Wszystkim osobom, które nie dostały się do Solenisa, a zwłaszcza do zespołu GL szczerze gratuluję. Te znudzone Panie, które przeprowadzały wasze procesy rekrutacyjne były moimi managerkami. To jest grupa kobiet w wieku 40-45 lat, które pracują tam od samego początku i trzymają się razem, reszta osób albo już dawno odeszła albo jest na macierzyńskim i nie zamierza wracać. A jeśli wraca to na chwilę i znowu wraca na macierzyński. Te Pani początkowo tworzą pozornie przyjazną atmosferę, kawki, pogawędki i podkreślanie tego jak wyjątkowym jesteśmy zespołem. Jak u nas jest wspaniale i miło, a reszta zespołów jest be. Niestety to tylko pozory, bo z czasem okazuje się, że obgadywanie pracowników jest na porządku dziennym. Dziewczyny z zespołu mało się odzywają jakby się bały i atmosfera wcale nie jest przyjemna. Jeśli mają do kogoś jakieś zastrzeżenia to nie mówią tego wprost, nie organizują spotkań na których pracownik może się dowiedzieć co może poprawić, nie ma planu na rozwój pracownika ani kwartalnych podsumowań. Roczne i półroczne oceny są robione na szybko i bez przekazywania konkretnych informacji. Jeśli przyjdzie informacja z góry, że ktoś źle coś zrobił i wyszedł jakiś fakap, to Panie są tym bardzo zdziwione i zamiast poszukać przyczyny to automatycznie wina idzie na pracownika. A ja się pytam, jaka w tym rola managera, który powinien weryfikować wszystkie księgowania, które wpadają do SAP? Puszcza wszystko bez sprawdzania? W tej firmie nie ma czegoś takiego jak wdrożenie do pracy. Przez miesiąc czy dwa nie robisz nic bo wszyscy mają Cię gdzieś. Zrobią Ci jedno szkolenie czy każą oglądać jakieś nagrania i na tej podstawie masz robić. Dodam, że nikt tego nie sprawdza i uważa, że skoro sobie obejrzałeś szkolenie to nie masz prawa do błędów. Wydaje mi się, że jest to trochę dziwny sposób nauki. Najpierw pracownik powinien mieć z kimś szkolenie, potem powinien sam próbować coś robić, a potem to powinno być sprawdzane przez kogoś z większą wiedzą :) Jeśli jest ok to pracownik powinien już sam daną rzecz robić. Zapomnijcie o tym. W Solenisie nikt nic nie kontroluje, a jak coś się wysypie to zaraz do Ciebie wracają (np. dopiero po roku Twojej pracy), że co to się dzieje, że jest błąd. Jeśli informujesz, że robisz to w taki sposób bo tak Ci przekazano i nie rozumiesz czegoś to w odpowiedzi dostaniesz informacje, że ''to było na studiach". Komentarz poniżej pasa. Tak, akurat wszyscy studenci finansów uczą się o specyfice księgowań i procesach w Solenisie :) Oczywiście nikt nie podejmie z Tobą próby zrozumienia tego czego nie rozumiesz ''bo nie ma czasu''. A od czego jest manager? Nie powinien wspierać swojego zespołu merytorycznie? Jeśli próbujesz się coś zapytać mailowo lub na teamsach to albo Ci nikt nie odpisze lub zbędzie na później. Niestety mam wrażenie, że niektórych zarządzającym nie zależy aby pracownik wszystko wiedział. W sytuacjach kryzysowych łatwo zwalić wszystko na pracownika i zrobić z niego (usunięte przez administratora) Jeszcze przez jakieś 2 ostatnie lata dało się to znieść, ale to co się teraz dzieje przekracza mój system nerwowy. Zmiany personalne szefostwa w GL i walka o tron pomiędzy Paniami powoduje, że pracownicy pracują w dużym stresie. Dochodzi dużo więcej obowiązków i wymagań. Do tego jeszcze tranzycja. Ok, ja rozumiem, że tak się dzieje w korporacji, to nie pierwsza w której pracowałam, ale tutaj nie ma wsparcia z góry aby to wszystko udźwignąć. Przychodzisz do pracy i zastanawiasz się do czego się teraz ''dowalą". Zwalniają kompetentne osoby z zaskoczenia. Wyrzucają im naprawdę błahe rzeczy i ewidentnie widać, że to nie chodzi o ich kwalifikacje, a raczej o to, że komuś nie pasują. Widać, że w ostatnim czasie atmosfera dużo bardziej się pogorszyła. Odbyło się dużo nieprzyjemnych rozmów. Niektórzy dowiadują się po paru latach, że się nie nadają, nie poradzą sobie dalej, że nie są talentami w księgowości i powinni robić co innego. Namawiają wręcz do zwolnienia się bo