Ja też nie polecam wogole współpracy z tą firmą. Ta Pani Katarzyna jest droga, zimna, ma niewiadomo jakie oczekiwania i jeszcze później nie płaci za wykonaną pracę
Pani Sylwio - nie wysłała nam pani do dzisiaj korekty fv - wyslalismy do pani kilka maili nie reaguje pani, była pani u nas zaledwie 3 dni a wiemy czemu zakończylismy wspólprace... także wypisywanie wszedzie gdzie sie da świadczy o pani nie o nas..
Nie otrzymałam od Państwa żadnej informacji odnośnie korekty faktury...żaden email do mnie nie przychodzi. Proszę w trybie pilnym przesłać mi całą korespondencje wychodzaca dotycząca korekty faktury i w trybie pilnym ja opłacic. Bo to są żarty co się u Was dzieje i w jaki sposób traktujecie pracowników. Macie Państwo dwa moje adresy e-mail i numer telefonu. Do dnia dzisiejszego nie otrzymałam żadnej informacji że coś należy skorygować i na jakiej podstawie
Współpraca trwała 5 dni z czego, 2 dni nie dopilnowaliście dostępow do systemów. W drugim dniu na emaila wysłaliście zadanie próbne. Trzeciego dnia daliście czas na zapoznanie sie z systemem, gdzie ciągle wypisywaliscie wiadomości na czacie i nie określił iście dokładnie oczekiwań i czasu wdrożenia. Czwartego dnia kazaliscie w pełni obsługiwać infolinię, skrzynkę mailową oraz funpage na jednym z portali społecznościowych, w między czasie wysylaliscie milion wiadomości na czacie, piątego dnia, pretensje zaczęły się od rana z momentem powrotu syna do domu, że praca zdalna nie polega na tym żeby domofonem wpuścić dziecko do domu. Robicie sobie żarty z ludzi. Ja bardzo skrupulatnie prześledził AM ścieżkę tego stanowiska, cały czas kogoś na niego rekrutujecie, ukrywacie opinie i komentarze. Powiem tak, nie popuszczę Państwu takiego traktowania ludzi i nie płacenia za wykonaną ciężka moja pracę.
Proszę w trybie pilnym uregulować należną płatność. Patrzę, że w dniu wczorajszym znowu pojawiło się ogłoszenie na te stanowisko ????. Proszę przestać (usunięte przez administratora) i wyzyskiwać ludzi. Ja Państwu tego nie odpuszczę. Nie w taki sposób traktuje się ludzi, dodatkowo wypisujcie nieprawdę. Ja nie otrzymałam żadnej informacji o korekcie faktury, żadnej i jeszcze proszę powiedzieć na jakiej podstawie ja ją mam korygować?
Proszę o usunięcie mojej opinii. Wszystko zostało już wyjaśnione oraz załatwione z Panią Katarzyną. Okazało się, że jest to nieporozumienie, a Pani Katarzyna jako Właściciel firmy stanęła na wysokości zadania. Dziękuję bardzo, za sprawne i szybkie załatwienie sprawy.
Proszę u usunięcie tego komentarza. Wszystko już zostało wyjaśnione z Panią Katarzyną i sprawa została pozytywnie zamknięta. Dziękuję Pani Kasiu za wyrozumiałość i zajęcie się w tak szybkim tempie tym tematem
Chciałam z kolei napisać sprostowanie z pozytywną opinią na temat firmy jak i samej Pani Katarzyny. Okazało się, że emaile, które były wysyłane odnośnie korekty do faktury do mnie docieraly. Pieniądze tzn. wynagrodzenie za wykonaną pracę otrzymałam na konto????. Za co bardzo dziękuje Pani Katarzynie oraz firmie Eduka Center????. Najważniejsza jest odpowiednia komunikacja i chęć do współpracy, co ze strony Pani Katarzyny, oraz firmy Eduka Center otrzymałam. Przepraszam najmocniej zarówno Panią Katarzynę jak i cała firmę Eduka Center za to że mogli poczuć się urażeni. Wyszło zwyczajnie w świecie nieporozumienie. Zarówno Pani Katarzyna jak i cała firma wywiązali się z umowy. Życze powodzenia w rekrutacji i dalszych sukcesów ????????
Z ilu etapów składał się proces rekrutacyjny na stanowisko Specjalista w firmie Eduka Center Katarzyna Yüce? Jak oceniacie jego przebieg?
Miałam kilka rozmów o pracę z p. KATARZYNA. bardzo zimna i sroga kobieta. Przez te wszystkie rozmowy nigdy się nie uśmiechnęła. Zawsze poważna i naburmuszona. Nie wspomnę o kilku etapach rekrutacji , testach na prawdomownosc ktore trwaly ponad 2h, a t co oferuja ... okolo 3400 brutto Wymagania z kosmosu, w biedronce więcej zarabiają Balalm się jej spojrzeć w oczy. Nawet nie wiem Czy bym się zdecydowała na współpracę z tak zimnym człowiekiem. . na pierwszy rzut oka, desperacko potzebuja pomocy , bo raczsj re kursy jie idą.... wlascicielka raczej nie ufa potencjalnym pracownikom już z gory. Ogólnie wrażenia słabe. Po pierwszej rozmowie, powiedziałam sobie ze nigdy w życiu nie chce miec takiej szefowej. , Zrobiłam to dla siebie jako test aby sprawdzić się na rozmowach. Jednak mina mordercy P. KASI zniechęca. Więcej luzu, uśmiechu i serdeczności życzę dla P. KATARZYNY. Życie jest piękne. Puszczajmy dobra energię i życzliwość do ludzi.
Ogłoszenia na portalach społecznościowych i daty ich dodania całkowicie nie potwierdzają tej tezy Eduka Center ;)
Zgadzam się z Panią w 100 %. (usunięte przez administratora) Za wykonaną pracę nie płacą, nawet nie mają jasno określonych wytycznych, nie wiadomo czego oczekują, a później nie płacą. Unikać tej firmy jak ognia
Wykonałam zadanie rekrutacyjne na które poświęciłam kilka godzin. Nie dostałam nawet podziękowania za poświęcony czas. Nie polecam!
Nie polecam współpracy z firmą, była to moja najkrótsza i jednocześnie najdziwniejsza współpraca z jakąkolwiek firmą. Właścicielka zachowuje się jak dziecko błądzące we mgle, bierze ludzi, na których jej nie stać, przekręca słowa, dopowiada, nie ma z nią kontaktu. Generalnie - ostrzegano mnie na początku i sprawdziło się to w 100%, nie polecam, chyba, że lubi się być naciąganym.
Nie polecam Pani Katarzyny jako pracodawcy. Pani Katarzyna obiecywała pracę, była mowa o konkretnej umowę i stawce. Później kilka dni ciszy i dopiero po moim mailu z pytaniem czy wszystko jest aktualne, dostałam odpowiedź, że oferta jest nieaktualna. Tak się ludzi nie traktuje. Zmarnowałam aby swój czas. Nie pozdrawiam tej Pani.
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Eduka Center Katarzyna Yüce?
Zobacz opinie na temat firmy Eduka Center Katarzyna Yüce tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 4.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w Eduka Center Katarzyna Yüce?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 3, z czego 1 to opinie pozytywne, 2 to opinie negatywne, a 0 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!