Obsługa klienta
W celu zapewnienia sprawnego kontaktu z naszą firmą Vectra oddaje do dyspozycji abonentów tradycyjne i nowoczesne kanały komunikacyjne. Na terenie całego kraju działają 97 Biura Obsługi Klienta (BOK). Spora część z nich to nowoczesne Salony Sprzedaży, spełniające najwyższe standardy obsługi.
Trwa przekształcanie pozostałych BOK w Salony Sprzedaży, często z jednoczesną zmianą ich lokalizacji na punkty o bardziej dogodnym dostępie dla lokalnych mieszkańców - zostają one przeniesione w rejon śródmieścia lub w okolice popularnych centrów handlowych.
Biura Obsługi Klienta zajmują się bezpośrednią obsługą osób, które przyjdą do nich osobiście. Zrezygnowaliśmy z możliwości kontaktu telefonicznego z nimi, aby nie utrudniać personelowi Vectry obsługi interesantów.
Obecnie większość spraw można załatwić z Vectrą bez konieczności wychodzenia z domu. Do dyspozycji klientów oddaliśmy ogólnopolskie, telefoniczne Centrum Obsługi Klienta (COK), które obsługuje prawie wszystkie połączenia telefoniczne kierowane do lokalnych przedstawicielstw Vectry z całego kraju. Można tu zamówić dowolną usługę Vectry, wyjaśnić kwestie formalne i płatności, uzyskać pomoc techniczną lub zgłosić uwagi do działania usług firmy w dowolnym mieście. Jeśli zachodzi taka potrzeba, pracownicy Infolinii kierują do mieszkania abonenta odpowiedniego przedstawiciela Vectry w celu np. podpisania umowy, instalacji urządzenia lub usunięcia awarii. Obecnie w COK zatrudnionych jest 300 konsultantów, których kwalifikacje stale podnosimy systemem specjalistycznych szkoleń.
Coraz więcej możliwości daje firmowa strona internetowa Vectry. Dzięki różnym narzędziom można tu za mówić dowolną usługę i wizytę przedstawiciela Vectry. Wśród osób korzystających z Internetu promujemy także usługę e-faktura, która umożliwia wygodne kontrolowanie ponoszonych wydatków i wydruk rachunków w razie potrzeby.
Jakość Obsługi - Nagroda
Godło Dbamy o Jakość Obsługi 2017.
Głównym celem badania była weryfikacja poziomu jakości obsługi klienta we wszystkich formach kontaktu z firmą Vectra oraz porównanie analizowanych obszarów do firm konkurencyjnych, a także analiza korzystania oraz poziomu zadowolenia ze Strefy Klienta oraz korzystania z e-faktury. Uzyskane wyniki były decydujące w kontekście przyznania przez Polski Program Jakości Obsługi Vectrze Godła Dbamy o Jakość Obsługi 2017.
Zadowolenie klientów jest najważniejszą wartością. Od wielu lat Vectra podejmuje nieustanne starania w zakresie poprawy standardów obsługi by sprostać oczekiwaniom klientów.