(usunięte przez administratora)
Mam podobne doświadczenie z tym Panem. Ordynarny, chamski, jakby przed chwila z celi wypuszczony.
Podałby ktoś z Was jakieś wskazówki odnośnie rekrutacji w Serwis LEGUM? Na co zwrócić uwagę? Zapewne zainteresuje to osoby chcące się tam zatrudnić.
Czy tak dobrze pracuje sie w firmie, że nie ma chętnego żeby napisał kilka zdań. Szkoda szukam pracy i miałem nadzieję na informacje od pracowników.
Bardzo profesjonalna obsługa.polecam.
zostałam oszukana, w czerwcu kupilam uzywane opony, mialy pojezdzic jeszcze ze 2 sezony, tak mi mowili, u innego wulkanizatora okazalo sie ze sprzedali mi takie g...ze nadają sie do wyrzucenia i w lecie bede musiała znowu kupic nowe. Poza tym drogo, i jeszcze probowali mnie "namówić" na wyprostowanie felg... 100 zł od sztuki, pytałam teraz u wulkanizatora gdy wymienialam opony na zimowe ani słowa nie wspomniał o tej "potrzebie".Niepolecam.
Szanowna Pani po przeczytaniu opini mam obawy iz pomyliła Pani zakłady Po pierwsze nie posiadamy maszyny do prostowania felg wiec jak pracownik mógł NAMÓWIC Pania do ich naprawy na urzadzeniu którego nie posiadamy . Po drugie DROGO--- wie Pani jezeli nie pasuje mi cena to po prostu nie kupuje jestesmy dorosłymi ludzmi. Po trzecie pomijajac Pani uwazam krzywdzace i nie słuszne zarzuty wobec mojej firmy trzeba było przyjechac do nas i powiedziec nam o Pani nie zadowoleniu i prosze mi wierzyc ze napewno bysmy zaradzili problemowi , a nie zarzucac nam oszustwo!!! Ja w tej całej opisanej przez Pania sytuacji absurdalnej ! zreszta nie widze naszej winy . Nie posiadamy prostowarki do felg i nie kupiła opon nowych tylko UZYWANE z pełnym szacunkiem nie została PANI jak to pisze OSZUKANA Pozdrawiamy Pania Jowite
Obsługa przebiegła w miarę normalnie, zmiana opon w na stylowych felgach , wywarzenie , nowe kominki, azot cena 160 .Trzy dni później pojechałem drugim samochodem do Carman - Fordon to samo na alusach 100 . Przycinka 60 procent , nigdy więcej
Witam Pana Piotra Wszystko sie zgadza tyle ze u nas wymieniał Pan alusy i cena usługi jest ok . CENNIK JEST WYWIESZONY W BIURZE a w Carman- Fordon przekładał Pan stalowe z tad ta róznica Prosze Pana trzeba było podjechac do nas uniknelibysmy tego nieporozumienia i rozpisywania Z wiadomosci od klientów wiemy ze mamy dobre ceny usług tzw. dla ludzi Pozdrawiam LEGUM
Przyjeżdżam drugi raz do tego serwisu , z tego względu że mam blisko . Za pierwszym razem w ubiegłym roku wymieniłem tu opony to zostałem tak fachowo obsłużony że gdy puszczałem kierownicę to auto samo skręcało , pojechałem na inny serwis wymiany opon to serwisant sie za głowę złapał . Lecz w tym roku 2016 dałem można powiedziec im druga szanse albo moze bardziej nie miałem czasu gdzie indziej jechać , więc podjechałem znowu w to samo miejsce do Legum w Osielsku . Dzien wcześniej umówiłem sie na godzine 10tą , Pani wyraźnie napisała to w kajenie - harmonogramie . Przed godziną 10tą pojawiłem sie juz w biurze serwisu , po 35 minutach czekania Pani oznajmiła ze jeszcze jest jeden Pan przede mną na wymianę . Zdenerwowało mnie to do tego stopnia że oznajmiłam , dziękuje za tą miłą obsługę i ruszam w drogę . To jest jedna z tych firm która nie dba o klienta tylko jak szybko a najlepiej najwiecej wszystkiego zrobic . 'Nie polecam wymiany tam opon . Moja noga tam wiecej nie postanie . I moich przyjaciół tez nie . Pozdrawiam
