Piekarnie Cukiernie Putka

2.8 Dodaj merytoryczną opinię

Opinie o Piekarnie Cukiernie Putka

Pracownik
Pracownik

Dzień dobry, mnie zawsze bardzo często zastanawiała sprawa dotycząca pracowników, którzy znajdują się na zwolnieniu, które trwa dłużej czy to spowodowane poważniejsza choroba czy to ciąża w przypadku kobiet. Z mojego punktu widzenia taki pracownik to trochę pracownik, ale jednak bardziej nie. Pojawiły się jakiś czas temu karty rabatowe dla pracowników, które nie mogą być dla osób, które są na długich zwolnieniach, czyli pracownik taki już nie zrobi tańszych zakupów, bo ani karty rabatowej ani możliwości zrobienia zamówienia prywatnego- trochę przykre, bo niby pracownik, a zakupy po normalnej cenie jak klient. To samo z paczkami świątecznymi, pracownik pracuje kilka/kilkanaście lat i nie ma do niego zastrzeżeń, ale wydarzy się coś ze zdrowiem czy jakakolwiek inna sytuacja i jest wykreślony z „benefitu” jakim jest paczka czy karta rabatowa. Szkoda

Kamila
@Pracownik

Trochę przykre to co piszesz, że jeden incydent i nie przysługują paczki na święta, przecież święta są raz w roku. To ile musisz być na zwolnieniu żeby nie przysługiwały benefity?

Uuu
Były pracownik
@Pracownik

Generalnie to trzeba się dobrze dowiedzieć,czy socjal jest na wszystkich pracowników. Na zwolnieniu dalej jest się pracownikiem, ale jak widać dla firmy już nie koniecznie. Tak jak piszesz, jest się dobrym jak zasuwasz naście lat,a jak zdarzy się jakiś incydent ze zdrowiem idziesz w odstawkę.

Sylwia
Pracownik
@Pracownik

Czekamy na odpowiedź pracodawcy w tej kwestii.

Pracodawca

@Sylwia

Zachęcamy do kontaktu z biurem kadr.

Pracownik
Pracownik
 Pytanie
@Piekarnie Cukiernie Putka

Ale to kontakt z kadrami coś zmieni? Koordynatorka zapytana o kartę rabatową powiedziała, że pracownik, który jest na długoterminowym zwolnieniu nie może mieć takiej karty. Wiec skoro nie może to nie może i kontakt z kadrami nie jest raczej konieczny- No chyba, że po to aby usłyszeć to samo :) Pozdrawiam

Irena
@Pracownik

A wiadomo dlaczego nie może jej mieć? To jest gdzieś w jakiś zasadach spisane po prostu czy jak? Co do kontaktu to może chodzi o jakąś ewentualną alternatywę wobec tego? Jest jakaś możliwa?

Pok
Pracownik
 Pytanie

Mam takie pytanie - Jeżeli koordynatorka złe sie zachowuje i śmieje się z kazdego twego słowa , a ty mówisz o poważnych rzeczach - Że tężko ekipie praciować że za diże utargi nie dają łudzi, że jeszcze dodatkową gastro ogarniać. To do kogo trzeba zgłosić?

Pracodawca

@Pok

Proszę o zgłoszenie sprawy do Katii N. lub Anny J. z kadr.

Emilia
Inne

Widzę, że to profil jawczycki, a dyskusje o sklepach w Warszawie itp. Ktoś, może firma nawet, napisze, jaki kwotowo jest "atrakcyjny system wynagradzania" na produkcji? Są premie? Dodatek inflacyjny?

Pracodawca

@Emilia

Dzień dobry, zachęcamy do kontaktu z Kadrami. Bardzo chętnie odpowiemy na wszystkie pytania dotyczące pracy w naszej firmie. Pozdrawiamy

Fan Putki
Inne
 Pytanie

Dziś odwiedziłem Wasz nowy punkt na Posagu. Przeszliście samych siebie w doborze ekipy sprzedającej. Wesoło, miło, sympatycznie, zwłaszcza Pani Kasia i Asia.( ostatnio widziana na Henella???? )Dobra energia w sklepie. Wypieki i pieczywo najlepsze na rynku. Kupię na święta, bo mam najbliżej Posag. Z takimi pracownikami każdy Wasz sklep będzie oblegany. Jak uczył mnie handlu mój mentor, pierwszy kontakt z klientem to podstawa, towar jest na drugim miejscu.Tak trzymać, pozdrawiam ( W jakiej lokalizacji następny punkt ? )

Pracodawca

@Fan Putki

Dzień dobry, dziękujemy za pozytywną opinię. Pozdrawiamy!

brak
 Rozmowa kwalifikacyjna
Przebieg rekrutacji

Profesjonalizm Pani Anny, miła, luźna atmosfera.

