych w ekrany komputerów osób plus pani w recepcji, nikt nie zainteresował się potencjalnym klientem. Chyba coś tam nie działa poprawnie w sprawie obsługi.
Jestem bardzo zadowolonym klientem:) Super podejście do klienta, obsługa na najwyższym poziomie. Pan Wojciech jest super opiekunem, pomocnym, uczynnym i zawsze znajdzie rozwiązanie. Gorąco POLECAM.
Również polecam Pana Wojtka z działu serwisu. Bardzo kontaktowy, niezwykle punktualny i w pełni zaangażowany. Serwisuje u niego dwa swoje samochody i zawsze wszystko było dobrze.
Hej fajnie ze jakieś dobre miejsce znaleźć można w okolicy a podasz jeszcze cenę czy dużo się cenią ogólnie
Solidny pracodawca o przejrzystych zasadach i komunikatywnym stylu prowadzenia firmy. co więcej obecnie to jedna z wiodących marek na rynku samochodów co zapewnia komfort sprzedaży usług a tym samym daje szanse zarobków.
Chyba Krzysztof pomylił firmy , jeśli to jest solidny pracodawca o przejrzystych zasadach , to być może nie sprawdza konta po wypłacie.
Szanowni Państwo Chciałbym Wam pogratulować pracownika. Jestem oczarowany obsługą Asystentki Działu Handlowego (chyba Pani Kamila nie pamietam dokładnie za co przepraszam) Byłem dzisiaj klientem serwisu w Państwa stacji a ta promienna kobieta zadbała nie tylko o mnie ale również o kilku innych oczekujących na swoje samochody klientów. Ja byłbym dumny gdybym miał takiego pracownika w swoim zespole. Napewno wrócę do Państwa aby zamówić auto i mam nadzieję, że trafię pod opiekę Pani Asystentki. Klient, który nie może kawy
To fajnie że tacy profesjonaliści tam pracują. A jak pozostali pracownicy? Też byli mili ? :)
Pan na recepcji wykazuje większe zaangażowanie w obsłudze klienta, niż sami handlowcy.
Bardzo dziękuję za wszelką pomoc i wsparcie Pana Sergiusza K. Jest wyjątkowym sprzedawcą o bardzo wykształconym podejściu do klienta, zakup autka z jego ręki był po prostu czystą przyjemnością, cieszę się że trafiłam akurat na niego ???? Będę polecać wasz salon a w szczególności zachęcać bliskich i znajomych do nabycia u was Toyoty Yaris Cross, z której jestem szczególnie zadowolona, mam pewność że ich opinia będzie jak najlepsza po spotkaniu z Panem Sergiuszem, taki pracownik to skarb, serdecznie pozdrawiam naj sympatyczniejszego pracownika waszego salonu ????
O to super a trzeba się umawiać do tego pana specjalnie czy można zastać w dowolnych godzinach? I jakie autko tak przy okazji?? :)) pozdrawiam
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Prestige Auto Sp. z o.o. (Toyota Okęcie)?
Zobacz opinie na temat firmy Prestige Auto Sp. z o.o. (Toyota Okęcie) tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 12.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w Prestige Auto Sp. z o.o. (Toyota Okęcie)?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 7, z czego 4 to opinie pozytywne, 1 to opinie negatywne, a 2 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!