Wywiad udzielony przez użytkownika Kobieta
Były pracownik
Chcemy Cię lepiej poznać. Napisz proszę, jaką historią chcesz się z nami podzielić?
Chciałabym opowiedzieć o pracy w firmie Solar.
Na jakim stanowisku pracowałeś/aś i na czym ono polegało?
Pracowałam jako sprzedawca. Zajmowałam się obsługą klientów.
Co było powodem zakończenia współpracy z firmą?
Słabe zarobki - nieadekwatne do zakresu wykonywanych obowiązków - oraz wyzysk pracowników polegający na stałym kontrolowaniu wykonywanych obowiązków, braku przerw i konieczności ciągłego stania w pracy.
Jakie są widełki wynagrodzeń na tym stanowisku?
2900 netto na okresie próbnym, który trwa trzy miesiące. Potem umowa o pracę i 3000 netto.
Jak długo pracowałeś/aś w tej firmie?
Miesiąc.
Czy poleciłbyś/poleciłabyś pracę w tej firmie swojemu przyjacielowi? Uzasadnij swoją odpowiedź
Absolutnie nie polecam pracy w tej firmie. Wymagania duże, trzeba cały dzień stać, nie można nawet na chwilę usiąść. Na rozmowie o pracę nie powiedziano mi, że jest tak duża odpowiedzialność materialna za pracę. Okazało się, że pracownik odpowiada za ewentualną kradzież produktów lub gdy pomyli się przy liczeniu - musi sam płacić za wszystko z własnej kieszeni.
Jakie były możliwości rozwoju na Twoim stanowisku / w Twoim dziale? Z czego to wynikało?
Nie było możliwości awansu. Jedynie po roku pracy można dostać 100 zł podwyżki.
Jak wyglądały szkolenia w Twojej firmie? Czy były zaplanowane i jak często się odbywały? Jakich obszarów/ tematyki dotyczyły? W przypadku braku szkoleń, jak myślisz, z czego to wynikało? W jakich obszarach chciałbyś być szkolony i dlaczego?
Brałam udział w szkoleniu z zakresu RODO oraz w szkoleniach z obsługi klienta.
Jak oceniasz atmosferę panującą w firmie? Jak myślisz, z czego to wynikało?
Atmosfera między mną a innymi sprzedawczyniami była dobra.
Jak oceniasz warunki i ustalenia z pierwszego dnia pracy względem przestrzegania tych ustaleń przez pracodawcę? Jeżeli pracodawca nie przestrzegał warunków, opisz dokładnie o jakie warunki chodziło i co nie było przestrzegane.
W trakcie pracy okazało się, że praca wygląda inaczej, niż było mi to przedstawiane. Przede wszystkim było zbyt dużo obowiązków. Jako sprzedawca musiałam dodatkowo: sprzątać sklep, przygotowywać rzeczy do wysyłki internetowej, prasować ciuchy, przygotowywać różne stylizacje, robić im zdjęcia i wrzucać na tablet. Nie było chwili, w której mogłam usiąść, całą zmianę musiałam być na nogach.
Czy Ty dziewczyno nie czytałaś zakresu obowiązków sprzedawcy? Przecież ten dokument jest wydawany przy zatrudnianiu nowego pracownika. Po za tym, czy Ty widzisz co piszesz? Prasowanie ubrań i robienie stylizacji Twoim zdaniem nie leży w zakresie obowiązków sprzedawcy? To co, pomięte ubrania Klientkom będziesz dawać do przymierzenia? Sprzątanie sklepu Ci przeszkadza? Chciałabyś pracować w (usunięte przez administratora) Żal mi Cię, naprawdę.
Dzięki GoWork masz właśnie możliwość zasugerowania swojemu byłemu CEO/ Właścicielowi istotnych zmian. Co byś mu powiedział/a o organizacji i doradził/a co poprawić w firmie?
Pracodawca nie powinien zrzucać aż tylu obowiązków na pracownika sklepu i nie powinien wymagać od niego, żeby cały czas coś robił, nawet kiedy nie ma klientów. Jeśli taka jest polityka firmy i specyfika tej pracy to kandydat od razu powinien być o tym informowany, a nie dowiadywać się dopiero po zawarciu umowy, że jest na niego założone tak dużo obowiązków.
Dziękujemy za wypełnienie formularza zarobków.
Przejdź do następnego kroku. Przejdź dalejChcesz być na bieżąco z odpowiedziami?
Zapisz się na powiadomienia o nowej opinii już teraz
Psst! To jeszcze nie koniec!
Potwierdź swoją subskrypcję!
Odbierz maila
Na podany adres e-mail wysłaliśmy wiadomość z prośbą o potwierdzenie subskrypcji (RODO)
Potwierdź subskrybcję
Kliknij w link potwierdzający subskrypcję w mailu i bądź na bieżąco!
Oceń firmę
Otrzymuj powiadomienia na temat firmy