Pytania

Wymagania płacowe., Oczekiwania, doświadczenie.

  • Poziom rozmowy:
  • Rezultat: Dostałem pracę, ale nie przyjąłem
Babik
Inne

Dzień dobry. Przychodzę do państwa sklepu od paru lat na Ken 15, chciałbym zapytać się o co chodzi,że jeszcze niedawno pracowały tam same bardzo miłe i uśmiechnięte Panie, a teraz pracuje tam Pani Ania ,która wiecznie jest niezadowolona i przekreca tylko oczami jakby nic jej nie pasowało. Teraz zacząłem przychodzić tylko wtedy jak tej Pani nie widzę w sklepie. Tylko szkoda że pozostałe kobiety muszą się z nią męczyć, bo zauważyłem że nawet do koleżanek jest nie miła.

Pracodawca

@Babik

Dzień dobry, dziękujemy za opinię, przyjrzymy się tej sprawie. Pozdrawiamy

Pracownik
Pracownik

Witam Wszystkich serdecznie, chciałabym się podzielić moimi doświadczeniami w Putce, pracuję od niedawna,miałam przyjemność pracować już na kilku punktach i muszę powiedzieć, że jestem mile zaskoczona, koleżanki w każdym sklepie okazały się miłe pomocne i bardzo wyrozumiałe,miałam styczność z dwiema koordynatorkami , które również są w porządku.Choć pracuję krótko i muszę jeszcze wiele się nauczyć,nie czuję presji,nikt niczego mi nie wytyka, uczę się swoim tempem, czuję się spokojnie,jestem zaopiekowana,przez współpracowników .I choć czasem praca jest bardzo intensywna,to chodzę do niej z przyjemnością.

Pracodawca

@Pracownik

Dzień dobry, dziękujemy za opinię i witamy w zespole Putka:)

Zwroty
Pracownik
 Pytanie

Prosze wyjaśnijcie mi w jaki sposób ma kontrolować poziom zwrotów, gdy niemalże codziennie mam dorzuty produktów których nie zamawiałam oraz blokowane zamówienia z róznych okazji. Gdy pracuje sie na sklepie z małym obrotem do 3 tys to jak mam to niby zrobić zeby towar do zamknięcia był bo takie są wymogi a go nie oddawać bo duze zwroty. Na prawde są miejsca gdzie nie przewidzi się co danego dnia kupią klienci bo do przykładowo sami przejezdni. Więc dlaczego mam nie dostać premii?? nie z moiej winny są dorzuty, zmiany w zamówieniach koordynatorów ( którzy liczą na większy ruch bo są czyjeś imieniny) czy też brak klientów danego dnia....

1

Pracodawca

@Zwroty

Dzień dobry, proszę o informację której filii dotyczy wpis lub kontakt z koordynatorem.

Ja
Pracownik
 Pytanie

Karty rabatowe jesteście z nich zadowolone? Też macie problemy z odczytaniem? U nas na sklepie raz działają raz nie,trzeba się nastrzelać czytnikiem żeby odczytać

Pracodawca

@Ja

Dzień dobry, prosimy o kontakt z biurem pod numerem 223106376 lub m.wisniewska@putka.pl. Jeśli uwagi nie będą zgłaszane we właściwy sposób to niestety nie będziemy w stanie poradzić sobie z ewentualnymi problemami.

Krysia
Pracownik
@Ja

Ludzie to nie jest miejsce aby robić takie afery! Zadzwoń lub zgłoś mailowo do biura!

1
Żaneta
Pracownik
 Pytanie

Czy pod koniec roku będą podwyżki dla wszystkich pracowników?

Pracodawca

@Żaneta

Zachęcamy do kontaktu z przełożonym.