nie chcą robić tego sami.... Ja się pytam to dlaczego wystawialiście takim osobom dobre oceny i je zachwalaliście na rozmowach końcowych? ;) Czemu nie wprowadziliście planów naprawczych jeśli ktoś nie spełniał waszych wymagań? ;) Nie odbywaliście rozmów z tymi osobami aby poinformować ich, ze coś jest nie tak i co jest do poprawy? ;) Lepszy jest (usunięte przez administratora) prawda? Likwiduje się naprawdę pozytywne i żądne wiedzy osoby. Osoby w Stanach nic nie zrobią bo są mamieni tym, że to osoby zarządzające są super, a reszta się nie nadaje. Plusy: - praca zdalna - zwrot za wczasy pod gruszą (ale jak zarabiacie więcej to nie ma sensu brać 2 tyg urlopu bo kasa z tego marna) - przyznawanie punktów Inspire i dziękowanie innym pracownikom. Może wymieniać to na rzeczy w sklepie lub zamawiać bony (nie w każdym zespole) - pakiet luxmed w wersji premium - kursy językowe Minusy: - brak szkoleń - duże pogorszenie atmosfery w GL - brak wsparcia ze strony managerów - dopłaty do multisporta (to powinno już być sponsorowane przez firme) - micromanagement - s
Dziekujemy za Twoj feedback i jesteśmy wdzięczni, że przedstawiłeś/aś nam Twój widzenia. Jednocześnie jest nam przykro, że odniosłeś/aś takie wrażenie z pracy w Solenis jak w poście. Staramy się na bieżąco udoskonalać procesy, w tym onboarding/learnng & development itd i weźmiemy pod uwagę także Twoje obserwacje.Jesteśmy przy tym wdzięczni, że wskazałaś/eś także pozytywne strony pracy w Solenis.
Ta firma to jakiś dramat, w którym pracownik jest tylko i wyłącznie cyfrą w ekselu. HR o ile można go tak nazwać ma gdzieś pracowników i kogokolwiek o coś nie zapytasz to jesteś odsyłany z niczym. Nie istnieją w tej firmie szkolenia czy też wzajemny szacunek. Totalne kolesiostwo i krąg wzajemnej adoracji. Milion departamentów zajmujących się niczym bo i tak od nikogo nic się nie dowiesz. Firma zatrudniająca w PL osoby, które obsługują cały świat bo tak taniej. Dokumenty dot umów/aneksów wysyłane z Indii z błędami bo tak też taniej. Milion niepotrzebnych procesów które firma uważa za idealne. Porażka.
Jak się pracuje w zespole GL Account?
managers have ver bad manners and create bad atmosphere, they don't explain properly and seems you are supposed to learn on your own, they don't have people management skills neither stress management skills .... benefits are not such, they are rights but not real benefits like multisports that should be fully paid like everywhere in good multinationals nowadays,do not recommend
Wszystkim osobom, które nie dostały się do Solenisa, a zwłaszcza do zespołu GL szczerze gratuluję. Te znudzone Panie, które przeprowadzały wasze procesy rekrutacyjne były moimi managerkami. To jest grupa kobiet w wieku 40-45 lat, które pracują tam od samego początku i trzymają się razem, reszta osób albo już dawno odeszła albo jest na macierzyńskim i nie zamierza wracać. A jeśli wraca to na chwilę i znowu wraca na macierzyński. Te Pani początkowo tworzą pozornie przyjazną atmosferę, kawki, pogawędki i podkreślanie tego jak wyjątkowym jesteśmy zespołem. Jak u nas jest wspaniale i miło, a reszta zespołów jest be. Niestety to tylko pozory, bo z czasem okazuje się, że obgadywanie pracowników jest na porządku dziennym. Dziewczyny z zespołu mało się odzywają jakby się bały i atmosfera wcale nie jest przyjemna. Jeśli mają do kogoś jakieś zastrzeżenia to nie mówią tego wprost, nie organizują spotkań na których pracownik może się dowiedzieć co może poprawić, nie ma planu na rozwój pracownika ani kwartalnych podsumowań. Roczne i półroczne oceny są robione na szybko i bez przekazywania konkretnych informacji. Jeśli przyjdzie informacja z góry, że ktoś źle coś zrobił i wyszedł jakiś fakap, to Panie są tym bardzo zdziwione i zamiast poszukać przyczyny to automatycznie wina idzie na pracownika. A ja się pytam, jaka w tym rola managera, który powinien weryfikować wszystkie księgowania, które wpadają do SAP? Puszcza wszystko bez sprawdzania? W tej firmie nie