Czy w Media Markt są szkolenia zewnętrzne?
W ubiegłym tygodniu oddałem w Media Markt w Tarnowie gps do aktualizacji. Pan stwierdził, że sklep wykonuje taką usługę i kosztuje ona 50 złotych. Zapłaciłem i następnego dnia dnia odebrałem gps po aktualizacji. Usłyszałem jeszcze, że gdyby było cos nie tak, to mam wrócic ponownie. Okazało się, że było nie tak. Gps informował mnie o fotoradarach, których nie było /wczesniej tego nie robił/ i nie pokazywał nowych odcinków dróg, obwodnic itp. Zaniosłem go więc ponownie. Nastepnego dnia przy odbiorze usłyszałem, ze nie mam juz darmowej aktualizacji, a płatna kosztuje ponad 50 euro, więc to sie nie opłaca. W zwiazku z tym zainstalowano mi mapę Europy z 2016 roku. Efekt jest taki, że będąc na urlopie w Polsce, za całe 50 złotych dorobiłem sie mapy starszej niż oddawałem do aktualizacji. BRAWO WY !!!!!
Jak teraz płacą sprzedawcom w tym sklepie. Ktoś wrzuci mi info o stawce i dodatkowych benefitach? W ogóle cokolwiek dają poza gołą pensją?
W ubiegłym tygodniu oddałem w Media Markt w Tarnowie gps do aktualizacji. Pan stwierdził, że sklep wykonuje taką usługę i kosztuje ona 50 złotych. Zapłaciłem i następnego dnia dnia odebrałem gps po aktualizacji. Usłyszałem jeszcze, że gdyby było cos nie tak, to mam wrócic ponownie. Okazało się, że było nie tak. Gps informował mnie o fotoradarach, których nie było /wczesniej tego nie robił/ i nie pokazywał nowych odcinków dróg, obwodnic itp. Zaniosłem go więc ponownie. Nastepnego dnia przy odbiorze usłyszałem, ze nie mam juz darmowej aktualizacji, a płatna kosztuje ponad 50 euro, więc to sie nie opłaca. W zwiazku z tym zainstalowano mi mapę Europy z 2016 roku. Efekt jest taki, że będąc na urlopie w Polsce, za całe 50 złotych dorobiłem sie mapy starszej niż oddawałem do aktualizacji. BRAWO WY !!!!!
I to powiedziała Ci ta sama osoba, która ogarniała tę "aktualizację"? Ale tak właściwie nie można było w takim razie prosić chociaż o "cofnięcie" usługi? No bo chyba jest coś takiego jak reklamacja w takiej sytuacji?
Sklep bardzo dobrze zaopatrzony ,przemiła obsługa ,przekonałam się o tym odbierając towar w ostatniej minucie przed zamknięciem .Towar odebrałam ,Panie bardzo pomogły do tego Obdarzyły uśmiechem ,bardzo dziś trudno o takie reakcje ,szczerze polecam.
Co konkretnie odbierałaś? I jaki to był dzień tygodnia? Może będzie to sugestia, w który przychodzić, żeby zostać jak najmilej obsłużonym? Wszyscy klienci byliby wdzięczni za odpowiedź. :)
Biorą do obsługi klienta bez doświadczenia?
Coś dziwnie mało komentarzy jak na takiego molocha! Czyżby pozytywnymi opiniami też nikt się nie dzielił? Może ktoś napisać jak się tam pracuje, jakie są stanowiska, jaka struktura zarządzania, szefowie są w porządku czy raczej omijać z daleka?
Nigdy więcej nie skorzystam z usług tego sklepu chodzisz mówi się do 3 razy sztuka! Za pierwszym razem ekspres do kawy nie kompletny o części prosiłam 3 tygodnie!!!!!!!!! 2 raz lodówka cena podana potem okazuje się że przywoź tyle wstawienie tylko do przedpokoju za wniesienie dalej dodatkowo płatne bo się panowie zmęczą!!!!! na koniec głupia usługa zmiana odwrotnie drzwi powinno to być w cenie a przynajmniej powinien Pan poinformować o tym przy zakupie nagle się okazuje dodatkowe 89 Zł złodziejstwo i tyle!!!!!!!!!!!!!! nie wiem za co za przekręcenie kilku śrubek!!!!!!!!!!!!!! Przeszkolcie swoja obsługę zęby mówiła o wszystkim klientom a nie już wtedy kiedy zapłaci bo to naprawdę jest nie fer .pracuje w obsłudze i zawsze mowie o wszystkich kosztach jakie klient możne ponieść. Sklep nie dla idiotów własnie chyba dla idiotów!!!a raczej dla naiwnych NIGDY WIECEJ
Proponuję abyś przeszedł się po innych, nawet mniejszych sklepach/marketach w Tarnowie a przed zakupem sprawdził w internecie bo często gęsto jest taniej nawet parę stówek.