Pluszak
Pracownik
 Pytanie

Dlaczego nie wszyscy pracownicy dostali podwyżkę? Prace wykonujemy taką samą, a często osoby które są bardziej zaangażowane w swoje obowiązki takiej podwyżki nie otrzymały. Przez co pojawia się niesmak i mniej chęci do pracy. Po za tym chyba przydało by się wyciągnąć konsekwencje od pracowników którzy dostali ową podwyżką i się nią pochwalili, bo chyba nie powinno się rozmawiać na temat wynagrodzenia?

Pracodawca

@Pluszak

Dzień dobry, osoby które nie otrzymały podwyżki prosimy o kontakt z koordynatorem. Prosimy również o zgłaszanie nam przypadków, kiedy pracownicy informują o swoim wynagrodzeniu. Pozdrawiamy

Julia N.
Kandydat
 Pytanie
@Piekarnie Cukiernie Putka

A dlaczego nie można rozmawiać o swoich wynagrodzeniach? Proszę wskazać taki przepis, który wręcz zabrania rozmawianiu o tym. Jestem ciekawa, na co się powołacie... Bo jak narazie jest to BZDURĄ!

Irena
Kandydat
@Julia N.

Może tu nie chodzi o przepis tylko podpisuje się tu jakiś dokument poufności czy coś? jak widać tutaj chyba rozmowa o kasie nieco psuje atmosferę między ludźmi? :/

Nina
Pracownik

Pracuję wiele lat wiadomo ,że nie zawsze jest idealnie,ale to co ostatnio się dzieje to jest tragedia i utrudnianie pracy pracownikom ,którzy w większości chcą dla firmy dobrze.Blokpwanie zamówień jest dla mnie niezrozumiałe.Noeozemy dopisać nic do zamówienia i przez to przed każdymi świętami brakuje pieczywa.W takim razie niech koordynatorki bardziej przykładają się do kontrolowania zamówień naszych.Tak jak to było kiedyś.Po co utrudniać nie rozumiem.

Pracodawca

@Nina

Witam, wprowadzenie blokady zamówień było koniecznością. Nie wynika to z chęci utrudnienia pracy Sprzedawcą. W przypadkach kiedy zamówienia nie są zablokowane Sprzedawcy zmieniają je do ostatniej chwili, a produkcja nie ma szansy odpowiednio zareagować. Przed świętami, czy długimi weekendami, zamówienia musimy znać wcześniej aby odpowiednio zaplanować produkcję i logistykę.

Ola
Pracownik
@Nina

Zamówienia robimy zawsze wcześniej według określonych prognoz, więc nie brakuje go dlatego że nie możesz sobie dopisać tylko dlatego że taka była decyzja co do ilości towarów

Tadeusz
Inne
 Pytanie

Witam mam pytanie czy na punkcie w Łomiankach niema już dawnej obsady pracowników? MYSLE ZE TO ONE GŁOWNIE PRZYCIAGAŁY KLIENTOW.Teraz jest jakaś Pani która jak coś się zapyta to niewiadomo co mówi bo tak cicho.Nie miejsce tworzy wszystko lecz ludzie.Jestem bardzo rozczarowany

Gabrys
Inne
 Pytanie

Czy do pracy niema Polaków. Tylko Ukraina.Przez to tracicie klientów.

Pracodawca

@Gabrys

Witamy, wszyscy nasi Pracownicy są odpowiednio przeszkoleni oraz komunikują się w języku polskim. Znaczna część naszych Pracowników to Polacy, pomimo to uważamy, że narodowość nie wpływa na jakość wykonywanej pracy. Pozdrawiamy

Ania
Pracownik
@Gabrys

Co to za podejście i brak kultury! Pracuje na jednej z filii z dziewczyna z Ukrainy i mówi bardzo dobrze po polsku, bardzo szybko się uczy i o wiele szybciej przyswaja wiedzę niż niejedna Polka, których przez nasz sklep przetoczyło się wiele. Koleżanką z Ukrainy ma Karte Polaka i o wiele bardziej zna historię i kulturę naszego kraju niż niejeden Polak czy Polka! Rozumiem, że jest Pan za takim samym traktowaniem nas Polaków w Niemczech Wielkiej Brytanii, Holandii czy gdzie tam nas pełno, bo przecież praca w Polsce nie odpowiadała i ktoś pragnie od życia więcej, chociażby większych zarobków i większej możliwości realizowania planów za zarobione pieniądze. Nie żyjemy w średniowieczu, więc radzę zdobyć się na większą wyrozumiałość i otwartość na drugiego człowieka, bo w dzisiejszych czasach to obowiązek!