ma czegoś takiego jak wdrożenie do pracy. Przez miesiąc czy dwa nie robisz nic bo wszyscy mają Cię gdzieś. Zrobią Ci jedno szkolenie czy każą oglądać jakieś nagrania i na tej podstawie masz robić. Dodam, że nikt tego nie sprawdza i uważa, że skoro sobie obejrzałeś szkolenie to nie masz prawa do błędów. Wydaje mi się, że jest to trochę dziwny sposób nauki. Najpierw pracownik powinien mieć z kimś szkolenie, potem powinien sam próbować coś robić, a potem to powinno być sprawdzane przez kogoś z większą wiedzą :) Jeśli jest ok to pracownik powinien już sam daną rzecz robić. Zapomnijcie o tym. W Solenisie nikt nic nie kontroluje, a jak coś się wysypie to zaraz do Ciebie wracają (np. dopiero po roku Twojej pracy), że co to się dzieje, że jest błąd. Jeśli informujesz, że robisz to w taki sposób bo tak Ci przekazano i nie rozumiesz czegoś to w odpowiedzi dostaniesz informacje, że ''to było na studiach". Komentarz poniżej pasa. Tak, akurat wszyscy studenci finansów uczą się o specyfice księgowań i procesach w Solenisie :) Oczywiście nikt nie podejmie z Tobą próby zrozumienia tego czego nie rozumiesz ''bo nie ma czasu''. A od czego jest manager? Nie powinien wspierać swojego zespołu merytorycznie? Jeśli próbujesz się coś zapytać mailowo lub na teamsach to albo Ci nikt nie odpisze lub zbędzie na później. Niestety mam wrażenie, że niektórych zarządzającym nie zależy aby pracownik wszystko wiedział. W sytuacjach kryzysowych łatwo zwalić wszystko na pracownika i zrobić z niego (usunięte przez administratora) Jeszcze przez jakieś 2 ostatnie lata dało się to znieść, ale to co się teraz dzieje przekracza mój system nerwowy. Zmiany personalne szefostwa w GL i walka o tron pomiędzy Paniami powoduje, że pracownicy pracują w dużym stresie. Dochodzi dużo więcej obowiązków i wymagań. Do tego jeszcze tranzycja. Ok, ja rozumiem, że tak się dzieje w korporacji, to nie pierwsza w której pracowałam, ale tutaj nie ma wsparcia z góry aby to wszystko udźwignąć. Przychodzisz do pracy i zastanawiasz się do czego się teraz ''dowalą". Zwalniają kompetentne osoby z zaskoczenia. Wyrzucają im naprawdę błahe rzeczy i ewidentnie widać, że to nie chodzi o ich kwalifikacje, a raczej o to, że komuś nie pasują. Widać, że w ostatnim czasie atmosfera dużo bardziej się pogorszyła. Odbyło się dużo nieprzyjemnych rozmów. Niektórzy dowiadują się po paru latach, że się nie nadają, nie poradzą sobie dalej, że nie są talentami w księgowości i powinni robić co innego. Namawiają wręcz do zwolnienia się bo nie chcą robić tego sami.... Ja się pytam to dlaczego wystawialiście takim osobom dobre oceny i je zachwalaliście na rozmowach końcowych? ;) Czemu nie wprowadziliście planów naprawczych jeśli ktoś nie spełniał waszych wymagań? ;) Nie odbywaliście rozmów z tymi osobami aby poinformować ich, ze coś jest nie tak i co jest do poprawy? ;) Lepszy jest (usunięte przez administratora) prawda? Likwiduje się naprawdę pozytywne i żądne wiedzy osoby. Osoby w Stanach nic nie zrobią bo są mamieni tym, że to osoby zarządzające są super, a reszta się nie nadaje. Plusy: - praca zdalna - zwrot za wczasy pod gruszą (ale jak zarabiacie więcej to nie ma sensu brać 2 tyg urlopu bo kasa z tego marna) - przyznawanie punktów Inspire i dziękowanie innym pracownikom. Może wymieniać to na rzeczy w sklepie lub zamawiać bony (nie w każdym zespole) - pakiet luxmed w wersji premium - kursy językowe Minusy: - brak szkoleń - duże pogorszenie atmosfery w GL - brak wsparcia ze strony managerów - dopłaty do multisporta (to powinno już być sponsorowane przez firme) - micromanagement - s
Dziekujemy za Twoj feedback i jesteśmy wdzięczni, że przedstawiłeś/aś nam Twój widzenia. Jednocześnie jest nam przykro, że odniosłeś/aś takie wrażenie z pracy w Solenis jak w poście. Staramy się na bieżąco udoskonalać procesy, w tym onboarding/learnng & development itd i weźmiemy pod uwagę także Twoje obserwacje.Jesteśmy przy tym wdzięczni, że wskazałaś/eś także pozytywne strony pracy w Solenis.
