Uwaga na (usunięte przez administratora) !!! Uwaga na (usunięte przez administratora) na sklepie Plaza w Poznaniu na ulicy Drużbackiego. Tam sprzedawcy na siłę wmawiają klientom że ubezpieczenia są obowiązkowe jeśli bierze się kredyt. Otóż dowiadywałam się że ubezpieczenia( RATY POD OCHRONĄ,ASSISTANCE, CZY 5 LETNIE UBEZPIECZENIE NA SPRZĘT.) są dobrowolne.Oferta ratalna jest taka sama jak w sklepie internetowym.Jest to (usunięte przez administratora) i wyłudzanie dodatkowych pieniędzy od klientów.Najlepiej od razu zawiadomić policję,żeby przyszła na sklep.Sprzedawcy niech pokażą ofertę na ekranie monitora.Nie dość że nie mają dużo klientów to jeszcze oszukują.Takie sklepy powinny być dawno zamknietę i omijać je z dala.Podejrzewam,że to zjawisko jest taże na innych sklepach. Najlepiej robić tylko przez internet.
Praca na stanowisku doradcy klienta to od kilu dobrych miesięcy śmiech na sali, pracuje tu od roku, aktualnie jestem na okresie wypowiedzenia. Jeżeli chcesz zacząć tu pracować, weź pod uwagę swoje zdrowie psychiczne. Zaczynając od rozmowy rekrutacyjnej z niemiłą nie sympatyczna chamska, panią Renatą kończonc na codziennych odprawach ile masz sprzedać ubezpieczeń do sprzętu. Pracownicy tutaj są zwykłymi robakami, którzy są poniewierani po każdym z kątów. Jesteś od obsługi klienta, wyjaśniania reklamacji, wydawania towaru, przyjmowania dostaw i wiele wiele innych, oczywiście za najniższa krajowa xD. Jeżeli chdozi o sprawy integracyjne to ich tak naprawdę nie ma. Serio jeżeli ktoś rozważa karierę w tej firmie to z góry wam odpowiem : Jeżeli chcecie dobrze zarobić i nie macie skrupułów do wciskania ubezpieczeń na sprzęt i brakuje wam sumienia to śmiało, dobra robota na rok dwa. Naprwno nie dłużej.
Praca na stanowisku doradcy klienta to od kilu dobrych miesięcy śmiech na sali, pracuje tu od roku, aktualnie jestem na okresie wypowiedzenia. Jeżeli chcesz zacząć tu pracować, weź pod uwagę swoje zdrowie psychiczne. Zaczynając od rozmowy rekrutacyjnej z niemiłą nie sympatyczna chamska, panią Renatą kończonc na codziennych odprawach ile masz sprzedać ubezpieczeń do sprzętu. Pracownicy tutaj są zwykłymi robakami, którzy są poniewierani po każdym z kątów. Jesteś od obsługi klienta, wyjaśniania reklamacji, wydawania towaru, przyjmowania dostaw i wiele wiele innych, oczywiście za najniższa krajowa xD. Jeżeli chdozi o sprawy integracyjne to ich tak naprawdę nie ma. Serio jeżeli ktoś rozważa karierę w tej firmie to z góry wam odpowiem : Jeżeli chcecie dobrze zarobić i nie macie skrupułów do wciskania ubezpieczeń na sprzęt i brakuje wam sumienia to śmiało, dobra robota na rok dwa. Naprwno nie dłużej.
Uwaga na (usunięte przez administratora) !!! Uwaga na (usunięte przez administratora) na sklepie Plaza w Poznaniu na ulicy Drużbackiego. Tam sprzedawcy na siłę wmawiają klientom że ubezpieczenia są obowiązkowe jeśli bierze się kredyt. Otóż dowiadywałam się że ubezpieczenia( RATY POD OCHRONĄ,ASSISTANCE, CZY 5 LETNIE UBEZPIECZENIE NA SPRZĘT.) są dobrowolne.Oferta ratalna jest taka sama jak w sklepie internetowym.Jest to (usunięte przez administratora) i wyłudzanie dodatkowych pieniędzy od klientów.Najlepiej od razu zawiadomić policję,żeby przyszła na sklep.Sprzedawcy niech pokażą ofertę na ekranie monitora.Nie dość że nie mają dużo klientów to jeszcze oszukują.Takie sklepy powinny być dawno zamknietę i omijać je z dala.Podejrzewam,że to zjawisko jest taże na innych sklepach. Najlepiej robić tylko przez internet.