Gabrys
Inne

Witam chciałbym spytać gdzie z punktu w łomiankach są Panie które długo pracowały i były przesympatyczne.Odechciewa się tam teraz przychodzić.Doceniajcie ludzi których macie a nie stawiacie na oslabienie

Klientka
Inne

Odwiedziliśmy z mężem i córką spontanicznie Putkę na Hennela. Taka ochota na kawę i pączka. Kawa pyszna, pączki super ale obsługa wręcz jak w dobrej kawiarni na Nowym Świecie. Profesjonalizm w każdym calu, zwłaszcza Pani Asia, która przechodziła samą siebie aby nas zadowolić. Gratulacje dla kadr, co przyjmują do pracy takich ludzi. Pozdrawiamy i wrócimy.

Pracodawca

@Klientka

Dziękujemy za dodanie opinii i zapraszamy ponownie!

@@
Kandydat

firma ma wykupion uslugi na gowork kommentarze moze dodawac jak i usuwac samodzielnie jakby bylo tak pieknie i kolorowo to na pewno nie byloby ogloszen co miesiac o prace gora zawsze sie wybieli osoby z niepelnosprawnosciami sa izolowane od rekrutacji

Pracodawca

@@@

Witamy, prosimy o powstrzymanie się od pisania niezgodnych z prawdą informacji, gdyż wprowadzają w błąd czytelników portalu gowork. Niezgodne z regulaminem wpisy są usuwane przez administratora gowork. Rekrutacja w naszej firmie wynika głównie z naszego ciągłego rozwoju oraz chęci poprawienia jakości obsługi na sklepach. Jako firma wierzącą w równouprawnienie zachęcamy do aplikowania wszystkie osoby, posiadanie niepełnosprawności w żadnym wypadku nie stanowi dla nas czynnika dyskwalifikującego. Prosimy natomiast aby osoby, które zajmują się wstawianiem anonimowych, niezgodnych z prawdą informacji w internecie o niewysyłanie do nas CV. Dbamy o dobrą atmosferę w naszej firmie i nie chcielibyśmy jej psuć. Pozdrawiamy

Kasia
Pracownik
 Pytanie
@@@

Są cały czas ogłoszenia, bo firma się rozwija i ciągle otwiera nowe sklepy. Dlatego szukają nowych pracowników. To chyba normalne prawda?

Magda
Kandydat
 Pytanie

Zastanawiam się czy warto wysłać cv ?ile można zarobić bo ze swojego doświadczenia wiem że co innego piszą a co innego można zarobić. Jak jesteście rozliczane z inwentaryzacji i czy piszecie co dzień. Byłabym wdzięczna za odpowiedź. Bo nie chcę zmienić z gorszej na taką samą pracę.

Kasia
Pracownik
@Magda

Pracuję od ponad roku i uważam, że warto. Wyciągam od 3300 do 3500 na rękę. Inwentaryzacje mamy z reguły raz w tygodniu i zazwyczaj wychodzi prawidłowo. Czasami zdarzają się niewielkie niezgodności, które są na bieżąco wyjaśniane z koordynatorką. Na sklepie mamy zgarną ekipę, więc przyjemnie przychodzi się do pracy. :)

Eliza
Były pracownik
 Pytanie

W rozporządzeniu ministra pracy i polityki socjalnej z dnia 26 września 1997 r. w sprawie ogólnych przepisów bezpieczeństwa i higieny pracy. § 49 tego rozporządzenia zawiera regulacje dotyczące pracy siedzącej i stojącej. Według niego pracownik musi mieć zapewnioną możliwość odpoczynku. Nie chodzi tu wcale o miejsce, gdzie są spędzane przerwy, ale właśnie w pobliżu miejsca pracy, za ladą albo gdzieś obok – w bezpośredniej bliskości, a nie np. na zapleczu. Pracodawca nie ma prawa odmawiać odpoczynku w pozycji siedzącej ani twierdzić, że powinien się on odbywać wyłącznie w czasie przerwy. Dlaczego więc pracownicy nie mogą mieć krzesła na sali sprzedaży, na którym mogą usiąść i odpocząć gdy nie ma klientów?