Nawiązując do niektórych negatywnych opinii względem procesu rekrutacyjnego, zauważyłam, że od tygodnia jest dostępna oferta dla HR Business Partnera. Czy wprowadzane są jakieś większe zmiany na dziale? Mam doświadczenie i może będę aplikować, ale liczy się dla mnie atmosfera. jak oceniają ją rekrutujący?
Nie wierzyłam komentarzem i postanowiłam sama sprawdzić jak przebiegnie rozmowa. Stanowisko senior Gl accountant, atmosfera czuć już na rozmowie, że jest bardzo słaba. Rozmowa z trzema kobietami które w trakcie czytają CV. Po miesiącu brak odpowiedzi. Strata czasu.
Na stronie jest informacja, że poszukują Junior Statutory Controller’a. na plus jak dla mnie będzie ten tryb hybrydowy z opisu, bo do biura mam dość daleko. nie wiem tylko na jakie zarobki można sobie teraz pozwolić. Czy znacie widełki?
Cześć, w internecie jest wystawiona oferta pracy dla młodszego specjalisty ds. logistyki. zbyt wielu aktualnych wpisów tu nie widzę. może mi ktoś zatem opowiedzieć o potencjalnym rozwoju jakiego można się spodziewać po zatrudnieniu i oczywiście zarobkach?
Witam, Rozważam aplikowanie na stanowisko Treasury Analyst, na którym praca świadczona jest w modelu hybrydowym. Jak ta hybryda wygląda w Solenis? Ile razy w tygodniu/miesiącu wymagana jest obecność w biurze?
Czy te nadgodziny o których pisali są częste? Dopiero chyba można je odebrać pod koniec kwartału, ciekawi mnie wiec to ile z nich mniej więcej może się uzbierać? Do tego widzę w zakładce z ofertami ze potrzebny jest VAT Assistant. Jest to praca na część etatu, mnie interesuje jednak na cały. Czy od kolejnego kwartału będzie cos takiego dostępne?
W jaki sposób rozwiązany jest problem nadgodzin w firmie Solenis? Są one dodatkowo płatne czy może jest możliwość odbioru godzin?
Możne je odebrać, a jeżeli z tego nie skorzystasz to na koniec każdego kwartału są wypłacane
@GLaccountant Jak się pracuje w zespole GL? Jaka atmosfera w firmie i zarobki? :)
Jaka aktualnie panuje atmowsfera w firmie? a dokładnie w dziale TAX ? Czy wynagrodzenie jest adekwate do faktycznie sprawowanych obowiązków? Czy wspólpraca z Amsterdamem jest przyjazna?
Co wchodzi w skład pełnego wynagrodzenia w firmie Solenis na stanowisku Senior Accountant? 29 lipca pojawiły się ich ogłoszenia na GoWork.pl.
Z doświadczenia mogę powiedzieć, że oferty pracy w GL raczej wynikają z rotacji, a nie z rozwoju. Kiedy pracowałem widziałem, że atmosfera tam panująca jest dosyć gęsta.
Hejtu? Stwierdzam to co zaobserwowałem. Wsadzanie nosa w sprawy prywatne, niestosowne pytania od ledwo co znanych Ci osób, grupy wzajemnej adoracji, więc kiedy wchodziłeś do zespołu nie liczyły się wyłącznie Twoje kwalifikacje, ale to czy będziesz pasować innym. Zakulisowe rozgrywki, które jedynie do czego prowadzą to do konfliktów pomiędzy pracownikami, co dla niektórych przełożonych chyba jest na rękę (zarządzenie przez konflikty). Jak zauważyłeś lub nie, jestem byłym pracownikiem, więc być może obecnie atmosfera jak i kultura organizacyjna uległa zmianie.