Witam ANONIMOWEGO MIESZKANCA OSIELSKA chociaz łatwiej jest wiedziec z kim sie rozmawia ale cóz zyjemy w kraju w którym mozna człowieka lub firme obsmarowac jak sie chce i kto chce . Szanowny Panie jest nam niezmiernie przykro z kolejnego niezadowolenia z usług w naszej firmie - ja po pierwszej dałbym sobie spokój .Cóz istnieje cos takiego jak reklamacja był Pan nie zadowolony trzeba było podjechac , powiedziec o problemie napewno bysmy zaradzili - od zadnego problemu nie odwracamy sie plecami Moze był Pan z konkurencji ? z tego co czytam jest Pan bardzo rozczeniowy hm. Jesli chodzi o drugie nie zadowolenie napewno poslizg 35 minutowy nie był celowym zamierzeniem , zdarzaja sie tego typu sytuacje czesto nie zalezne od nas mianowicie pomyłka klienta - nie te opony , złe sruby kół itd . trzeba byc troche wyrozumiałym - znowu ubolewam ze musiał sie Pan zdenerwowac . Ale do jednego mam pewnosc ze nie jestesmy firma a( istniejemy juz ponad 20 lat ) która cytuje- nie dba o klienta tylko jak szybko a najlepiej najwiecej wszystkiego zrobic - dla Panskiej informacji szanujemy kazdego człowieka duzego i małego i nie wszystko da sie przeliczyc na pieniadze Pozdrawiam serdecznie Pana Anonima z Osielska i oczywiscie Jego przyjaciół
Dzień dobry, z firmą miałem do czynienia w tym roku dwa razy. Za pierwszym razem przyjechałem na wymianę opon. Po przejechaniu autem ok 2km usłyszałem stuki w zawieszeniu. Przejechałem jeszcze 1km stuki nasiliły się do tego stopnia, że musiałem stanąć. Okazało się, że śruby mocujące koła są luźne. W ZAKŁADZIE LEGUM PANOWIE NIE DOKRĘCILI ŚRUB!!! Zadzwoniłem i poinformowałem o tym fakcie. Pani szefowej "było bardzo przykro". Za jakiś czas postanowiłem dać zakładowi drugą szansę. Chciałem wykonać geometrię kół. Przy rozmowie telefonicznej podałem markę i model pojazdu. Przyjechałem na wykonanie usługi. Na podnośniku okazało się, że firma LEGUM NIE MOŻE wykonać usługi z powodu braku danych w komputerze do mojego aua. Podsumowująć: bardzo nieprofesjonalne podejście i strata czasu. ZDECYDOWANIE ODRADZAM KONTAKT Z FIRMĄ LEGUM!
Miejsce pracy do bani atmosfera tak samo już nie mówiąc o finansach bo nie płacą pracownik jest wykorzystywany nie szanują ich!!!!!!
Panie Michalak opinia Pana jest bardzo krzywdzaca ale cóz można spodziewać się po osobie która jak mu się chce to przyjdzie do pracy lub nie . Przez Pana podejście nie można było zaplanować kolejnego dnia pracy !! Oszczerstwem i bezczelnoscia natomiast jest pisanie ze nie płace pracownikom to my zastanawialiśmy się nie jednokrotnie co Pan robi z wypłata bo za dwa dni przychodził po zaliczki ,a zona no cóz to jest druga strona medalu KŁAMSTWA wobec niej i stwierdzenia ze pracodawca nie płaci proszę sobie przypomnieć ile razy pożyczał Pan odemnie pieniądze . Atmosfera w pracy no cóz okazuje się ze tylko Pan miał zastrzeżenia pracownicy zadowoleni- tworza swietny team , nikt nie płacze na pensje a my jesteśmy bardzo zadowoleni z chłopaków i doceniamy ich zaangażowanie we wkład firmy .A jeszcze jedno o jakim szacunku Pan pisze z koro porzucił Pan prace z dnia na dzień i ukrywał się przed nami , powinienem Pana zwolnic dyscyplinarnie ale tego nie uczyniłem wiec chyba mam serce Powodzenia