Pracownik
Pracownik
@Eliza

Akurat najwięcej o nas myślą .. Ciężko się doprosić zeby ktoś został z toba na drugiej zmiane np w piątek gdzie jest dobre ponad 4 tysiące utargu nabiegasz się, nie masz chwili zeby odsapnąć, pojsc do ubikacji, czy zjesc Masz się uśmiechać, być pełna Energi mimo tego że nie masz już siły i ledwie stoisz na nogach

Beti
Pracownik
@Pracownik

Masz rację.U nas na punkcie utarg ponad 5 tys.i byłam sama na drugiej zmianie.Kosxmar.Poradzisz sobie ale niech niewymagaja , żeby było wszystko zrobione i osprzatane jak należy Bo jedna osoba to tylko obsługuje klienta na nic więcej nie ma czasu.

Pracownica
Pracownik
 Pytanie
@Eliza

A kto ci zabronił trzymać krzesła na sklepie?? Pracuję już kilka lat i jeszcze nikt się do niego nie przyczepił że stoi na sklepie. Nie raz się zdarzyło że siedziałam gdy przyjechała koordynatorka. Doszukujecie się wszystkiego we wszystkim. Karty, woda podwyżka co jeszcze?! Jeśli wam nie odpowiada taki rodzaj pracy to ją po prostu zmieńcie.

1
Pracownica
Pracownik
 Pytanie
@Pracownik

A dziwisz się?same jesteście sobie winne. Jak była możliwość pracy cały dzień to też paniusiom przeszkadzało i zgłaszały do inspekcji pracy więc skończyło się zostawanie. Dać coś od siebie to nie ale tylko im daj i daj bo wiecznie mało...

Pracownik
Pracownik
@Pracownica

Tak się składa, że na moim punkcie miałyśmy czasem krzesło, i jak była jakaś kontrol to pierwsze do czego się koordynatorki czepiały to właśnie krzesła…wiec chyba nie wszędzie tak kolorowo ;)

Beti
Pracownik
 Pytanie
@Pracownik

Może za często z tego krzesla korzystacie? U mnie na punkcie stoi krzesło i nikt się nie czepia,żadna koordynatorka,ale korzystamy z niego tylko podczas jedzenia ,no i czasem aby odpocząć.Ale są też takie ,które przesiadują często gapiąc się w telefon.

Pol
Były pracownik
 Pytanie

Mam takie pytanie, czy firmie się oplaca otwierać sklep o 6.00, kiedy przyhodzi 5 osób max 80 złotych, zwykle 50 i mniej zarobki. Do tego firma musi zaplacić więcej za prąd i dodatkowo więcej za nocny zmiane praciownikam zgodnie z kodeksem pracy. Praciownikam bardzo ciężko dojechac komunikacją. A piecowy w ogóle o 4.30 musi zacząć prace, jeszcze do tego nie zawsze ma piecową produkcije. Bo jedna osoba wymyślila że o 6.00 będą więksi zarobky?

Pracownik
Pracownik
 Pytanie

Jak to jest z tymi grafikami ze co miesiąc brakuje nam godziny i to nie dwóch trzech a 10 ? Przeciez powinnyśmy mieć zapewnione godziny zeby wyrobić etat

Pracodawca

@Pracownik

Witam, bardzo proszę o bezpośredni kontakt z biurem kadr. Nie znając konkretnego przypadku nie jesteśmy w stanie się do niego odnieść. Pozdrawiam

Zostaw merytoryczną opinię o Piekarnie Cukiernie Putka - Jawczyce

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie

Często zadawane pytania

  • Jak się pracuje w Piekarnie Cukiernie Putka?

    Zobacz opinie na temat firmy Piekarnie Cukiernie Putka tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 217.

  • Jakie są opinie pracowników o pracy w Piekarnie Cukiernie Putka?

    Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 174, z czego 31 to opinie pozytywne, 53 to opinie negatywne, a 90 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!

  • Jak wygląda rekrutacja do firmy Piekarnie Cukiernie Putka?

    Kandydaci do pracy w Piekarnie Cukiernie Putka napisali 2 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.

Piekarnie Cukiernie Putka
Przejdź do nowych opinii