Weegree

3.2 Dodaj merytoryczną opinię

Szkolenia

W Weegree wiemy, jak istotne jest dążenie do nowoczesności i postępu, przy czym nie umniejszamy wagi stosownych kwalifikacji i doświadczenia. Z każdym nowym projektem poszerzamy swoje horyzonty, a każde odbyte szkolenie sprawia, że wytyczamy nowe cele i w naszych działaniach jeszcze bardziej dążymy do perfekcji.

Długoletnia obecność w branży HR i zdobyta wiedza pozwala nam myśleć o sobie w kategoriach osób kompetentnych do dzielenia się naszym doświadczeniem z innymi firmami. Tematyka naszych szkoleń sprowadza się do dwóch zagadnień – organizacji i zarządzania czasem pracy oraz obsługą klienta i telemarketingiem:

  • organizacja i zarządzanie czasem pracy – nasi trenerzy wskazują na najczęściej popełniane błędy oraz uczą jak prawidłowo zarządzać swoim czasem i rozważnie organizować upływające godziny. Ponadto, szkolenie to daje szanse skonsultowania swoich spostrzeżeń z praktykami zagadnienia, będącymi do dyspozycji uczestników.
  • obsługa klienta i telemarketing – instruktorzy wyjaśniają każdy aspekt rozmowy telefonicznej, demonstrują najczęstsze pomyłki, a także udzielają porad odnośnie tego, jak skutecznie zachęcić rozmówcę do dalszej komunikacji z firmą. Co więcej, uczestnicy poznają konkretne techniki rozmów oraz metody reakcji na obiekcje rozmówców.