Koszmarna sieć laptop popsuł się w okresie gwarancji oddałam go do reklamacji po 3 tygodniach oddali w jeszcze gorszym stanie teraz trzymają go kolejne 3 tygodnie i mówiąc żeby cierpliwie czekać. Moja cierpliwość jest na wyczerpaniu. Gdy kupujesz sprzęt są mili uprzejmi, gdy zgłaszasz reklamację są aroganccy, bezczelni, lekceważący. Zdecydowanie odradzam zakupy w tej sieci.
Oddział a w szczególności osoby nim kierujące w osobach Dyr. oddziału i Pani Renaty, mentalnie utknęły na przełomie wieków gdzie pracowników przerażała nawet myśl o krzywym spojrzeniu przełożonego. Ale cóż :) na całe szczęście te czasy mamy za sobą, a dziś o pracę nietrudno - już zwłaszcza o pracę za tak śmieszne pieniądze jak w przypadku stawek doradców klientów w RTV (2,5k podstawy + wyimaginowana "premia" wyrównująca do minimalnej krajowej, którą też trzeba odpracować i która odbiera wam część zysków za sprzedany towar) Generalnie śmiech na sali, gdzie struktura oceny pracowników opiera się praktycznie w 95% na ilości sprzedawanych ubezpieczeń do sprzętów i tylko to się liczy - umiesz wcisnąć polisę za 2k do laptopa za 2,5? Będziesz faworyzowany, nie potrafisz? No to co ranek do odprawy usłyszysz groźby rzucane w eter jakoby do najgorszych sprzedawców miałyby być wyciągane konsekwencje i do widzenia. Podsumowując sam sobie dziwie się że tak długo wytrzymałem w tym wariatkowie. A wszystkim ambitnym i życzliwym osobom, które spotkałem podczas mojej przygody z tą firmą życzę tylko jednego - odwagi Rynek pracy wcale nie jest taki straszny ;) A co do ludzi z Góreckiej 1 - Karma wraca ;) Pozdrawiam "Najlepszy doradca pewnego miesiąca" :) :) :) :)
Taką polisę serio udaje się tu ludziom sprzedać? Bo jak tak to idzie pochwalić ich umiejętności skoro to prawie równowartość... Czyli ja dobrze zrozumiałam, że ciężko tu ponad minimalną się wybić czy jednak znajdują się jakieś Asy w firmie?
nie wydaje mi się, by w nranży rtv i agd klienci byli nieznośni. Tutaj przychodzą raczej osoby zdecydowane :)
Panie Adrianie J kulturę osobistą się wynosi z domu a nie nabywa jak sie obgaduje osobę która przysyła na rozmowę w sprawie pracy to widać ze kultury nie masz pan za grosz .Obskoczył bym cie 3 razy i sprzedał dwa razy i nawet byś się nie zorientował baranie i ściągnij tą kamizelka bo wyglądasz jak chory . A teraz trochę prawdy za najniższa krajowa po 12 godzin i z tego co zauważyłem sama Ukraina tam pracuje Praca w tej firmie na tym stanowisku to typowy "zajazd" codziennie ponad 20-23 adresy z czego 14 czy nawet 21 tzw. "wnosów" - oznacza to wniesienie pralki lub lodówki do klienta na 3/4 piętro i powrót z tzw "złomem" czyli odbiorem uszkodzonej lodówki czy pralki i spowrotem po schodach na dól, dodatkowo nie posiadają aut z windami. Auta zaniedbane codziennie jeździsz innym. Zgłaszasz uszkodzenia, zużyte klocki hamulcowe itd nikt sobie z tego nic nie robi następnego dnia jedzie tym autem ktoś inny. Auta podwykonawców to jeszcze większa tragedia np. drzwi paki załadunkowej zamykane na drut. Dostajesz ponad 20 adresów bez względu na to czy jedziesz na Poznań (10min dojazdu z bazy), Zielona Górę czy Kalisz gdzie 1,5h w jedna stronę to czas samego dojazdu. Firma daje wyśrubowane czasy na realizacje zlecenia tak wiec zawsze jesteś w plecy z czasem. Pracujesz po 11-12h dziennie, jest jeden dzień wolny w tygodniu ale to i tak za mało żeby się zregenerować. Firma nie przewiduje nawet 30min przerwy w 12h dniu pracy ... jesteś głodny jesz na światłach lub w korku bo klient czeka na lodówkę. Szkoda kręgosłupa i stawów na prace w tej firmie.