W czerwcu brałam udział w rekrutacji na stanowisko GL Accountant. Mam mieszane odczucia... Potwierdza się to co czytałam w komentarzach. Widać było, że przyszła TL nie czytała wcześniej mojego CV :/ ogólnie zrobiła na mnie nienajlepsze wrażenie, pod kilkoma względami... Mówiła, że szuka osoby do francuskiej spółki przejętej w tym roku na której jest straszny bałagan i najbliższe pół roku pracy będzie bardzo ciężkie. Wygląda na to, że osoba która przejęła ta spółkę uciekła :D Ogólnie jest kilka etapów: najpierw był tel od HR, potem test online i rozmowa z przyszłą TL. Kolejnym etapem miała być rozmowa z kontrolerem finansowym ale już nikt się nie odezwał. Trochę nieprofesjonalnie.. Na wyniki testu któremu poświęciłam ponad godzinę również nikt nie spojrzał więc strata czasu.
No właśnie już na wstępie to słabo zabrzmiało skoro na cv podobno nie spojrzała. :( Oni ogólnie mają aż tylu kandydatów, że tak trudno każdego w miarę rzetelnie ogarnąć? Co ciekawe piszesz, że faktycznie już tu padało info o tym nieczytaniu cv, ciekawe czy ktoś od nich czyta te komentarze, żeby ewentualnie naprostować pewne sprawy?
U mnie bardzo podobnie. Poza tym Pani TL zapewniała mnie , że bez względu na decyzję dostanę odpowiedź z działu HR o wyniku rekrutacji. Minął już prawie miesiąc i zero kontaktu.
praca w dziale Delivery Processer- opinie, uwagi? mozna zapytac o srednia place z jezykiem angielski i czy jest duza rotacja ludzi? jak atmosfera? czy po jakims czasie wdrozenia sie w firme mozna liczyc na podwyzki?
Witam, czy polecacie prace w Solenis? Chodzi mi głównie o Billing Team. Dzięki!
Czy rozmowa rekrutacyjna w Solenis odbywa się również w języku angielskim?
Miałam niedawno rozmowę rekrutacyjną do tej firmy. Podczas rozmowy Pani nie włączyła wgl kamery ze mną, co o razu wydało mi się dziwne, ponieważ nie widziałam na oczy tej osoby. Poza tym miałam dostać odpowiedź do dzisiaj w sprawie pracy i niestety nie dostałam jej. Uważa to za brak szacunku do przyszłego pracownika. Totalny olew ze strony tej firmy.
Ja pracuje w tej firmie i podoba mi się. Co jakiś czas pojawiają się w firmie rekrutacje wewnętrzna i można aplikować na inne stanowiska. Praca zdalna bardzo potrzebna. Nie zmuszają do przyjazdu do biura jeżeli wolisz zostać w domu. Balans życie osobistego z zawodowym - spoko ludzie, nie ma hejtu.
Te rekrutacje to rozumiem, że można awansować, tak? Czy na inne stanowisko, ale równorzędne?
Pracuję w zespole wsparcia łańcucha dostaw. Przede wszystkim, jeszcze przed dołączeniem do firmy, byłem pozytywnie zaskoczony profesjonalnym procesem rekrutacyjnym. Żadna z moich obaw w związku z rozpoczęciem pracy się nie sprawdziła - zostałem bardzo ciepło przyjęty przez współpracowników, którzy zawsze służą radą i chętnie dzielą się wiedzą. Poza tym po prostu się polubiliśmy i taka atmosfera pracy jest niesamowicie przyjemna. Idealnie udaje się złapać balans między pracą a życiem osobistym. W porównaniu do poprzedniego miejsca pracy jestem również zdecydowanie mniej zestresowany. Dodatkowym atutem jest nowe biuro w pobliżu Ronda Daszyńskiego. Mogę z czystym sercem polecić pracę w Solenisie. Jak do tej pory to najlepsza firma, z jaką przyszło mi współpracować :)
Niekoniecznie, pewnie Karolek chodzi jeszcze na studia, to mu się podoba. Po główce pogłaszczą, dadzą tytuł pracownika miesiąca. Będzie co wpisać do CV.
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Solenis?
Zobacz opinie na temat firmy Solenis tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 21.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w Solenis?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 8, z czego 3 to opinie pozytywne, 3 to opinie negatywne, a 2 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!