EXPOSITE SP. Z O.O.

Chwaszczyno

Ocena pracodawcy 2/6

na podstawie 13 ocen.

EXPOSITE SP. Z O.O.
2 13

Opinie o EXPOSITE SP. Z O.O.

Pracodawco! Chcesz wiedzieć ile osób odwiedziło Twój profil?

Dbamy o każdą opinię, dlatego pracodawca nie może ich usuwać. Sprawdź, kiedy Twoja opinia łamie regulamin - więcej.

Dodaj odpowiedź

Anuluj

Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie EXPOSITE SP. Z O.O.

Mazurek

Jedyne co się zgadza to kasa-jeśli orasz po 250- 300 godzin w miesiącu. Atmosfera gęstsza niż w ulu. Jeden drugiego podpie...la . Zgadzam się że faceci w tej firmie to najwięksi plotkarze. Prawda jest również to ze A.B. prawa ręka szefa pracuje chyba dzięki temu że pucuje się do właściciela bo jak wytłumaczyć to ze uchodzi mu na sucho ze często przychodzi do pracy pod wpływem alkoholu. Ciekawe jak zareaguje szefostwo gdy spowoduje wypadek? Ja na szczęście już tam nie pracuję i nie polecam chcącym się rozwijać.

   
Jaro
@Mazurek 29.04.2018 22:00

Czy możesz mi powiedzieć ile można faktycznie wyciągnąć w miesiąc na produkcji? Podobno część jest na papier, a reszta w kopercie - to nie problem. Zresztą mi tam specjalnie nie zależy na papierach, byleby kasa się zgadzała. A.B.? taki koło 40-stki? Może to mój kumpel z poprzedniej roboty xD

   
Administrator

Jak przedstawia się sytuacja EXPOSITE SP. Z O.O. na tle innych przedsiębiorstw? Przekazane przez Ciebie informacje, związane m.in. z wynagrodzeniem mogą okazać się bardzo istotną wskazówką dla osób pochodzących z Chwaszczyno i okolic oraz będących w trakcie poszukiwania zatrudnienia.

   
Administrator

Od Waszych ostatnich aktywności w tym wątku minęło już sporo czasu. Możecie napisać co w tym momencie dzieje się w EXPOSITE SP. Z O.O.? Jak przedstawia się atmosfera w miejscu pracy i ewentualne warunki pracy?

   
Mały Ksiaże

Polecam prace , bardzo milutko i przytulnie ...

   
Kris

Firma ta to troche niewypał. Z jednej strony sa jakies plusy ale zdecydowanie wiecej minusow. Zarobki nie naleza do najwyzszych a jesli chodzi o klimat w pracy to tragedia. Na kazdym kroku kazdy kazdemu opierd*la (usunięte przez administratora) i nie wiesz nawet jakie bzdury dochodza do szefa czy kierownika. Ludzie tam wbija ci noz w plecy tylko zeby przypucowac sie komus wyzej. Tragedia

   
STANLEY
@Panda 14.03.2018 19:13

Hehe dobre

   
Giętki Krzysztof

Mi sie tu bardzo podoba , jest bardzo fajnie , naprawde sympatycznie

   
panda

Miła obsługa w narzędziownii ....

   
MR . WALO

Chlopaki znaja sie na rzeczy

   
BLONDI

D. Ma (usunięte przez administratora) posladki

   
BLONDI

Co dzien rano wstaje z mila checia do pracy , bo wiem ze spotkam mojego misia ...

   
PIOTR

Serdecznie pozdrawiam tego malego przystojniaka

   
BlonDi

Zakochana jestem w jednym z pracownikow , dziwczyny wpadajcie spodoba wam sie P.D

   
BALKING

Gdyby nie M.K bylo by (usunięte przez administratora) ????????

   
STANLEY

Prawda jest taka że nikt tu nikogo na siłę nie trzyma.Nie jest chyba tak źle skoro ludzie tu robią po parę ładnych lat.A starsza pani dba o dorobek syna, to chyba nic dziwnego.Mi się tu ogólnie spoko pracuje,robię swoje i opinie innych mam w (usunięte przez administratora) Pozdrawiam Leserów

   
STANLEY
@Lu... 22.02.2018 19:37

I tu byś zdziwił.skoro tu nadal pracuje to znaczy że mi to odpowiada. Jeśli bym narzekał tak jak ty to po prostu robił bym z siebie debila

   
Dr

Pracuje tu dosyć sporo i faktycznie ludzie tu robią po kilka lat. Dla mnie ta praca ma swoje plusy i minusy. Co do p. Eli to moim zdaniem robi dobrą robtę, tylko według niektórych za dużo wymaga. Najbardziej dziwi mnie to i bardzo drażni, że szew Wojtek pozwala przychodzić tzw. 'prawa reka' A.B. pod wpływem alkoholu, a mało tego wynosi z pracy co chce (wkręty, ledy. ..)a normalny człowiek coś chcę pożyczyć, odkupić to Wojtek mówi, żeby mu nie zawracać gitary. Widać są równi i rowniejsi.

   
Kajtek
@Dr 07.03.2018 21:19

Jeden z magazynierów tez wynosi.

   
Ktoś

Tak. Tez tu pracuje i widzę że dużo się zmieniło na gorsze. Nikt nikomu nie ufa. Każdy każdemu za plecami ...... faceci najwięksi plotkarze. A.B. prawda pijak prawa ręka szefa no i niektórzy podpier.... innych żeby dostać podwyżkę niekoniecznie mówiąc prawdę. Odradzam.

   
Brzoskwinka

Najdorsze jest to, źe szef Wojtek słucha tylko i wyłącznie mamusi. Gdyby nie ona ludzie by pracowali mocniej i byliby bardziej zaangażowani ale po co zostawać nadgodziny i narażać się na stres i nerwy od STAREJ PANI gdyby nie ona byłoby LEPIEJ. Synuś Mamusi i tyle. ZWOLNIĆ starą

   
salceson

najgorsze jest to, że każą pracować... człowiek nie może sobie spokojnie w komórce pogrzebać bo tylko rób i rób. Ani się oprzeć o ścianę, ani przespać w szatni bo tylko rób i rób. Nie polecam leniom

   
Baleron
@salceson 19.06.2017 15:23

Jesteś moim debeściakiem :D napisałeś całą prawdę :)

   
Amber

Ogólnie nie polecam firmy, robota raz jest a raz jej nie ma. Ekipa była spoko poza P. Starszą szefa, która tak naprawdę trzęsie przybytkiem niedoli. W swojej wydumanej głowie nie wiadomo co myśli, a prawda jest taka, że słoma z butów wystaje.

   
Zibi

Mobbing to pikuś przy skali chamstwa szefostwa i rodziny. Ogólnie nie polecam, część wypłaty płacona normalnie a reszta pod stołem. Tej drugiej części trzeba pilnować we własnym zakresie, gdyż dostaniesz gotówkę do ręki a następnie trzeba cześć oddać bo szefostwo źle policzyło.

   
nick

100% potwierdzam, ślepy zaułek.

   
posterser

Rodzinna manufaktura, ludzie pracuja po 20 godzin. Wyplata pod stołem. Typowa mala polska prywatna firma. Polecam desperatom.

   
anonim

JAK WYGLĄDA PRACA W EXPOSITE SP ZOO W CHWASZCZYNIE?

   

Zostaw opinię o EXPOSITE SP. Z O.O. - Chwaszczyno

UWAGA: Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie EXPOSITE SP. Z O.O.