I to wszystko serio za najniższą krajową? :O Nie ma nawet żadnych premii? A z tymi autami może wypadałoby gdzieś indziej zgłosić problemy? Zły stan techniczny pojazdów podchodzi pod naruszenie zasad BHP! Dopiero będzie, jak stanie się jakaś tragedia!!
Praca sama w sobie całkiem w porządku jeśli chcesz zacząć swoją karierę zawodową ale to też zależy od sklepu na jaki trafisz. Problemy zaczynają się przy kontaktach z górą- menadżer personalny regionu Poznań 1 totalnie odklejony od rzeczywistości, w rozmowie z pracownikiem używa wulgaryzmów, szantażu i innych podobnych śmiesznych sposobów do zdemotywowania. Zastanawiałem się tylko jak taka osoba może tu tyle lat pracować? Pewnie ma jakieś wtyki u osób jeszcze wyżej. Takie traktowanie to jawny (usunięte przez administratora) Jeśli ktoś chce wiedzieć jak nie robić dobrego HR^u i PR firmie to zapraszam chociażby na rozmowę rekrutacyjną z Panią Renatą :)
A słuchaj, czy wy tam macie jakaś „ścieżkę kariery”? Ze możecie iść w górę jeśli chodzi o stanowiska ??? Czy jest się pracownikiem i tyle? I jest premia od sprzedaży?
Macie zniżki na produkty ?
Możesz pomarzyć, na święta śmieszny kod rabatowy na 200 zł do sklepu internetowego euro na produkty nie objęte innym kodem rabatowym ????.
Dla tych którzy pracują jako sprzedawcy na dziale grube agd lub dla tych którzy siedzą na kasie i piszą polisy mam propozycję współpracy. Szukam tylko zdecydowane i konkretne osoby proszone są o maila gdywyplatatozamalo@10g.pl.
reklamacje,... ? grupa niekompetentnych ignorantów, którzy nastawieni są tylko na sprzedaż, ale nic innego załatwić już nie potrafią. Nie ma z kim rozmawiać, wszyscy zasłaniają się procedurami, kupa oszołomów. Niestety z przykrością muszę stwierdzić że już do tego sklepu nie przyjdę. Sprzęt kupiony za 2600 zł /laptop/ najlepiej złomować a nowy kupić w Media Markt
Popieram w 100% - później taka damulka z pyskiem by wyszła do [usunięte przez moderatora] albo [usunięte przez moderatora] i co? i transport w lakierowaniu ;)
W sklepie Euro pracują doradcy klienta , a nie tragarze!!! Od tego jest chyba transport, wtedy pralkę przywiozą , wniosą , rozpakują. A jeśli ktoś skąpi siana na transport to niech sobie sam targa pralkę!!! Ciekawe co byś powiedział gdyby doradca klienta wkładając pralkę uszkodził Ci samochód , kto by za to płacił???
sama prawda najgorszy jest ten [usunięte przez moderatora]a do tego wredny ja juz tam nie jeżdze wole media markt
Wybrałem pralkę w Euro na Franowie - 2 godziny temu. Pan mi owinął w folię i powiedział, że TU STOI PRALKA i jak zapłacę to mogę sobie zabrać. Na moje pytanie czy pomoże załadować ją do samochodu odrzekł, że pracownicy nie mają prawa wyjść za próg sklepu a poza tym mają (czyli EURO) przecież transport. Jeżeli zaś chcę to mogę poprosić kierowniczkę, a ona może pozwoli mu wyjść na parking. Oddałem kwita i poszedłem w pioruny podziwiając bogactwo tej firmy. Pralkę kupiłem w MODEL1. Tam dwóch panów włożyło mi ją do bagażnika i to bez zezwolenia kierownika. Dziwne!!?
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Euro AGD?
Zobacz opinie na temat firmy Euro AGD tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 4.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w Euro AGD?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 4, z czego 0 to opinie pozytywne, 4 to opinie negatywne, a 0 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!